Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo Ik heb een oud pack (TV + internet + vaste lijn) waar nog de formule internet comfort in zit. Blijkbaar bestaat er ondertussen voor internet enkel start en maxi. Mijn internet comfort komt desondanks bijna volledig overeen met maxi: Onbeperkt volume (3TB) → MAXI Downloadsnelheid myproximus = 85.3 Mbps == max 100 Mbps → MAXI Uploadsnelheid myproximus = 5.5 Mbps == max 6 Mbps → geen MAXI Cloud 10GB → MAXI 6 e-mailboxen met 5 aliases per e-mailbox → MAXI De prijs die ik betaal voor mijn pakket komt ook overeen met de geadverteerde prijs van familus (TV + internet + vaste lijn) op de proximus website. Dit familus pakket heeft een maximale uploadsnelheid van 15 Mbps, zoals internet MAXI. Kan ik daarom ook aub een profielwijziging bekomen voor een maximale uploadsnelheid van 15 Mbps? Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Hoe komt het dat ik mijn SwipeBox van Proximus niet meer kan gebruiken?
dag beste mensen, Zo’n 3 jaar geleden kocht ik een Maginon IP camera bij de Aldi. Camera geinstalleerd, kon ik prima van overal ter wereld benaderen via www.supra-space.com en mijn bbox2 en later een bbox3. Tot ongeveer april van dit jaar. Toen stopte het ineens zomaar. Dat wil zeggen, de camera werkte nog wel en gaf prima lokaal beeld (direct op de router) maar was niet meer van buitenaf te benaderen. Ik heb dan een nieuwe IP camera gekocht, zelfde model, bij Aldi. Opnieuw geinstalleerd. Geeft prima beeld lokaal maar is opnieuw niet te benaderen van buitenaf via www.supra-space.com. Overigens is de supra-space website wel goed geinstalleerd want hij kent de cameranaam en ik kan er ook op klikken maar er komt dan geen beeld. Er is nou een nieuwe modem/router door Proximus geinstalleerd; en met Maginon heb ik de hele installatie procedure doorlopen , alles klopt. Maar de camera is niet van buiten te benaderen, geeft geen beeld. Wat doe ik fout? groet, Leo . kom prima
Ik heb als abonnement Internet Maxi. Hoeveel PC’s mag ik aansluiten? Ik heb er 2 dagelijks in gebruik en 3 zeer occasioneel.
Sinds afgelopen maandag (het is nu woensdag) geen telefoon/tv/internet ter beschikking. Vaste lijn is dood, geen beltoon. Maandagavond met mijn werk GSM naar 0800 22800 gebeld, waar ze ons vertelde dat dit door een incident met een kabel op een bouwwerf verderop in onze straat was veroorzaakt. Geduldig gewacht, maar probleem is tot op vandaag nog niet opgelost. Als ik nu naar de helpdesk bel, krijg ik steeds een automatische melding van “storing door incident”. Wie kan me zeggen wat er nu gaat gebeuren en hoe lang dit nog gaat duren?
Nieuwe klant by Proximus. Probeer in te loggen maar krijg na het invoeren van login/paswoord enkel het draaiend proximus logo te zien. De naam die op de tab te lezen is "One Telco - Login" (waarom??) en de link is www.proximus.be/YPA/ypa. Het inloggen op de iOS app werkt. Amper 1 dag klant en al een probleem. Omen? Vraag is natuurlijk hoe dit opgelost te krijgen. Heeft iemand mss een idee? Alvast bedankt.
Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn voicemail niet meer actief is. Indien er niet op tijd opgenomen wordt, hoort de beller “Deze oproep wordt niet toegelaten”. Wat ik ook probeer, het lukt mij niet om de voicemail opnieuw actief te maken. Ook de standaard melding met nummer wil niet lukken. Kan iemand mij helpen om dit vervelende euvel te verhelpen? Alvast bedankt!
