Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben vandaag om een nieuw proximus abbonement geweest. En de bediende zei dat het na 2 uur geactiveerd zou zijn. Ik wacht nu al 6 uur maar nog altijd niets. Kan iemand helpen?
hoe stuur ik u een prive bericht met de gevraagde gegevens ? ivm. destiny 2 voor ps4 alvast bedankt ??
Inloggen in de modem geeft mij mijn pppoe username maar het paswoord is hidden achter * Bellen naar de helpdesk van proximus had geen effect. Daar gaven ze me steeds het wifi password dat op de modem staat.... Welke dienst kan ik contacteren om dit paswoord te vinden?
Deze maand heb ik meer dan 500 mb mobiele data buiten mijn abonnement opgebruikt. Dat kostte me 60 euro extra en nu heb ik zelfs geen mobiel internet meer... Ik begreep dat je via MyProximus zelf voor slechts vijf euro 500 mb mobiele data kan bijbestellen. Dat kan volgens jullie website via 'beschikbare opties' gekoppeld aan mijn GSM-nummer. Alleen: daar staat die optie bij mij niet tussen... Ondertussen heb ik al twee operatoren telefonisch gesproken en die konden me niet verder helpen. Ze konden zo'n pakket blijkbaar wel 'manueel' bijbestellen. Het lijkt me veel handiger dat ik dat in de toekomst zelf kan. Kan iemand van het forum mij hierbij helpen? Bedankt alvast!
Op de Proximus support pagina's vind je de richtlijnen hoe je Outlook 2016 moet configureren als je een Proximus e-mail account hebt. Deze procedure is helemaal juist behalve hoe je de procedure start in Outlook. Hier mijn voorstel tot correctie: 1. Klik in de menubalk op Bestand 2. Klik op de knop Accountinstellingen 3. Klik op Profielen beheren 4. Klik op Ja als Outlook vraagt of Microsoft Office wijzigingen mag aanbrengen 5. Klik op de knop E-mail accounts 6. Klik op Nieuw Nu kan je met de Proximus procedure beginnen vanaf punt 3. Opmerkingen - Als je in punt 6 de versleuteling van de uitgaande mail server op STARTTLS zet verandert Outlook het poortnummer naar 25. Wijzig dit opnieuw in het opgegeven poortnummer 587. - Als je de indruk hebt dat je geen mails kan verzenden, ook al was dit succesvol getest bij het configureren van je account, sluit dan Outlook en herstart je computer. Bij mij werkte het dan wel. - Je kan deze procedure alleen uitvoeren als in Outlook 2
Ik kan via MENU -TELEVISIE-VOETBALKALENDER -ALLE WEDSTRIJDEN Deze niet meer raadplegen Ik krijg even geduld en dan niets meer Alvorens weer dezelfde zever van decoder en modem terug opstarten dat is reeds gedaan Graag reactie ??????
Omdat we de laatste tijd heel wat vragen krijgen over verhoogde facturen voor o.a. mobiel dataverbruik, hebben we onze FAQ over Tips om goedkoper te surfen gevoelig uitgebreid met nieuwe, nuttige info. Vooral de specifieke instellingen van uw smartphone, iPad of tablet zijn daarbij belangrijk. Indien jullie merken dat over dat stukje verkeerde of onvolledige informatie in de FAQ staat, dan lezen we graag jullie feedback hierover. Vermeld ook steeds met welk toestel jullie eventuele problemen hebben. Alvast bedankt!
Als ik van een proximus herlaadkaart naar een abonnement ga, kan ik dan dezelfde simkaart en nummer behouden?
En opeens wordt mijn factuur niet meer via domiciliering aangeboden! Volgens mijn bank is alles langs hun kant in orde maar vorige maand heb ik mijn factuur manueel moeten betalen en ook deze maand werd de domiciliering nog niet aangeboden. Ik koos speciaal voor deze automatische manier van betalen om geen opvolging te hebben en nu blijkt dit langs jullie kant niet te lukken.
