Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds de update van deze week, merk ik dat ik veel "dubbele" opnames heb op mijn V5 HD. Als ik ga kijken blijken de meeste dezelfde opname te zijn. Dus Masterchef om 17u botst met Masterchef om 17u. En opnames die toch verschillend zijn, voorbeeld Masterchef en Married with children, kan ik de geplande opname niet annuleren in de lijst van de planning. Ook andere plannings kan ik maar met moeite annuleren. Hier zit zo te zien iets fout in de programmatie van de planning, vooral ls het met de harde schijf te maken heeft. Heeft en die harde schijf misschien over het hoofd gezien bij de update?
klopt het dat er geen internationale sms meer wordt aangerekend voor FaceTime sinds de zomer van 2019 mvg
Ik probeer een 0900 nummer te bellen (Disney reserveringslijn) maar de verbinding wordt direct verbroken, alsof het een geblokkeerde oproep betreft. Hoe los ik dit op?
Beste, IK probeer reeds sinds gisteren iemand te bereiken met de online chat dienst maar nog steeds geen gehoor. Is dit normaal ?
Ik krijg sinds een tijd dagelijks vreemde nrs die me bellen , 1x belde ik terug en kreeg melding die nr bestond niet ! nu sinds dikke week staat er Durbuy bij vaak 8:00 begint oproep al dus zet maar iPhone op stille tonen met risico ik tegenwoordig ook echte oproepen ga missen . heb me ook al jaren terug bij de bel me niet dienst ingeschreven maar veel nut bleek dat niet te hebben ! ben gaan zoeken en gevonden hoe nrs blokkeren op iPhone maar zal wel niet helpen want zullen dan gewoon met andere nr bellen
Momenteel bij Proximus is de data limiet 100GB bij Internet start Bij Telenet 150GB ;bij Scarlet Loco en Edpnet onbeperkt. Wanneer gaat Proximus zijn data limiet eens eindelijk optrekken?
Alarm Resterend Belkrediet PayandGo en parkeer App 4411 ------ Op 3 en 4 oktober 2019 merkte ik dat al mijn resterend belkrediet plots verdween en dat enig telefoongesprek of herlading voor MB of GB te hebben bijbesteld! Ook geen extra was er van roaming kosten. Dus niets ! Had dus geen telefoongesprekken gedaan. Waar is deze resterende bel-waarde dan naar toegegaan? Heeft iemand het zelfde ( incident ) kunnen vaststellen of een idee wat dat zou kunnen zijn ? ps: Ook controleerde ik de parkeer App 4411 parkeren maar deze werd al lange tijd niet gebruikt.... dus kan het ook niet zijn. Na verwijdering van parkeer App4411 werkte de proximus App plots beter!! Op Android toestel hier is genoeg werkruimte en geheugen. Dus dat kan de fout ook niet zijn parkeer App4111 soms ook niet al te duidelijk! Ook hier graag uitleg en reacties over. m.v.g.
Ik zou graag een Iphone 8 aankopen in de shop. Ik heb nu al een abonnement van Proximus (Mobilus S) en wou dit dan combineren met een extra data van 5€ per maand. Dan kost de gsm 369€. Ik heb ook nog een aankoopbon van 50€. Kan ik deze dan gebruiken als ik deze combinatie kies?
