Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik heb nog een herlaadkaart, geldig tot 16.12.2016 als ik belwaarde wens op te laden, krijg ik het bericht: de herlaadbeurt is niet uitgevoerd; de herlaadcode is ongeldig. Een medewerker in het Proximus agentschap van het Shopping Center in Wijnegem, lukt ook niet voor heroplading van mijn belwaarde. Kan u mij zeggen wat er misloopt? Mijn GSM-nummer is: 0499 72 77 30 Dank u
Normaal krijg ik rond de twintigste van elke maand een factuur (online). Ondertussen zijn we al 13 nov en heb voorgaande maand geen factuur gekregen en op My Proximus is ook niets te zien. Ik ben wel met mijn Pack overgeschakeld naar het nieuwe Tuttimus. Wat is er aan de hand of krijg ik een gratis maand 🙂 ?????
Beste, Ik heb in 2004 een skynetblog aangemaakt die online is blijven staan maar die nu eigenlijk eens verwijderd zou moeten worden. Probleem is dat ik het paswoord niet meer heb. Kan er iemand mij helpen?
Sinds een paar dagen werkt de app home view niet meer. app is niet meer terug te vinden via appstore van apple. Als de home view app, wat toch een geweldig product is, niet verder ondersteund wordt zou het dan niet de essentiële beleefdheid zijn alle klanten hiervan op de hoogte te brengen. Hoe kunnen we gemakkelijk verder werken of moeten we steeds inloggen via my proximus, wat niet zo gebruiksvriendelijk is. Is dit een strategie om de klanten te ontmoedigen zodat ze afhaken? Van klantvriendelijkheid gesproken.... Wat zijn de plannen met de home view/control en wat met de facturatie?
Beste, Gisteren kreeg ik een sms dat m'n abonnement werd overgeschakeld naar het nieuwe Mobilus abonnement. Sindsdien heb ik geen enkel bereik meer. Na gisteren 1u30 aan de lijn te hebben gehangen met de klantendienst en de belofte dat het vandaag terug zou werken, werkt er nog steeds niets. Nu blijkt zelfs dat m'n nummer volledig afgesloten is en dat m'n account in MyProximus zelfs werd verwijderd. Alle facturen zijn betaald. Gisteren werd er me ook verzekerd dat ik de dienst vandaag 11/11 zou kunnen bereiken, niet dus... Het zoveelste probleem met m'n Proximus abonnement op rij... Kan iemand er voor zorgen dat m'n nummer en account terug geactiveerd wordt? (Zonder dat ik terug door 11 menu's moet, en 1u30 aan de lijn moet hangen met 10 mensen om dan toch niet geholpen te zijn)
Ik heb het eigenlijk nog maar pas ontdekt maar reeds geruime tijd worden de mappen die ik in Outlook (office van Microsoft) aanmaak op,mijn pc niet meer aangemaakt of geupdated in de PX webmail. Deze updates en aanmaak gebeurde allemaal automatisch. Wat moet ik doen om dit terug op orde te krijgen. Zijn er bepaalde settings die ik moet aanpassen. Roland
Hallo, Ik ben mijn pukcode van mijn Proximus simkaart kwijt. Deze kocht ik ergens in 2009 aan een tankstation in zo`n pakketje van 10 euro en staat dus nergens geregistreerd. Nu, jaren later, dacht ik de pin code nog te weten. Dus niet. Er staan oude telefoonnummers op die ik graag terug zou willen. Maar hoe kom ik nu aan mijn pukcode om de kaart te openen?
