Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds gisteren is het geluid van NPO1 weer veel zachter dan de andere zenders. Dit is al eerder zo geweest, maar de laatste tijd was dit niet meer. Nu weer veel zachter.
Ik ben Belgacomklant sinds begin van de digitale TV, nooit geen probleem gehad. Nu sinds 28 september ook klant met 3 GSM-abonnementen...sindsdien kan ik al een klein boekje schrijven. Onlangs de eerste factuur ontvangen, tot dan geen zicht gehad op soort abonnementen en verbruik, mijn aanvragen waren steeds 'in behandeling'. Factuur van 800 euro ontvangen waarvan ik een kleine 600 euro betwist. Deze voormiddag 50 minuten aan de lijn gehangen en 4 maal doorverbonden zonder antwoord op mijn vraag. Ben nu bezig met de factuur online te betwisten, grote factuur dus daar is wel wat werk aan...op het einde van de rit krijg ik steeds de melding dat er een technische storing is! Optie klantendienst bellen? Neen, want daar kunnen ze mij ook niet helpen. Wat nu? ik zou de factuur graag betwisten voor ze via domiciliering van mijn rekening gaat (op 17/01).
ik ben sinds 20/12 overgestapt naar tuttimus. Op my proximus overzicht staat er Familus L? Is dat omdat ik mijn Simkaart EN tv nog moet ontvangen? Na bijna 1 maand zou mijn account toch de juiste info moeten geven. Vaste tel. staat wel vermeld .GSM nog niet. mobile internet S opgezegd staat er nog op.... bij de facturen staat nog mijn oud nummer. hoe kan dat? Ik kan ook niks wijzigen van opties.... overal wegens technische storing..... Ik heb dit al gemeld zonder succes. Der zou iets moeten gedeblokkeerd worden???? een echte soep, wanneer wordt dit opgelost?
Ik heb mijn btw-nummer al 2 maanden geleden op een formulier ingevuld in een Proximus-winkel (Meir, Antwerpen). Het staat echter nog steeds niet op mijn facturen . Als zelfstandige heb ik dat nodig voor mijn boekhouding. Wat nu?
Ik kreeg een sms waarin gemeld werd dat mijn gsm nummer naar een ander simkaart werd verplaatst. Ik weet hier niets van en kan niet meer bellen. Dit is wel firmanummer
ik krijg gisteren plots een bericht via sms en later via email dat mijn zogezegde aanvraag uitgevoerd is. ik heb juist geen kloten gevraagd en moest mij nu perse registreren op myproximus om die norton mobile security (waar ik trouwens geen kloten van nut zou aan zou hebben) weer af te zeggen... als dat hier zo gaat, dat ik daar een factuur ga van krijgen, dan zeg ik hier mijn volledige account op, alternatieven genoeg
Beste, onze swipebox en tablet met de swipebox-app zijn geconnecteerd met het draadloos netwerk van BBox3 en vinden elkaar niet. Technische dienst kan me niet helpen en verwees me naar hier. Aangezien er bij beide installaties erg weinig opties zijn tast ik in het duister naar een oplossing. wie kan me helpen?
Beste Daarnet was ik een opgenomen programma aan het kijken, ineens viel dit weg. Dus ik ging terug naar mijn bibliotheek en vond geen enkel aflevering meer van dat programma.
Hallo, Ik kan mijn opnames niet bekijken. Ze staan effectief in de lijst 'Mijn opnames', maar ik kan ze niet aanblikken of afspelen. Het betreft opnames van de kanalen Arte Belgique, NPO2 en NPO3. Deze staan NIET in de lijst van de op te nemen kanalen. Waarom staan ze dan in 'Mijn opnames'?
Ik meen me te herinneren dat alle zenders in HD gingen komen. Mede door het vlasvezelsysteem zou dat opgelost worden. Nu lees ik alleen dat er al jaaaaaaren wordt vergadert over het al dan niet toekennen van één HD zender, of niet aan je TV toevoegen. Alle Franssprekende zenders zijn reeds in HD. Laat je toch niet meer belachelijk door zo een smoes standaard te verzinnen. We zijn in 2016 en niet in 1302. Hoopvol kijk ik uit naar een groot gamma HD-zenders met name: Nederland 1 2 3, BBC 1, 2, ARD, ZDF, Eurosport, National Geografics,RAI 1 2 en 3. Voor wanneer is dat nu allemaal?
Beste, Ik heb een eerste factuur gekregen van 74,... € . Maar wij hebben een contract voor een jaar voor een gratis familus pakket! Hoe kan dat opgelost worden?
Heeft het usb slot van de Proximus decoder (HD) een functie?
Hoe kan ik e-mails van Proximus die ik via OPSLAAN op mijn PC heb gezet als EML bestand terug importeren naar Proximus e-mails. wij werken zonder hulpprogramma zoals outlook of dergelijke maar rechtstreeks via de proximus site.
Kan je via een hotspot-aansluiting op je smartphone tv kijken naar vtm, één, Q, vier, vijf?
Meerdere opnames die op de digibox staan,staan niet bij opnames bibliotheek via de tv app? Hoe vind ik die terug?
