Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goedendag, ben ik de enige hier die met de digitale recorder programmas probeert op te nemen en deze dan niet altijd volledig krijg? Soms is het programma al bezig en op andere momenten is slechts de helft van het programma opgenomen zoals afgelopen vrijdag toen The Good Doctor hier al na 20 minuten in de aflevering afsprong. De instelling zijn om het hele programma op te nemen. Twintig minuten voor de start van het programma beginnen op te nemen. En een half uur na het einde van het programma nog door op te nemen. Hoe kan het dan in Godsnaam dat je je programmas in Godsnaam niet volledig krijgt? Is dit weer een leuke verdoken manier van Proximus om extra geld aan de klanten te verdienen? Als je immers nadien je programma opvraagt kan je er wel lekker 2,99 euro voor betalen! Lekker dubbel betalen dus. Eerst je abonnement en dan nog eens om effectief je programma te kunnen zien omdat Proximus knoeit en weigert je programmas correct op te nemen. Echt waar, ik ben het
Vriendin heeft een samsung j7 2017 en sinds kort Proximus klant….volte staat automatisch aangevinkt in systeem bij netwerk….maar hoe dit nu aan de praat te krijgen/ofwel reeds geactiveerd?
Sinds een week is het niet langer mogelijk om te streamen vanuit de Proximus tv app naar chromecast. Er kan een link gemaakt worden met de chromecast en het scherm ‘Proximus tv klaar om te kijken’ komt op de tv, maar van zodra je vanuit de app probeert te streamen valt deze uit.
De V6 decoder geeft zeer vaak geen beeld weer. De menu's, het opstartscherm, e.d. zijn wel zichtbaar. Het beeldsignaal van de zenders komt echter niet door. Geluid is wel ok. Herstarten van de decoder, modem en WiFi bridge hielpen niet (of zelden, eerder per toeval), reset met ondersteuning van de Proximus helpdesk hielp ook niet. Kinderziekte in de V6? Heb dit probleem nooit gehad met de vorige decoder. Hopelijk vinden jullie snel een oplossing! Ik hoor het graag...
Beste ik kom thuis van mijn werk en zet mijn tv op en constateer ik dat ik alleen maar geluid krijg met zwart beeld.
Hoi Ik ben net overgestapt naar Tuttimus met Netflix. Ik wou deze gisterenmiddag activeren maar heb blijkbaar bij de 2de stap te vaak de foutieve pincode ingegeven. Nu heb ik deze gewijzigd en weet ik dus de juiste. Ik wou het vandaag opnieuw proberen maar er blijft opkomen: je hebt het maximaal aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw. Hoe lang zou ik zo moeten wachten?
Als ik probeer aan te melden op de pickx app krijg ik de melding geen beheerder te zijn van het account. Kan iemand van proximus dit aanpassen zodat ik kan inloggen?
Enkel mijn gsm abonnement is gekoppeld aan mijn account, mijn tv & internet pack echter niet waardoor mijn Pickx ook niet werkt! Kan iemand helpen?
Zijn er nog mensen die geen internet en tv hebben vandaag?
Hallo, is het mogelijk TV Overal te kijken op een smart tv zonder het verbinden van een PC en dergelijke. Via surfen op de smart tv naar proximustv.be krijg ik meldingen van niet ondersteunende browser tot volgende foutmelding : DRM: Unable to instantiate a key system supporting the required combinations Alvast bedankt voor een reactie.
Na een update van de My Proximus-app zie ik volgend bericht: "Premium/Bizz Club maakt plaats voor Enjoy! Ruil uw punten in vóór 30/11/2019. - Als je met die punten belwaarde koopt, veronderstel ik dat je die belwaarde rustig kunt opgebruiken NA de deadline van 30/11/2019? - Blijkbaar kun je met ENJOY! korting krijgen op tickets voor Plopsaqua, fietskledij, cinemabezoek, enz...maar ik vermoed dat het gedaan is met het inruilen van punten voor gratis belwaarden?? Dat zou weer eens jammer zijn voor de trouwe klant...I wil not enjoy ENJOY!