Hello, Heb nog niet zo lang geleden een comfort pack bij Proximus genomen. Aanvankelijk waren de producten netjes zichtbaar in MyProximus en kreeg ik ook melding van nieuwe facturen. Nu merk ik dat de producten niet meer zichtbaar zijn en dat ik m'n verbruik niet kan controleren. Ook kreeg ik plots een factuur op papier in de bus zonder dat ik daar iets aan gewijzigd heb. Kan er iemand dat eens bekijken? (klantnummer is 619747261) Bedankt! Groetjes, Joris
Mag ik hier even een vraag stellen voor een probleem dat zich bij mijn ouders stelt en waarbij ondanks meermaals contact met het helpcenter geen verbetering is. Het probleem is begonnen toen we voor mijn pa een tweede decoder installeerden zodat hij apart tv kon kijken. Met de oude PLC adapters kregen we geen verbinding, de lampjes bleven rood. In de Proximus winkel verkocht men ons 3 nieuwe plc adapters. Hiermee heb ik een paar uur geprobeerd maar wanneer ik 2 lichtjes wit kreeg bleef het derde rood. Ondertussen hadden we al 2 personen via de helpdesk aan de lijn gehad. Maar zonder veel succes. Aangezien ze een bbox modem hebben (witte) werd ons gezegd dat via de helpdesk een nieuwe zou worden besteld en dat we die dan dienden te vervangen ... een aantal weken later hebben we hierover nog steeds geen nieuws. Ondertussen valt één van beide tv's of allebei meermaals uit tijdens het kijken. Vandaar dat ik zaterdag een happy house bezoek had aangevraagd, want ze zijn beiden 70+ en
Hallo, Sorry voor mijn eventuele fouten, ik ben franstalig ;-) Ik heb een abonnement "Internet Comfort" en ik had eindelijk de bouquet MULTI FR. Maar ja, t'is heel raar, sinds donderdag ik heb terplaats MULTI NL. T'is niet een groot probleem voor mij MAAR ik ontvang niet meer de franse MELODY TV. Zijn er andere mensen die hebben het zelfde probleem ? Hartelijk bedankt voor uw antwoord 🙂
Heb al meer dan 1 maand geen verbruik details van mijn gsm nummer. Vandaag belden ze dat het opgelost was. net opnieuw de app geïnstalleerd.werkt nog niet. Op de website zie ik ook mijn verbruik niet. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
pokemon go op mobile data 3g /4g lukt niet op het netwerk van proximus op wifi kan ik mij gewoon aanmelden en is er geen probleem en als ik de mobile data aan zet kan ik gewoon op internet maar als ik de app "pokemon go " wil aan melden dat doet die niets pokemon go heeft al gewerkt op de gsm op mobile data [gsm is een samsung galaxy alpha ] kan iemand mij helpen aub mvg Evelien
Sinds enkele weken komen sommigen van mijn smsen niet aan bij één ontvanger. Dit probleem doet zich enkel voor bij deze ene ontvanger en meestal enkele keren per dag. Het grotendeel van de smsen wordt dus wel correct ontvangen maar af en toe merken we op dat er eentje niet aankomt. Zelfs als ik deze dan opnieuw verstuur lukt het nog niet, als ik de inhoud van de sms daarna anders formuleer lukt het wel. Ik krijg wel steeds een ontvangstbevestiging, en omgekeerd krijg ik wel alle smsen van haar correct aan. We zitten beide bij proximus. Iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing voor heeft? Het is een klein maar zeer irritant probleem.
Hallo, Na vakantie had ik een modem uitgetrokken, dit omdat ik toch niet thuis was. Nu steek ik de stekker in, via de utp-kabels heb ik internet. Maar ik vind de wifi niet meer terug op geen enkel toestel? Wat zou het probleem kunnen zijn? Het is nog een gewone B-box
Sinds proximus onlangs zijn abonnementen met name Familus en Tuttimus heeft uitgebracht, vroeg ik me af of het overschakelen naar één van beide een extra kost zou brengen op het einde van de maand bovenop het oude abbonement of valt deze dan gewoon weg. Ik zou graag overschakelen, maar als dit extra kosten brengt dan wacht ik beter tot het einde van de maand.