Ik wou gisteren online een nieuwe iPhone 6s of 7 bestellen voor onze zoon. Aangezien ik er geen kon bestellen, terwijl ze wel op de website staan, belde ik even naar proximus. Hier werd ik goed verder geholpen doordat men zei dat deze iPhones misschien nog wel in de proximus winkels beschikbaar waren maar niet meer online. Vandaag ging ik naar de proximus winkel. Er waren nog 2 toestellen iPhone 6s beschikbaar. 7 was ook uitverkocht. Ik koop 1 van de 2 toestellen. Ik kom thuis.....toestel start niet op.....ik steek de oplader erin......ik krijg geen batterij icoon zodat ik weet dat de gsm aan het opladen is maar soit hij kan helemaal plat zijn dacht ik dan....... Na bijna 2 uur opladen geeft de iPhone nog steeds geen teken van leven. Ik ben in de auto gesprongen en terug naar de winkel gereden. MAAR ik krijg geen nieuwe iPhone!!!!! Nee sorry de gsm is uit de winkel geweest...... Akkoord, kan ik nog begrijpen maar dat is wel heel kortzichtig vind ik. Ik kan nu ook naar de winkelbediende
Beste Ik heb recent een aanvraag tot vooraanleg voor de aansluiting van een nieuwbouwwoning ingediend. Momenteel is de ruwbouw afgewerkt, de ramen worden normaal gezien in december geplaatst. Aangezien de wachtput t.p.v. de aansluitbocht momenteel open ligt, had ik graag al de kabel van Proximus nu reeds binnengebracht. Zo kan ik de put dichtleggen tegen de eerste vorst (de wateraansluiting ligt er namelijk ook al). Ik krijg echter het antwoord dat Proximus de kabel enkel komt plaatsen als de woning wind- en waterdicht is. Kan iemand mij uitleggen waarom dit niet eerder kan gebeuren? De put ligt NU open, elektriciteit en water is reeds binnengebracht en de telenetkabel zullen we eerstdaags zelf leggen. Waarom doet Proximus hier moeilijk over? Ik heb geen zin om de put nog maanden open te laten liggen en de waterleiding te laten kapotvriezen. Kan Proximus zich hier niet wat klantvriendelijker opstellen? Mvg
Ik heb een Galaxy S8 met een PRO CSC (Proximus) bij een kranten-abo aan korting kunnen kopen. Het lijkt dat ik sinds de update naar Android 9 in begin maart (met security patch level van Feb. 2019) geen enkele beveiligingsupdate mogen ontvangen. De S8'en met LUX en PHN CSC codes (Luxemburg en Nederland) hebben al wel verschillende patches mogen ontvangen. Ik kan dus enkel concluderen dat Proximus deze updates tegenhoud of niet op een ordentelijke manier nakijkt zodat die vrijgegeven kan worden. Wanneer kunnen we een update verwachten voor onze PRO S8 telefoons? Een mooi overzicht over welke CSC welke updates heeft: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s8/SM-G950F/
Sinds verleden nacht is mijn BBOX3/T niet meer compatibel met Public WiFi, ook werden mijn persoonlijke SSID's op de modem veranderd? Why? https://
Ik geraak ingelogd op Myproximus, maar wanneer ik een item aanklik, krijg ik de boodschap dat deze pagina niet langer beschikbaar is. Een "404-error"
Ik heb net een tv-loze week achter de rug omwille van een probleem in de Proximus straatkabine. Gelukkig had ik nogal wat serieopnames geprogrammeerd. Deze zijn in de periode ook allemaal opgenomen. Maar nu merk ik dat die eerder geprogrammeerde serieopnames niet meer lukken. De opnames staan wel in de planning maar er wordt niets opgenomen. Maar de opnames stonden wel in de planning. Wanneer ik ga checken in de Pickx-app staat daar dan weer wel dat de opname bezig is. Ik slaag er ook niet in om die serieopnames eventueel te annuleren en terug in te stellen. Merkwaardig genoeg is er geen probleem met nieuwe ingestelde serieopnames. Daar wordt wel opgenomen.
Op mijn Samsung SM-T520 tablet staat de pickx app versie 5.0.2 en deze werkt perfect. Nu wil ik op mijn zoontje zijn tablet, ook een SM-T520, deze app ook installeren. Maar intussen zitten we aan versie 5.1.2 en deze zegt dat de tablet niet geschikt is voor deze app. Zijn de oude versies nog ergens beschikbaar? Het kan toch niet zijn dat een tablet van 4 jaar oud al moet vervangen worden als deze nog goed werkt. Iemand ideeën of oplossingen?
