Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste , als je een tuttimus neemt , hoe zit het dan met een tweede decoder voor extra tv? ik heb nu 10 % korting op mijn pack via club Brugge , blijft die behouden? Ik heb nu een tweede gsm abonnement voor 10 ipv 15 euro , wat gebeurt daarmee? ook op gsm abonnement 10 % korting club brugge. blijft dat allemaal behouden?
Hallo, Zijn onlangs over gestapt van telenet naar proximus. Nu wil ik een eigen mailadres aanmaken via proximus,maar geraak er niet aan uit... Iemand die me verder kan helpen Gr kristof
op aanraden van "marlies" in dit forum heb ik reeds 3 maal een privebericht gestuurd om de restwaarde van mijn toestel te kennen. antwoord krijg ik jammer genoeg niet. en bellen naar het 0800 nummer? ooit geprobeerd maar je moet veel tijd en geduld hebben. bij t.l.n.t ga je gewoon naar "mijn..." en kan je zo de restwaarde van al je toestellen aflezen. waarom kan dat hier niet? voor de rest geen klagen van de dekking en werking van proximus.
Beste, Misschien niet de eerste keer deze vraag (maar ik vind enkel iets van paar jaar geleden terug, zonder echt antwoord). SMS versturen naar bepaald verkort nr. werkt niet. Andere verkorte nummers werken steeds wel. Enige oplossing hiervoor? Dank!
Wat mij opvalt in de tv-gids en ook de bibliotheek is dat je nergens bij de gegevens van de serie die je opneemt of wilt bekijken iets kunt terug vinden van welk jaargang of welke aflevering van dat jaargang de serie is. Bestaat er hier een mogelijkheid voor om dit te zien? Want dit is vrij vervelend als er heruitzendingen zijn van andere jaargangen waardoor je eerst de aflevering moet starten om dan te zien dat het uiteindelijk gaat over een ouder seizoen. Ook kun je in de bibliotheek niet zien of je een aflevering al hebt gezien of nog moet bekijken of eventueel al een stuk hebt gezien maar nog niet volledig hebt afgekeken. Je ziet het pas als je klikt op bekijken en daarna komt er dan op hervatten of van in begin bekijken. Pas dan weet je of je de aflevering al hebt gezien of niet. Als er hiervoor work arounds zijn laat ze dan weten. Anders is dit een tip voor proximus om dit eventueel toe te voegen. Dit zou wel handig zijn. Bij jullie concurrentie was dit wel zo
Hoe komt het dat ik BBC First niet ontvang? Al de rest van de zenders in dat boeket kan ik wel zien.
Waarom kan ik géén nr blokkeren op gewone telf daar ik steeds lastig gevallen word door schoonzus ??
Het programmeren van alle afleveringen van heel de serie lukt niet. Er is geen optie voorzien. Zo moet je elke dag vooraf de aflevering opnieuw programmeren. Nochtans staat het vermeld als "serie". Is dit nog een kinderziekte van de nieuwe zender of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben niet zo bedreven met de nieuwe technologie, maar ik maak vorderingen. Een praktische vraag: Bij de aankoop van mijn smartphone werd op het verkoopcentrum mijn gebruikersnaam ingegeven voor mijn Microsoft-account. Er werd ook een wachtwoord ingeven. Dat wachtwoord ken ik niet meer. Voortdurend wordt gevraagd naar het wachtwoord. Kan ik de gebruikersnaam wijzigen van de Microsoft-account? Wat met het wachtwoord? Met dank, Fried
Deze week al 8 keer terug al mijn gegevens mogen invullen bij Netflix omdat iedere keer na de toestellen van stroom te halen je terug alles mag invullen. Wat ik nu echt grappig vind en wat ik ook niet snap dat PX dat nog niet gezien heeft. Je vult je email adres en dan kon je selecteren @----- Waar vroeger stond skynet.be staat er nu telenet.be. Nogmaals het bewijs dat de mensen die de software testen op een andere planeet leven.
Sinds kort heb ik een nieuwe smartphone en men heeft bij aankoop mijn Proximus simkaart vernieuwd, met behoud van nummer. Nu ga ik via 1230 naar de voicemail toe en daar wordt ik in het Frans toegesproken, ik bel naar 6000 en men weet daar blijkbaar niet hoe ze mij kunnen helpen, men zegt dat kun je kiezen, ik vraag welke voorkeur nummer is dit, hij zegt dat er een 1 verschijnt als je belt??? Ik kies nogmaals 1230 en wederom Frans, later op de dag ga ik op de site bij Proximus kijken zie daar iets staan voicemail taal ect..... instellen, kies 1969. Ik kies dit nummer en daar wordt ik ook in het Frans aangesproken , daar ik geen Frans ken weet ik niet hoe ik dit moet verhelpen. Is er iemand die raad voor me heeft of iemand die weet hoe ik in het Nederlands geholpen wordt. Bij voorbaat dank Met vriendelijke groeten Ron
Hoi, Ik probeer een printer op de wifi aan te sluiten van de Bbox2 maar het lukt me niet. Heb reeds geprobeerd via WPS, en ook manueel via SSID in te geven en paswoord via encryptie PWA2-PSK AES maar de printer is niet detecteerbaar op het netwerk. Nochthans lijkt het wireless ledje blauw te branden op de printer en kreeg ik dat de connectie succesvol was. Enige suggesties?
