Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik stel vast dat sinds vandaag op kanaal 278 de HD-versie van de Franse nieuwszender France 24 HD wordt aangeboden. Het is de eerste nieuwszender die zowel in SD als HD beschikbaar is (!). Het beeld voor BFM TV is duidelijk het best in HD, maar France 24 HD biedt geen meerwaarde qua beeld. Het verschilt nauwelijks van de SD-versie. Meningen kunnen verschillen, maar ik vind de HD-versie van France 24 de minst nodige HD-versie uit het hele zenderaanbod. Wat wél een verbetering zou kunnen zijn voor de huidige nieuwszenders, is HD-versie van CNN en BBC World News. Mijn vraag is dus: aangezien er nu twee Franstalige nieuwszenders in HD zijn, wanneer mogen CNN HD of BBC World News HD verwachten? Bedankt voor een antwoord.
Wanneer ik bij serie opnames wijzigen het aantal te bewaren afleveringen verander naar 'alle' ipv '10', springt het toch telkens terug naar '10' en worden er ook maar '10 opnames bewaard. Hoe komt dit? Ik heb de decoder reeds terug opgestart
Om één of andere vage reden wilt play and gold niet werken, maakt niet uit of ik google chrome, internet explorer of mozilla firefox gebruik. Elke andere site werkt wel. Hoe los ik dit op?
Beste, sedert gisteren ben ik klant bij Proximus met een DuoProxi abonnement(2 SIM kaarten 2 toestellen zelfde nummer), om mijn verbruik in de gaten te houden wil ik een account aanmaken, ik vul al mijn gegevens in en als laatste vul ik mijn GSM nummer in om zo een activeringscode per SMS te ontvangen. Hierbij krijg ik de boodschap "Nummer ongekend" Ik wil hulp vragen via het 0800 nummer maar dat werkt niet (belt paar keer, stopt met bellen en dan wat gekraak en gepiep maar verder niets meer)Ik bel dan naar de Proximus shop waar ik gisteren klant geworden ben, en daar verteld men mij doodleuk dat ik eerst mijn factuur moet afwachten(waarin een activeringscode zou staan) alvorens ik een account kan aanmaken.Dus m.a.w. de eerste maand kan je je verbruik niet checken...??? Als eerste kennismaking met Proximus kan dit wel tellen....Wie helpt me om alsnog een account aan te maken, want het is toch al te belachelijk dat je eerst een maand moet wachten...
ik kan sinds zondag in de my proximus app mijn verbruik niet meer ontvangen de rest wel. ik heb de app al op nieuw geïnstalleerd, geprobeerd via wifi 4 g netwerk zonder resultaat. heb wel al verbruik op de gsm via my proximus via pc. gisteren een zeer zwak ontvangst op gsm
Om mijn verbruik in de gaten te houden wil ik een account aanmaken, ik vul al mijn gegevens in en als laatste vul ik mijn GSM nummer in om zo een activeringscode per SMS te ontvangen. Hierbij krijg ik de boodschap "Nummer ongekend" Wat is er fout?
Via de bank kon ik vroeger een GSM herladen . Momenteel wordt deze mogelijkheid niet meer aangeboden . Hoe dien ik te werk te gaan voor een GSM te herladen .via myproximus . Het betreft niet mijn eigen GSM , maar de GSM van mijn echtgenote .
Waar zie ik welk seizoen en welke aflevering gespeeld wordt ? Ik kijk veel series maar bij een re-run van een oud seizoen wil ik alleen de afleveringen van het nieuwe seizoen zien. Ben nieuwe klant bij Proximus sinds enkele weken en kan de info over seizoen en aflevering van een serie maar niet vinden...
wanneer worden de volumes verhoogd van de abonnementen zoals bij een herlaadkaart daar krijg je volume bij.(gb)
Beste, Hoe om ik aan een activeringskost vab €30?! + een herinneringskostvan €15?! Zonder ook maar 1 verwittiging van deze kosten? €45 is veel geld voor mij per maand dus kan u dit misschien eens even nakijken?
Op regelmatige tijdstippen ruil ik mijn premium punten voor belkredieten vaste lijn. Als ik via mijn Proximus >verbruik de belkredieten bekijk dan is er geen lijn te trekken in de geldigheidsduur. Zo is er een van 60 min verbruikt 0 min Geldigheid periode van 19/03 tot 12/07 = 4 maand Een van 120 min verbruikt 6:54 min Geldigheid periode van 21/12 tot 12/07 = 7 maand Andere belkredieten waren een jaar geldig. Trouwens ik heb gisteren nieuwe punten ingeruild omdat ondanks de belkredieten mij het verbruik werd gefactureerd en een bevestigende email zegt " De belminuten blijven onbeperkt geldig." Wat moet ik nu geloven, is er een vaste regel of is het vogelpiek.