Ik heb een BBOX2 die in bridged mode staat en waaraan mijn PC via een ethernet kabel mee is verbonden. Ik moet enkele poorten forwarden naar mijn PC, maar ik zie de NAT optie nergens bij de instellingen van de router. Ik ga ervan uit dat de NAT is uitgeschakeld omdat het in bridged mode staat (maar ik snap dan niet goed hoe mijn PC via BBOX op het internet kan als NAT uitstaat). Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd en kan ik wel poorten forwarden, ook al staat de router in bridged mode. Kan iemand mij zeggen hoe, of waar ik het fout zie? Ik zou liever niet de bridged mode afzetten, want dan verknoei ik misschien dingen. PS: Ik heb al via telnet proberen op de router in te loggen, maar ik weet het admin paswoord niet (BGCVDSL2 werkte niet).
Forumers, ik ben nieuw bij Proximus. Weet er iemand hoe ik aan de ''on demand'' zone van RSCA TV kan komen? Of is deze niet meer beschikbaar via on demand?
Hoe kan ik dit oplossen: Mijn man en ik gebruiken hetzelfde e-mail adres. Als mijn man als eerste mail ophaalt op zijn gsm en hij verwijderd wat hij niet nodig vindt, kan ik de mail die ik dan misschien best wel interessant vind niet meer ophalen. Op geen enkel toestel, geen pc, laptop op mijn gsm. Bestaat hier een oplossing voor ???
Mijn lijn werd beheerd door een ander maatschappij. Sinds mei 2017 vraag ik al om migratie van mijn lijn naar proximus Woensdag 06/08/2017 om 10 uur in de morgen was er eindelijk een technieker van proximus om de migratie in orde te brengen. Binnen de 24 uur of maximum 48 uur moest de migratie van de lijn 02 767 24 13 in orde zijn. Wij zijn een kmo en werken constant met de telefoon. Vandaag 8 september 2017 is de migratie nog altijd niet volbracht. Niemand kan mij bellen op dat nummer. Gelukkig kan ik de telefoons nu wel doorschakelen naar mijn gsm; Na verschillende oproepen naar dienst storingen: altijd zelfde antwoord, we gaan de dienst nog eens herinneren. Maar geen oplossing. Nu is het wekend, dus wachten tot maandag. Belofte van Proximus 48 uur wordt wel blijkbaar 48 dagen. Wie kan mij helpen deze migratie te volbrengen of aan welke dienst kan ik dit vragen?
Als je bij Belgacom (Skynet) een wachtwoord instelt voor een mailbox, dan mag je maar maximaal 8 karakters gebruiken . Deskundigen vinden dit maximum veel te laag voor een goede beveiliging. Iemand die je wachtwoord kraakt kan immers vrij gemakkelijk het beheer van veel van je accounts overnemen. Verificatie van een verandering in je persoonlijke gegevens vindt vaak plaats via je e-mail. Weet iemand of BGC doende is om dit maximum aan te passen?
Mijn laatste factuur van Proximus bleef onbetaald omdat de domiciliëring niet uitgevoerd werd. Vandaag ontving ik daarover een sms van Proximus. Er was (meer dan) voldoende provisie op de rekening. Volgens de klantendienst van mijn bank werd de betaling vermoedelijk niet aangeboden. Met de domiciliëring is alles in orde. De klantendienst van Proximus kan me via telefoon geen uitleg geven.
Goeiedag heb een vraag ... klant sinds dinsdag tevreden maar enkel de recorder V5 mini vind. ik een mini punt kan ik ergen de V5 nog ergens vinden Mvg. ivan
Sinds upgraden naar macOS Sierra kan ik mijn website users.skynet.be/fb285997 niet meer updaten via iWeb. Ik las dat anderen ook dit probleem hebben. Daarom vandaag Everweb aangekocht en mijn website opnieuw opgemaakt. Als ik het wil publiceren krijg ik de foutmelding "transfer aborted. Disk quota exceeded". Wellicht omdat de gegevens van de oude website er nog op staan maar deze kan ik blijkbaar niet verwijderen. Wie weet raad hiermee? Bij voorbaat dank voor uw advies,
Beste, Heb reeds een 14 tal jaren een website op webruimte die ik kan gebruiken via mijn provider. Nu, al een hele tijd, krijg ik ongelooflijk veel spam van diverse websites die niks met mijn website te maken heeft. Ik gebruik FrontPage waarmee ik geen problemen heb, ik weet dat dit een oude versie is doch hij staat nog steeds vermeld op jullie website als websiteprogramma. Kunnen jullie mij hiermee helpen waar nodig. Heb reeds alle externe links weggedaan op mijn site doch geen verbetering. met groeten Jan Van Dender
Wij hebben soms beeldproblemen op beide TV's. ( blokjes die bibberen) ook internet valt soms uit of blijft hangen. Volgens mij moet dat aan de modem liggen. Is onze modem mss te oud ? Ik lees dat er nu bbox 3 is.