Ik krijg mijn login niet gekoppeld aan mijn pickxaccount. Groeten
Hallo allemaal Ik heb gisteren gelezen op verschillende nieuwssites dat vtm overweegt om te stoppen met de nieuwsuitzendingen van 13u. Dat is voor mij het fantastische nieuws dat ik ooit gelezen heb. Er is een spreekwoord dat zegt. Geen nieuws is goed nieuws. Weet iemand vanaf wanneer dit zou zijn op vtm? Hopelijk zo rap mogelijk. Hopelijk komt er een Vlaamse serie in de plaats van het nieuws van 13u! Ik kijk er al naar uit! Toch al om 13u geen nieuws meer. Zo kan vtm in de toekomst een eigen 24u nieuwszender oprichten met dag en nacht het nieuws voor wie nieuws wil zien. Timm1983
Geldt de cashback op de Huawei Nova 5T enkel als je er een abonnement bij neemt of al een abonnement hebt bij Proximus? Mijn moeder die elders een abonnement heeft, had graag het toestel aangekocht bij Proximus aan €399 en van de €69 cashback genoten. Kan er iemand bevestigen of dit mogelijk is? Op de productpagina van Proximus kom ik het volgende tegen, terwijl er op de actiepagina zelf van huawei niets te bespeuren is ivm het verplicht erbij nemen van een abonnement.
Nummer is net overnomen door Proximus en niet aangemeld bij netwerk , kan iemand me helpen aub ?
Een tijdje geleden heb ik met mijn Premium Club punten 2 Kinepolis tickets aangevraagd. Ik heb deze onmiddellijk ontvangen via mail, en de vermeldde vervaldatum is 29/12/2019. Nu ik deze wil gaan gebruiken blijkt de Kinepolis site een foutmelding te geven bij het ingeven van de code: de tickets zouden reeds vervallen zijn sinds 20/11/2019. Ik lees op dit forum reeds verschillende gelijkaardige gevallen. Kan ik in de plaats 2 geldige kinepolis tickets krijgen? Ik kan alle details en bewijsmateriaal bezorgen. Alvast bedankt.
Sinds deze morgen werkt de PX mail app niet meer. Webmail (op PC) of Gmail app (op GSM Android 8.1.0) werken normaal. Dit is de melding die ik krijg: Wat nu ???
Ik krijg mijn login niet gekoppeld aan Proximus Pickx. Hoe krijg ik dit opgelost? Groeten.
Welkom bij het gloednieuwe Proximus Pickx! Proximus Pickx is een nagelnieuw platform dat tv en web naadloos met elkaar verbindt. Thuis, in je broekzak of in je handtas: Proximus Pickx is er altijd bij. Kijk tv waar en wanneer je wil op je televisiescherm in de app of op het web, en profiteer bovendien van een schat aan nieuws, dossiers en wedstrijden. Van harte welkom! Wat is Proximus Pickx? Proximus Pickx is een gloednieuw platform dat tv en web naadloos met elkaar verbindt. Thuis, in je broekzak of in je handtas: Proximus Pickx is er altijd bij. Kijk tv waar en wanneer je wil op je televisiescherm, in de app* of op het web*. Op Proximus Pickx kan je naast tv-kijken dus ook surfen naar alles wat jij leuk vindt. Denk maar aan je mailbox en de vele interessante artikels, exclusieve video’s en wedstrijden. Televisie kijken op Proximus Pickx: een fluitje van een cent Waar het bij Proximus Pickx allemaal om draait is de naadloze tv-ervaring. Ben je TV-klant van P
Ben pas klant en heb al 2 problemen. Ik kan mij niet inloggen op de pickx want krijg steeds de melding account nie gekoppeld terwijl ik beheerster ben. En andere is FOX staat mee in zenderlijst online, maar ik heb deze zender niet op mijn tv :-(
Ik geraak zoals vele andere mensen niet ingelogd bij Pickx App. Indien u meer gegevens nodig hebt, mag u mij via privé contacteren.
Wij wensen jullie alleen een zalig Kerstfeest en een fantastisch 2020 toe!! Vanwege het volledige Forum Team!
Ik heb, zoals veel mensen blijkbaar, het probleem dat ik me bij de pickx app niet kan inloggen. Dit omdat het niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit rechtzetten? Alvast bedankt
Beste, mijn pickx app is niet gekoppeld aan my proximus. Mijn klantennummer is ** Mijn emailadres is **
Ik heb vorige week mijn passwoord voor mijn publiek wifi account aangepast. Blijkt nu dat ik nog steeds kan aanloggen met mijn oud FON account en paswoord van toen. Moet ik dit paswoord via een andere web pagina aanpassen en zo ja de welke? Mvg,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.