Goede middag , dank u wel voor de hulp bij mijn vorige vraag , hier is nog een probleem waar ik mee zit ,als ik een foto wil maken en ik raak de knop heel even aan dan maakt het toestel 6 of nog meer foto's na elkaar , hoe kan ik dat verhinderen? nog een prettige dag
word oude hd decorder vervangen door nieuw model,nog altijd niet gebeurd
Weer maar eens fout opgenomen! En nog steeds geen info voor de klanten! In de tijd dat je bijna iedereen zijn email adres heeft! of telefoonnummer . La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur.... Wat jullie IT'ers uitzetten weet ik niet maar, meer dan een week en nog steeds dezelfde problemen! Onbegrijpelijk! Ik heb juist een woordje van dank je voor mijn klacht te behandelen geplaatst op dit forum. Begin al veel goesting te krijgen om het bericht te laten verwijderen! Ik kan begrijpen een paar dagen, maar meer dan een week! Dit is echt een dieptepunt van jullie service in al die jaren dat ik trouwe klant ben! Al vanaf 1980.... Ik begin terug naar vroeger te snakken, de Video recorders en DVD recorders! Maar als we die aansluiten neemt die alleen op wat je ziet en wordt je verplicht om weer geld uit te geven voor een digibox's bij te huren! Een schande........meer kan ik niet zeggen.
Norton Mobile Security gratis. PX schrijft ; Jammer, want met je huidige abonnement is Norton Mobile Security gratis. Bovendien duurt het slechts 5 minuutjes om al je smartphones te beschermen. Ben je er klaar voor? Ik was klaar , maar Gratis !!! Waarom vragen ze dan 5 € / maand ? Enkel 1ste maand is gratis ! Tuttimus ; Ieder belt onbeperkt (mobiel en vast) Niet voor de vaste lijn , enkel gratis in de daluren . Raar , maar toch weer waar :? Eerlijkheid & Openheid aub.
Sinds enkele dagen wil de applicatie Mail op mijn Imac, MacOS Sierra 10.12.1, geen e-mail meer versturen. Ik kan zonder problemen e-mail ontvangen. Wat is het probleem. Moet ik de uitgaande mailserver anders instellen? dit is het bericht dat ik krijg: Het afzenderadres 'nielswuyts@skynet.be' is geweigerd door de server 'relay.skynet.be'. De reactie van de server was: Authentication required Selecteer een andere server voor uitgaande e-mail in de lijst hieronder of klik op 'Probeer later' om het bericht in de postbus 'Uitgaand' te bewaren tot het kan worden verstuurd. Graag advies.
We naderen nu stilletjes aan het einde van het jaar en daarom stel ik de vraag wanneer die nieuwe software op de V4 decoders gaat komen. Niet dat ik zit op te wachten want van mij mag het nog langer duren want zo zijn we dan zeker dat er geen opname problemen zullen komen.
Goede morgen , ik wil graag de foto's die ik genomen heb met mijn nexus P6 overzetten op mijn pc ! Hoe doe ik dat ?
Ik heb een Nokia lumia 930 met een abonnement smart +phone 20. Nu is mijn smartfoon stuk en zou ik een huewei 9p lite willen nemen voor 9 euro. Maar ik zit nog twee maanden vast bij Proximus (twee jaar) Hoe moet ik het oplossen,ik kan niet zonder. Dank u
Goedemorgend Ik ben bestaande klant van proximus. Over de kwaliteit van de digitale tv ben ik niet zo tevreden, evenmin over de tv box, vertragingen, beeld en geluid dat niet altijd gelijk loopt. Soit, dit terzijde. Ik ben sedert enkele dagen jullie nieuwe bundel 'Tuttimus' (konden jullie echt niks beters verzinnen?!) aan het bekijken. Ik vind het vooral interessant dat je de mobiele data kan opschroeven naar 5GB. Nu heb ik enkele vraagjes Nu geniet ik van 5 euro korting op mijn mobiele telefonie. Dit zal ik in alle waarschijnlijkheid verliezen? Ik heb geen vaste lijn, en ben ook niet van plan om dit in gebruik te nemen. Is er een mogelijkheid om dit uit het pack te houden? Zo ja, hoeveel bespaar ik hier mee? De onbeperkte minuten in het gsm plan, is dit onbeperkt bellen naar alle nummers, of is dit naar alle nummers? Zowel Base, Orange, ...? 3 maanden gratis netflix, ik heb een netflix account vanaf de start in België. Hoe moet ik hier van genieten? Bedankt voor de feedback Met v
beste vorige jaar heb ik een abonnement genomen met een samsung galaxi s6 deze laadt niet meer op valt deze nog onder garantie
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.