Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, ik heb een Bizz All in abonnement met daarin uiteraard ook een mobile abonnement. Kan ik hiermee ook gebruik maken van de nieuwe promotie voor een iPhone XS, vanaf 518,83? En hoe regel ik dat? Bedankt alvast voor een reactie! https://www.proximus.be/nl/id_cb_iphonexs/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/toestellen-voor-zelfstandigen/ontdek-en-pre-order-iphone-xs-of-iphone-xs-max.html?rid=ch_p_iphone_14092018
Dag mijn huidig verbruik Pickx App nat en EU is 886,9 MB van 1 GB.Ik zou graag weten waar ik dat verbruikt heb. Ik heb geen App op mijn smartphone, ook niet op tablet en laptop of wat dan ook. Ik heb er ook geen weet van dat ik programma’s series of wat dan ook kijk op andere toestellen dan mijn TV.Ik heb Minimus abonnement en mobiles S Klantnummer 61*****99vr gr
30/10/2019probleem met herbekijken van bewaarde opnames op tv-toestel:aanklikken van de keuze ”kijken” resulteert in verwijderen van de opname,drie opeenvolgende pogingen met zelfde resultaat , d.w.z. drie films gewist zonder ze te kunnen bekijken!¿ moeten we “wissen” kiezen om ze te bekijken ? (= niet geprobeerd)(TV, decoder, internet e.d. okee : uitzendingen van de dag zijn wél te bekijken op àlle zenders)
Hallo, gisteren in de omstandigheden van een klein ongeluk. Mijn telefoon is gevallen en als gevolg daarvan is het scherm gekraakt en is de telefoon helaas onbruikbaar. Ik heb het OMNIUM-smartphonepakket, maar ik weet helaas niet echt welke stappen ik moet nemen. Bij voorbaat dank voor uw hulp. Groeten Radoslaw
We kunnen niet meer bellen noch telefoons ontvangen met onze Twist 304. We hebben wel een kiestoon en we kunnen het nummer duwen maar dan gebeurt er niets. We zien de seconden voortgaan maar we horen niets. Omgekeerd, mensen die ons bellen vallen direct op onze voicemail. Wat te doen ?
Dag, Het is om te laten weten dat mijn pakket vandaag niet juist is aangekomen. Is het mogelijk om dit eens na te kijken waar het juist zit nu? Want ik vind het echt heel vreemd dat het pakket niet aangekomen is bij mij. Via onderstaande link kunnen jullie het misschien eens na kijken van mijn pakket. Onderstaand is de orderbevestiging van mijn bestelling. Orderbevestiging: R4WEBSHOP005021030 Zelf heb ik gezien dat het van in charleroi vertrokken is gisterenavond laat rond 23u en dat het een goede 10 uur later zou moeten aangekomen zijn bij mij wat totaal niet zo is. Hoop op een snelle reactie van jullie. Vriendelijke groeten Nick jackson
Beste Het is om te laten weten dat mijn pakket vandaag niet juist is aangekomen.Is het mogelijk om dit eens na te kijken waar het juist zit nu?Want ik vind het echt heel vreemd dat het pakket niet aangekomen is bij mij.Via onderstaande link kunnen jullie het misschien eens na kijken van mijn pakket.Onderstaand is de orderbevestiging van mijn bestelling.Orderbevestiging: R4WEBSHOP006036879 +323200074942027412001040 bij de post hebben ze gezegd om jullie te contacteren.Hoop op een snelle reactie van jullie.Mvg Morten Lambrecht
Hallo,ik zou graag een opt-out willen doen, niet in verband met de communicatiekanalen maar wel in verband met de big data-analyse. Waar kan dit op site? Hoe wordt dit geformuleerd in de keuzemogelijkheden?Bedankt.
Ik wil Masterchef Australia op mijn laptop bekijken, maar daar staan de afleveringsnummers niet bij. Dat is heel vervelend want per serie zijn er ongeveer 60 afleveringen en in de uitleg zie je ook niks, want die is altijd dezelfde. Moet ik nu echt via VTMGO blijven kijken, als ik de rest van die serie volledig op mijn decoder heb staan?
Beste, Ik probeer enkele websites te blokkeren. Alles werkt reeds goed als ik dit controleer op Edge, Internet Explorer. Maar als ik die site op Chrome open dan kom ik gewoon op de site terecht. Wat toch wel echt raar is want ik dacht dat die blokkeer echt algemeen is.Hebben nog andere mensen hier ervanring mee?