Beste, Mijn ouders hebben bel krediet gekocht, in de Delhaize, van Proximus. Dit deden ze niet-wetende dat ik bij Orange zit. Ze stelden dus voor om naar Proximus te gaan. Ze zeiden dat ik een nieuwe simkaart moest vragen, één van Proximus dus. Mijn moeder zei dat ik dan wel een ander nummer zal hebben. Is dat werkelijk zo of kan ik hem behouden ? En is een nieuwe sim kaart gratis ? Mvg.
Ben overgestapt van pack comfort naar Tuttimus pack.Ben echter geen grote internetgebruiker.Kan ik" internet overal maxi" in dit pack vervangen door" internet start"?.(vermits comfort niet meer bestaat) Zoja,hoe activeren? Groetjes.
krijgen wij de wereldbeker veldrijden te zien op proximus tv? zoniet wordt hier naar volgend seizoen toe iets voor gedaan?zodat we ook alle crossen en niet enkel superprestige zien
De ip camera die ik onlangs aanschafte blijft weigeren deze weer te geven in de aangesloten aparaten op mijn pc .Natuurlijk probeerde ik ook eerst via mijn smartfone de camera in te stellen met het pro OM Guard bij het scannen van dit programma naar de ip cam blijkt het programma deze niet te vinden . Hoe kan ik de gegevens bekijken van mijn moden/router zodat ik ook van buitenhuis mijn dieren kan bekijken tijdens mijn afwezigheid mvg bonanza
Kan iemand mij helpen met het volgende: Ik wil mij inschrijven voor een nieuwsbrief maar mijn mailadres bij proximus wordt niet aanvaard met een ander mailadres gaat het wel hoe komt dit? De bevestigingsmail komt niet toe op mijn proximus mailadres op het andere wel.
Via smartphone (android) komt telkens een foutmelding als "recente topics" gekozen wordt. Namelijk "pagina niet beschikbaar" Op het zelfde moment wėl beschikbaar op Windows pc . Raar. Edit : na intypen van dit bericht zijn de recente topics ineens wél beschikbaar. Edit2 : verder testen : blijkbaar moet je ingelogd zijn om recente topics te zien. Vroeger was dat toch niet nodig? Edit3: uitgelogd op PC dan inderdaad ook dezelfde foutmelding: zéér verwarrend ! Pagina niet gevonden De pagina die je zoekt is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd. Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen. Wellicht helpt het volgende: Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat. Ga terug naar de: homepage. Klik op 'vorige' in je browser als je een andere link wilt prober
Ik kan mijn printer niet aansluiten aan mijn pc. Ik kan ze niet vinden. Ik gebruik b-box3 router via CMD vind ze ook niet de printer kond vroeger well communiceert met VOO (andere provider) wat kan ik doen? 😞
beste ik ben mijn paswoord vergeten van mijn email account wat nu?
Ben ik alleen die vind dat all sports teveel veel te veel herhalingen geeft en mij erger aan de mededeling géén uitzending
ik heb nog geen vdsl kan geen hd kijken. het word steeds beloofd. ik kan ook maar 1 tv aansluiten. kan ik de zender fox niet krijgen op nr 192 zit hij niet. mvg
Hallo, Ik heb bij het aansluiten van een nieuwe handset op gigaset c470ip het basisstation gereset. Dit stond ingesteld om via voip telefonie te bellen ... Kan iemand me uitleggen hoe ik deze terug moet instellen om via voip op bbox3 te bellen?
Na 10+ jaar klant te zijn, moeten we toch de overstap naar een andere provider maken Abonnement afgesloten wegens te laat betalen!!! Dan even bellen naar de klantendienst omdat ik voor mijn werk de rest van de dag moet bellen ... 1. Je krijgt een zeer arrogante persoon aan de telefoon. 2. Als antwoord krijg je "had maar je factuur op tijd betaald" 3. Je krijgt de indruk dat de "support" mensen vergeten zijn wie de klant is. Totaal geen respect. Dit is de service dat je bij belgacom/proximus als zelfstandige krijgt. Ik denk dat ze tot nu toe genoeg aan mij verdiend hebben met een abonnement van +-60 euro per maand.
Hallo, Ik heb achter een BBOX3 modem een Cisco VPN box staan die de verbinding maakt naar mijn werk. Wanneer ik deze gedurende een tijdje aan laat staan, wordt zijn tcp connectie gedropt. Als ik inlog op de box, zie ik dat de VPN tunnel nog op zou zijn maar ik kan de server's van mijn werk niet bereiken. Als ik de tunnels disconnecteer en opnieuw maat opbouwen, dan werkt de tunnel terug voor een tijd. Maak ik een PPPOE tunnel vanop de box, dan heb ik dit probleem niet. Zou er iets mis zijn met de BBOX3 software?? Bedankt Jan
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.