Na een paar bizarre spoophing mailtjes denk ik er aan om een externe firewall te koppelen aan mijn bbox 3. Achter die firewall zou ik dan een switch zetten die mijn bekabeld netwerk en AP's gaat voorzien van internet. Bedoeling is ook dat ik mijn NAS nog vanuit de buitenwereld kan blijven bereiken (staat nu rechtstreeks op de BBOX 3 met port-forwarding) Ik neem aan dat voor de internettoegang op zich niet veel nodig gaat zijn. Voor directe toegang naar de NAS ga ik mijn portforwarding wellicht moeten aanpassen. Stel ik die in op de BBOX, mijn firewall of op beide ?
Ik zou graag mijn pc van op afstand kunnen aanzetten om teamviewer te gebruiken. Hiervoor is portforwarding nodig maar dit werkt niet. Ik ben vrij zeker dat het probleem bij het port forwarden ligt want ik kan mijn pc wel aanzetten zolang ik op LAN zit. De modem is een B-box3 ik heb deze instructies gevolgd: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html Ik heb de modem al enkele keren herstart zonder resultaat. Heb poorten 7,8 en 9 geprobeerd maar wat ik ook doe de poorten blijven gesloten. (nagekeken met https://www.portforwarding.org/)
Werkt de nieuwe Enjoy Deals voor anderen wel? Sinds de invoering heb ik dit nog niet kunnen openen. Als ik op dit deel van de voordelen klik (zowel op de foto als op Ontdekken), dan opent er gewoon een nieuw tabblad met opnieuw dezelfde pagina. Enjoy Experiences kan ik wel openen. Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel (aka niets) kunnen "enjoyen" van de nieuwe vorm van de voordelen. Met de oude premium club punten kon je toch al eens een doos koekjes of chocolaatjes krijgen.
Zoals zovelen op het forum hier lukt het mij niet om correct verbonden te geraken met Destiny (2). Graag mijn modem updaten. Het formulier in de sticky link bovenaan dit forum werkt niet meer. Of tenminste voor mij niet. Als er nog extra info nodig is hoor ik het graag
Er zijn verschillende programma's die zijn ingesteld maar niet worden opgenomen. Ik heb reeds de cookies gereset en de decoder gereset, maar de problemen blijven. Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen om dit probleem op te lossen? Het gaat vooral over opnames van een serie. Individuele opnames lukken meestal wel.
Ik ben aan het proberen om mijn gameserver terug bereikbaar te maken voor men vrienden, maar krijg de poorten niet open wat me wel lukte voor ik fiber had. Iemand een idee wat ik hier verkeerd doe?
Is het mogelijk om de "1-month Travel Passport Top" te activeren als continue optie? Dus elke maand? Het is namelijk de enige optie die bij ons gebruik past. De gewone Travel Passport Top is maar 200MB en de Travel Passport Top Intense is dan weer 5GB maar veel te duur. Ik kan het natuurlijk elke maand activeren maar dat raakt zeker vergeten.
Ik stel vast dat er 9,42€ van mijn proximus factuur gegaan zijn. Ik heb geen weet van wie of wat dit is. Ik heb niets aangekocht of heb geen games gespeeld of verdachte sites bezocht. Er staat ook geen oproepnummer of meer gegevens bij. Ik denk dat dit oplichting betreft en vraag me af wat ik hieraan kan doen? Kan ik meer gegevens ontvangen van deze ‘firma’? Kan ik dit blokkeren? Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Beste, ik heb onlangs destiny 2 gedownload en krijg steeds dezelfde 'cabbage' error. Hiervoor is blijkbaar een update van de Technicolor modem vereist? Kan iemand mij hierbij helpen? Mvg, stef
Beste, Ik heb elke 10-20min tijdens het spelen van Destiny 2 op PC de error "Cabbage" of "Lettuce". Via Google heb ik begrepen dat dit door mijn "Technicolor" modem komt. Men zegt dat je een update kan krijgen voor je modem door dit formulier in te vullen. https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_destiny2/particulieren/producten/r-orphans/forms/destiny2.html Voor de zekerheid heb ik ook deze topic gemaakt. Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.