Vreemde situatie. Relaas : Outlook blijft gebruikersnaam en paswoord vragen. Berichten ontvangen en versturen is onmogelijk. Controle van mail op via site Skynet geeft : Je mailbox is geblokkeerd. Dus maar bellen naar 0800 nummer. Hier wordt verteld : uw mail box is inderdaad geblokkeerd en zie dat dit al x-maal gebeurd is (??? Hallo dit is de eerste maal dat ik iets van merk), er wordt u een nieuw paswoord gegeven wijzig dit in Myproximus en gebruik een antivirus zoals bijv Norton om zoiets te voorkomen (??? tweede maal Hallo : ik gebruik sinds vele jaren een McAfee die uptodate is en wie gebruikt geen antivirus vandaag?). Nota genomen van nieuw paswoord, dit ook gewijzigd in Myproximus en, jawel alles werkt weer. Dit gebeurde twee dagen geleden. Deze morgen, mail komen binnen tot rond de middag, terug outlook die vraag naar gebruikersnaam, paswoord. Terug gecontroleerd via de site en ‘t was weer vandat : mailbox geblokkeerd. Dan maar teruggebeld naar het 0800 nummer. Krijg terug de m
op VTM is vanavond op de tijd dat THE TEAM wordt uitgezonden nog steeds vermeld dat er geen uitzending is. De tweede aflevering volgende week staat wel al geprogrammeerd.Ik had het wel al kunnen programmeren maar plots is het verdwenen. Kan het nagezien worden want het is vanavond al
Ik wil als kotbaas graag advies krijgen over een internet aansluiting voor een studentenkot met 13 studenten.1) de toegang tot het netwerk zou met WiFi moeten gebeuren met mogelijks meerdere toestellen per student.2) elke student zou zijn eigen login moeten hebben welk ik niet zelf moet beheren3) welke zijn mijn rechten, plichten en bescherming mochten er mogelijks illegale activiteiten zijn (bvb illegaal downloaden, ...) ?4) ik woon zelf niet in het pand.Bedankt voor jullie advies,
dag 1 van een hel; begin 2019 ergensbizz expert Gerry Serneels wordt via de website naar mijn gestuurd telefonisch voor zakelijke opvolging.Na heel wat mails en bellen een contract getekend voor call connect + internet + gsm’s met abbonnementen voor de zaak Heel veel problemen gehad reeds met de call connect; 2 nieuwe toestellen, 7x technieker langskomen voor storingen, etc Maandelijks een minimum van €500 voor alles in ons pakket te betalen. Dit is veel te veel voor wat we krijgen, Bizz expert opgebeld meermaals en geen reactiemeermaals online contact proberen zoekenmeermaals telefonisch naar proximus aan het lijntje gehoudenmeermaals boos geworden want we staan gewoon machteloosafgelopen weekend OP AFSPRAAK in proximus center Wijnegem 17u 2/11/2019 , 10min op voorhand aangekomen en om 17u15 weer doorgegaan omdat ik er zat gelijjk piet snot te wachten op hulp.Wat een schande is dit! We kunnen gewoon geen kant uit, willen we onze diensten opzeggen moeten we nog verbrekings vergoeding
Hallo,Wij hebben een V5 compact HD decoder. Sinds enkele weken hebben we vaak last van een storing die we vroeger niet hadden:zowel bij live tv als afgespeelde opnames begint het beeld te haperen waarbij het uiteindelijk helemaal bevriest. Kenmerkend is ook wanneer ik de decoder dan herstart (of even de voeding uittrek, blijkt nog steeds dé beproefde methode voor allerlei euvels, anno 2019!) bij de eerste herstart het geluid afwezig is. Een tweede keer aan- en uitschakelen (via afstandsbediening) brengt het geluid dan ook terug, zodat men verder kan kijken.U begrijpt wanneer dit gemiddeld om de 2 tv-avonden gebeurt, dit hoogst irritant is.Tot pakweg augustus hadden we dit probleem nooit (vroeger hadden we wel synchronisatieproblemen tussen geluid en beeld. Dat lijkt nu opgelost). Oorzaak de zoveelste software update?Herkenbare storing? Zijn er oplossingen voor behalve zoveelste oplossing in- en uitpluggen van decoder (of bbox3)?