Allen, Net verhuisd en wij ondervinden wat problemen met het netwerksignaal. De router staat in de kelder dus ik zou graag op gelijkvloers een eigen router bijplaatsen. De opstelling ziet er als volgt uit: BBOX3 ==> ETHERNET SPLITTER ====> ROUTER DLINK Deze router werkte op ons vorig adres (met telenet) perfect met dezelfde opstelling. Ik zou dus graag een gelijkaardig resultaat bekomen. Wanneer ik de router probeer te installeren krijg ik aan het einde van de set-up de melding "no network connection detected". Dit lijkt me vreemd aangezien ik gewoon internet heb via dezelfde kabel wanneer ik hem rechtstreeks in mijn laptop plug. Aan welke instellingen op mijn router / de router van belgacom moet ik sleutelen? Heeft iemand hier misschien een stappenplan van? Ik vind mijn weg op computers maar heb van netwerk maar een beperkte voorkennis. Alvast bedankt voor de assistentie!
Hoe moeilijk is het om eens iets correct te doen. Wij vragen in augustus 2016 een tarief aanpassing, OKE komt in orde zegt de winkelbediende. Top een besparing van ± € 50,00 per maand. Eerst volgende factuur inclusief creditnota van € 5,00 te betalen + € 35,00. Hoe kan dit; telefoontje naar 0800 nummer. Sorry meneer een vergissing, klachtendossier wordt geopend: U hoort nog van ons. Ja na 3 weken een mailtje: klacht afgehandeld, u zal per brief op de hoogte gebracht worden. Zeker 1 week na mail een rapel voor betaling openstaande factuur + € 15,00 administratiekosten. Terug telefoon naar 0800 nummer: "u belt voor klacht nummer XXX, u zal per brief op de hoogte gebracht worden en lijn verbroken. Vandaag factuur oktober 2016 terug nog niet aangepast; terug bellen naar 0800. Klopt mijnheer, ik kijk het na blijf aan de lijn: lijn wordt verbroken. Terug proberen zelfde opmerking: klopt mijnheer IT heeft de aanpassingen nog niet uitgevoerd; ik zoek het voor u uit blijf aan de lijn;
Kan me niet van de indruk ontdoen dat Telenet serieus marktleider is in Vlaanderen wat betreft Internet en TV. Overal waar je komt is het overwegend Telenet wat in de lucht hangt. Niet verwonderlijk als je de snelheden vergelijkt die een telenetklant en een klant van hier haalt. Wij met maxi amper 40 , regelmatig minder . Een basisklant van telenet 90 mbps. Ze lachen ons gewoon uit.
Hallo Sedert enkele weken hebben wij problemen met Proximus TV. Dit is begonnen nadat Proximus werken gedaan hebben in de buurt (vorige maand ongeveer). We krijgen de melding geen signaal (zie bijlage), met enkel een knop OK op, als je op de knop OK klikt kom je op een pagina 'check connectivity'. Dit voert hij uit en dan begint de TV terug te spelen. Maar deze melding verschijnt dan iedere 5a10min. Het probleem kan ik 'voor eventjes, een kleine week' verhelpen met een factory reset uit te voeren van de decoder, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb een V4 decoder in combinatie met een Bbox2, ligt dit aan de software (moet nog checken welke erop staat) of ligt het aan de decoder zelf? De verbinding tussen Bbox2 en V4 is met een kabel. Ik heb via de MyProximus site al een lijntest laten uitvoeren, en daar zegt men dat er geen probleem is. Pieter
kun jij mij zeggen of dat mogelijk is dat ik mijn gsm in stukken kan afbetalen omdat ik vanaf vrijdag overstap naar een goedkopere operator
Beste Sinds de update van 3 oktober is het niet meer mogelijk om via de app te streamen naar tv. De app opent normaal, ik kan een programma (live of een opname) starten. Ik kan de verbindingen maken met de chromecast maar als ik dan op 'kijken op tv' klik, crashed de Proximus tv app... Ik heb de app al verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar helaas helpt dit niet..