Sinds een 6 tal weken hebben wij problemen met digitale tv. Soms geen klank, beeld bevriest, niet kunnen zappen naar ander kanaal, melding probleem met signaal, enz.... iedere maal gebeld naar Call center. Tijdelijk geholpen! Maar een paar dagen later terug een probleem!!!! Daarvoor betalen we geen digitale TV!!! Ik hoop dat men mijn een deel terug betaald van mijn abonnementskost! Iemand dezelfde ervaring? DANK!
Reeds jaren zijn we professionele klant en beheren als syndicus een kleine 150 noodlijnen voor liften. Ondanks de sterke technische ondersteuning door uw diensten blijven een aantal zaken me nu al jaren mateloos irriteren. a) responstijd callcenter : momenteel hang ik - voor de zoveelste keer dit jaar meer dan 20 minuten aan jullie servicelijn 0800/22500. Dit gaat over business klanten dacht ik. Ik begrijp niet dat een deftige responstijd van vb 2 a 3' gerespecteerd wordt. Op een jaar tijd verlies ik zo ongeveer 3 arbeidsdagen. b) administratie : regelmatig worden facturen opgemaakt op onvolledige of foute naam - blijkbaar is het moeilijk om een onderscheid te maken tussen de klant - rechtspersoon / VME en mijn vennootschap die de post ontvangt en het contract beheert. Gevolg bij ons : foutieve betalingen en heel wat administratief werk om dat terug recht te zetten... Mocht u hieraan kunnen verhelpen zou onze tevredenheid nog een stuk omhoog kunnen...
Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij Proximus, Elke factuur is op tijd betaald geweest. Verleden maand factuur niet gekregen, krijg aanmaning om binnen de 2 dagen factuur te betalen. Bel naar Proximus om duplicaat op te vragen. Krijg die vrijdag, maandag betaal ik, de maandag blokkeren ze gewoon mijn telefoonverkeer. Ik ben zelfstandige en de telefoon is belangrijk. Hier maakt Proximus een zeer grote fout, 1 verwittiging en binnen 2 dagen niet betaald is geen telefoon meer, goed bezig. Kijk eens naar het verleden van uw klanten, voor alles is er soms wel een oorzaak, bij mij omdat ik de factuur niet gekregen had. Heb deze morgen gebeld met een Proximusmedewerker en hij kon niet opnieuw activeren, nochtans hij wel zag dat de factuur betaald is. Bij deze zeg ik vaarwel aan Proximus, Alles wordt overgezet naar Telenet.
Ben overgestapt van pack naar tuttimus gsm abo geven 1Gb weer terwijl dit toch 2Gb moet zijn? Mobilus S my proximus geeft nog altijd oude situatie weer (bv smart-15 voor gsm) en geeft heel de tijd technische problemen als je iets wil opvragen/wijzigen? Nergens iets van Tuttimus te zien? Is dit normaal of duurt dit zolang? Op
Wat is het voordeel om mobiel in te loggen op een fon hotspot en niet op 4G te blijven ? Volgens een medewerker van de klantendienst verbruikt het allebei van je maandelijkse gelimiteerde data, in mijn geval 1GB. Wat voor zin heeft de hotspot dan?
beste, Mijn vraag is of het mogelijk is om gewoon een abonnement te nemen op de online kant van proximus tv, dus geen digicoder maar gewoon online kunnen kijken op laptop/ipad. Mvg, Alexander
Ik vind dat Proximus 2 stappen achteruit doet door de omruiling van de decoder niet meer toe te laten in een Proximus winkel. Nu moet ik 3 dagen wachten op een nieuwe decoder. Vroeger ging men naar de Proximus winkel met zijn doorgegeven nummer en men kon hem dan omruilen. ik vind deze beslissing klantonvriendelijk.
Beste, Op myproximus kan ik nog steeds enkel het vaste internet en gsm-abo zien, niks anders vh tuttimusabonnement. Ik zie bv dat onze gsm maar 1gb heeft, terwijl wij nrmaal 2gb hebben. Kunt u mij bevestigen dat we wel degelijk 2gb hebben?
Op MyProximus wordt mijn lopend verbruik NIET getoond. Zijn er problemen? Dit is ongeveer al een maand.
Hallo beste forumleden, Momenteel staan in mijn pack qua opties voor de vaste lijn 'No Limit National Fix to Fix' (7,5/maand), 'Free Calls National', en 'Free Calls International' geactiveerd. Ik bel vaak naar Nederlandse GSM-nummers, en dan lopen de kosten in de piekuren nogal vlug op. Nu zie ik in mijn MyProximus bij 'beschikbare' opties staan: 'No Limit International' (12,10/maand), met verder geen informatie over wat dit inhoudt. Bij de algemene Proximus productinfo op de website onder 'vaste lijn', 'betalende opties', staat er dan weer: 'Unlimited Calls National/International' (18,15/maand). Bij die optie staat een duidelijke definitie van de voorwaarden. Weet er soms iemand of wat juist de voorwaarden van 'No Limit International' zijn? En waarom staat de optie 'Unlimited Calls National/International' niet als beschikbaar in MyProximus? Verder vroeg ik me ook af of het, zoals bij de voorwaarden van de nieuwe pack Tuttimus staat, inderdaad onmogelijk is om zo'n opties die kortin
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.