Schokkend! Na VIER telefonische tot niet leidende telefoontjes telkens met belofte dat 2de lijnhulp 'contact zou nemen' ook gechat. Maar .... van die chats of telefoongesprekken kan nergens naar gerefereerd worden! Van een chat is er GEEN kopie mogelijk!Die medewerkers zitten ALLEMAAL op eilandjes; hebben GEEN toegang tot het (fictief) dossier! Opnieuw contact nemen over een aanslepend niet opgelost probleem is telkens weer HERBEGINNEN VANAF NUL !!!GEEN gecentraliseerd beheer!Geen resultaten feedback! NIETS!Handig: afschepen, niets oplossen; doorschuiven naar de volgende met loze beloftes.Als het ‘te heet’ wordt STOPPEN ze de chat en verdwijnt de chat! Je staat terug op straat ZONDER enig houvast zonder enige inhoud … NIETS.WEERZINWEKKEND EN GEEN MOGELIJKHEID OM DAT AAN TE KLAGENKrijg straks het zoveelste smsje of en hoe ‘tevreden’ ik ben met ...EEN LEGE DOOS.Van het kastje naar de muur? proximus support dus!Niet te geloven: deze ‘reactie’ … krijg ik niet eens verstuurd!
Beste, sinds enige tijd kan ik bijna geen enkele PDF meer openen die mij wordt verstuurd via proximus mail, ook niet via de webmail of andere mail programma's. Blijkbaar wordt aan de originele extensie vb*.pdf of *.tif een extra extensie tif toegevoegd waardoor het document onleesbaar wordt. 95% van de mails bevatten de extentie *.pdf.tif Zoals gezegd heb ik dit enkel bij de mails van proximus en in alle diverse mailprogramma's op diverse toestellen, en ook als ik rechtstreeks via de webmail ga.
Aangezien de Oneplus toestellen nu ook bij Proximus aangeboden worden, even deze vraag. Zal de Oneplus 7t Pro McLaren edition ook bij Proximus te verkrijgen zijn?
sedert meer dan een week is de internetverbinding continu onderbroken. Reeds verschillende malen technische ondersteuning gecontacteerd en telkens belooft men mij een nieuwe bbox op te sturen. Tot op heden niets ontvangen. Waarom ? Graag een degelijjke ondersteuning en niet iemand die vraagt welk lampje brandt ????? Actie is nodig. Zoniet, abonnement opgezegd.
Ik heb een Bbox-3 modem/router en het WiFi lampje wordt dagelijks meerdere malen rood. Na een aantal seconden wordt het vanzelf weer blauw, zonder dat ik iets hoef te doen.Ik heb de router al terug opgestart (stroom afkoppelen, 20s wachten en terug aanzetten) en hem ook terug naar fabrieksinstellingen gezet (hardwarematig, met de punt van een stylo in het gaatje aan de achterkant van de router).Wat is het probleem? Hoe los ik het op?
Waar kan ik zo een mini din scart aankopen? Vind die niet echt online.
Kan je vanaf de decoder V5 of b-box 3 modem uitzendingen of opgenomen uitzendingen opslaan op een mini SD card of usb stick ??
Wanneer ik Netflix wil activeren moet ik dit doen via kanaal 57, doch deze ontbreekt bij mij. Dus activatie niet mogelijk. Die gegevens komen van de site van Proximus. Iets veranderd????
Ik worstel al maanden met allerlei problemen van account, wachtwoorden, verbindingen, … Op 21/10 loste ThierryW eindelijk alles op, tot ik gisteren merkte dat ik sinds vrijdag geen e-mails meer ontving en er ook geen kon verzenden, omwille van eens te meer wachtwoord problemen. Vanaf 19.30u heb ik 080022500 gebeld, 2 maal gedurende +/- 45 minuten, en 0475156000 gedurende 37 minuten : geen antwoord, geen enkel bericht, uitsluitend steeds hetzelfde muziekje ! Via de chat kreeg ik toch contact met Sammy : die vertelt me doodleuk dat mijn mail geblokkeerd is door Proximus omdat er spam zou verstuurd zijn !!!! Na heel wat gedoe (volledige scan met Defender, downloaden van Malwarebytes + volledige scan, aanpassen van wachtwoorden, ...) lijkt het hele ding weer te werken; wanneer ik alles test blijkt echter dat mijn mails wel binnenkomen maar niet verzonden worden. Nog een heel gedoe met aanpassen van mijn Outlook, zonder resultaat. Na ongeveer 3 uur chatten geef ik er de brui aan ! Ik E
beste,Als ik een programma bekijk via de app pix.Ik start het nieuws van 13.00h om 13.05h als het nieuws live gedaan is valt dit ook stil.Als ik het later bekijk stopt het ook te vroeg.Als u programmas terug laat bekijken zou het toch best zijn dat u de hele programmas laat zien.En dit is bij vele uitzendingen het geval.Ook valt het regelmatig stil zonder reden, dat niet aan internet ligt.Kan je opnieuw beginnen...en zo zijn er nog haperingen.mvg, Andre
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.