Hallo, Het is toch niet normaal dat ik zo een lage downloadsnelheid krijg!? Volgens Internet Comfort zou ik meer moeten krijgen. Kan het liggen aan mijn oude BBox2 of is er iets anders mis want ik heb alles geprobeerd maar krijg niet meer dan 10Mbps.
Ik krijg het skynet mailadres van mijn pa niet in Outlook 2016, heb al telefonisch contact opgenomen met de helpdesk, ben al langs geweest in een Proximus center maar ook daar kunnen ze niet helpen. pop/imap, alles geprobeerd maar altijd krijg ik een foutmelding: Er is iets misgegaan en uw account is niet ingesteld in Outlook. Probeer het opnieuw. Neem contact op met de e-mailbeheerder als het probleem zich blijft voordoen. Mag ik het bestaande skynet mailadres behouden of moet dit veranderen naar proximus.be? Wat zou ik moeten gebruiken voor de servers? (ingaand & uitgaand)?
Ik wacht nu al 3 weken op de overzet van mijn gsm nummer van Orange naar Proximus. Onze IT afdeling zegt dat jullie met een back log zitten, maar 3 weken backlog voor business is echt niet normaal.
Beste, Gisteren was een vreemde dag, net zoals ik doe als ik op reis ga, mijn rekeningen betalen zodat ik geen problemen zou hebben met bv. mijn gsm. Dus met mijn 5GB en uren nog te bellen tevreden naar Spanje vertrokken nu halverwege (gisteren) ik een sms kreeg, SMS 1: beste k... je hebt je maandelijkse SURFlimiet van 60EUR bereikt. daarom wordt je internet met het buitenland verbroken (SCHANDALIG ik heb nog 1100+MB op mijn abonnement staan gisteren dus dat was ook gedaan SMS (in t kort) 2: beste klnt, vanaf morgen is je abonnement een herlaadkaart. ik dien mij aan te melden aan een proximus center met I.D. kaart en bankkaart. NU DE VRAGEN, ik zou een antwoord heel erg apprecieren gezien de huidige situatie. Vraag 1; nu ik prepaid ben, ik zou het " pakket" met surfvolume belminuten e.d. willen maar ik kan me niet connecteren aan een netwerk. vraag 2; klantendienst die ik gisteren gebeld heb was alles behalve behulpzaam en nu kan ik die dus zelfs niet meer bellen.
Stel ik heb pay & go+, ik heb geen wifi verbinding, mijn krediet staat op nul, er is wel signaal voor gsm mast, my proximus-app is aanwezig, ik heb al mijn bankgegevens bij mij (+apparaat om bankkaart in te steken en geïnstalleerde belfius-app). Kan ik toch online surfen om mijn krediet te herladen via online banking of paypal om nadien terug normaal te kunnen surfen via 3G of 4G? Of zijn er nog andere mogelijkheden? Mvg
Hoi, Heb recentelijk mijn Premium punten ingeruild voor waardebonnen van Proximus. Ik wil deze nu gebruiken om spulletjes aan te schaffen via Accessoires.Proximus.be echter is het kennelijk niet mogelijk om daar met deze waardebonnen te betalen. Dus naar de Promumis shop om daar vast te stellen dat zij niet hetzelfde assortiment voeren als de online shop. Nu zit ik hier met 50 euro aan waardebonnen en geraak er niet mee weg. Iemand een idee hoe ik alsnog kan betelen met deze bonnen op de online shop? Thanks, Erik
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.