Ik heb mijn Apple Mali opgezet om met Proximus mail the synchroniseren via IMAP. Alles blijf te werken, maar sommige mails zien op de webmail er prima uit, maar op apple mail zie ik geen afbeeldingen meer, alsof the HTML layout verwijderd is. Dit is niet met alle mails . Ik gebruik MacOS - Sierra .
Ik heb een nieuwe galaxy s7 aangeschaft (niet bij proximus). De wifi-hotspot app is ingesteld met mijn fon-account van thuis (waarmee ik vaste lijn, internet en tv heb bij proximus). Er staat in de app aangevinkt om automatisch te verbinden met de hotspots indien ik in de buurt ben. Toch verlies ik geregeld het signaal van de wifi , terwijl ik vlakbij het toestel zit dat het fon-signaal uitzendt... Mijn toestel schakelt zelf over op 4G, waardoor ik telkens terug moet verbinding maken via de instellingen van mijn telefoon. Mijn vorige galaxy s4 maakte steeds zelf verbinding met het auto-fon signaal en bleef hier ook de hele tijd mee verbonden. Ligt dit ergens aan de instellingen misschien?
Ik krijg sinds aantal dagen volgende mail-deamon mails ... QUOTE The following message to was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Not our Customer' Reporting-MTA: dns; mailbnc111.isp.belgacom.be Final-Recipient: rfc822;jonboy91@comcast.net Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [96.114.157.80] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Not our Customer' (delivery attempts: 0) Van: "Katherine" Onderwerp: jonboy91 Datum: 9 oktober 2016 12:16:22 CEST Aan: jonboy91@comcast.net I desire an actual person like you before I go crazy Give me a Chance UNQUOTE IK HEB PW AL VERANDERD EN OP IMAC EN IPHONE SE GETRACHT OM DIT OP TE LOSSEN .... suggesties ?????? dank bij voorbaat Hugo
Bedoeling is om camera's van Axis te laten werken via Wifi alsook via 4G. Nu zitten deze op een 4G router van huawei aangesloten. Via Wifi kunnen we verbinding maken, via 4G niet. Blijkbaar laat proximus bepaalde poorten niet door (geconfigureerde poort 8082).DNS registratie doen we via een Raspberry PI. bij dns IP adres vinden we een 37. XX... adres, op de router een WAN adres van 100.XX...? Hoe verloopt de port forwarding dan?
Beste, Via Proximus heb ik een Norton Internet Security abonnement van 5,00/maand. Als ik via My Proximus naar het beheer (=Manage) van dat abonnement ga, dan lees ik daar onder meer volgende 2 zaken: “ U heeft 1 Norton Internet Security- product(en) geactiveerd voor uw 3 Pc's” en verder ook “Deze PIN-code kan gebruikt worden tijdens de installatie van Norton Internet Security op elk van uw Pc's (max. 3 Pc's)”. Ik zou dus drie Pc's hebben die alle drie zijn beveiligd via mijn Norton-abonnement? Nu heb ik maar één PC. Door de jaren heen heb ik het Norton-abonnement wel al 2 keer overdragen naar telkens een nieuwe pc. Vandaar dat er mogelijk melding wordt gemaakt van 3 PC’s. Binnenkort ga ik voor mijn zoon een laptop aanschaffen. Ik zou dus de niet meer relevante Pc’s willen verwijderen zodat er plaats vrij komt. Hoe kan ik zien over welke 3 Pc’s My Proximus het heeft en hoe kan ik de niet meer relevante Pc’s verwijderen? Kan ik dan vervolgens via mijn huidige Norto
is het mogelijk om je oude nummer te behouden op een nanosimkaart? want ik heb nu samsung galaxy gekocht maar ik heb nog steeds een gewone simkaart dus vroeg ik me af ofdat ik mijn nummer kon behouden plus me abbonement kon overzetten naar die nanosimkaart van die samsung galaxy
als je een i phone 5s online koopt moet je er dan een abbonement bij kopen om die aan lage prijs te kopen of kan je die ook aan lage prijs kopen als je een herlaadkaart hebt ??
Ik kocht vorige week een smartphone Huawei P9 lite gold. Deze promotie vermeldt 3 jaar garantie. Proximus biedt 2 jaar garantie (Dit staat ook vermeld op het document 'overeenkomst'. Het 3de jaar garantie staat echter niet op dit document vermeld. Wellicht omdat dit uitgaat van de firma Huawei. Stel dat mijn smartphone binnen het derde jaar stuk is. Moet ik dan naar de proximuswinkel stappen of???? En geldt het aankoopbewijs ook voor de VIP garantie?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.