Ik zou graag willen weten wat ik kan doen aan dit probleem... Ik kan niet bellen of gebeld worden. Als ik probeer te bellen dan krijg ik een melding "Not registered on network" Graag een snelle oplossing. Alvast bedankt, Hans
na gebruik van deze app (home optimizer) veranderd de app mijn kanaal van 1 naar 11, resultaat!! ik moet nu surfen via fon, geraak niet meer op mijn wifi (niet op pc noch gsm). Heeft iemand een oplossing want op de app geraak ik ook niet via fon (melding; u bent niet de eigenaar van deze lijn)
Ik heb al gezocht op de community, echter niet direct een passend antwoord gevonden. Op mijn decoder is HDMI CEC geactiveerd. Dit wil ik zo houden, dus antwoorden als "Je moet het uitschakelen" zijn niet afdoende. Wanneer ik mijn TV switch naar Chromecast input (bijv. door het opstarten van Netflix) blijft de decoder eensignaal sturen zodat de input telkens terug naar de Proximus decoder input springt. Mucho annoying... De enige oplossing is de decoder uitschakelen en dan blijft mijn Chromecast input wél de actieve keuze. Is er een manier om dit te doen werken zoals het hoort ?
Het is een heuse hap, maar ik zal zo gedetailleerd mogelijk proberen uit te leggen hoe ik in deze situatie ben beland. Ik had tot voor kort een Proximus abonnement via een groepsaankoop van mijn werkgever. Ik liet mijn oog echter vallen op een huidige actie van Proximus voor particulieren voor een abo + toestel. Donderdag laatstleden (21/11) ging ik hiervoor naar mijn lokale krefelwinkel (gezien ik nog een cadeaubon had bij hen) waar ze me meedeelden dat ze mijn telefoonnummer niet konden overnemen gezien mijn nummer bij mijn werkgever zit. Ze raadden me aan naar de lokale Proximusboetiek te gaan, wat ik hierna deed. Daar vertelden ze me dat ik mijn werkgever moest vragen om mijn nummer over te zetten naar een prepaidkaart omdat ze dan wel mijn kaart naar een particulier abo kunnen overzetten. Dezelfde dag contact opgenomen met mijn werkgever. De aanvraag om omschakeling naar prepaid werd doorgegeven naar Proximus en ze deelden me mee dat ik mij moest identificeren met mijn prepaid kaa
Beste, ik heb thuis twee decoders. Eentje boven (kleine) en een grote beneden. Geregeld heb ik het probleem dat bij starten van een opgenomen programma ik de melding krijg dat de media niet beschikbaar is. Enige oplossing is de decoder in kwestie uitschakelen, stekker uit stopcontact halen, even wachten en dan terug opstarten. Dit is zeer vervelend daar dit tegenwoordig bijna elke week wel eens gebeurt. Ik dacht slim te zijn en mijn decoder automatisch te laten uitschakelen (na 4 uur) ‘s nachts zodat die elke dag opnieuw opstart. Dit helpt echter niet. De stekker moet echt wel uitgetrokken worden. Aan wat ligt dit en hoe kan dit voorkomen worden. Ik heb een oudere moeder in huis die dit niet zelf kan wanneer ik niet thuis ben. Zij kan dus niet naar opgenomen programma’s kijken op dat moment. Dank voor een snelle reactie, Paul
Beste, hoe kan ik mijn punten zien/ overdragen?
Ik probeer punten over te dragen naar een vriendin en zij heeft haar nummer gegeven en ik krijg steeds een foutmelding dat het nummer ongeldig is wat niet het geval is.
Hoi, ik probeer mijn punten in te ruilen maar als ik een geschenk kies bv “decathlonbon” dan kan ik mijn geschenk niet bevestigen. Graag u hulp anders ben ik mijn punten verloren einde november.
beste Ik had vorige week de film Patser ingesteld voor op te nemen op datum van 16/11, nu wil ik deze vandaag bekijken en kol ik tot de conclusie dat deze helemaal niet bij mijn opnames staat. is hier een oplossing voor? alvast bedankt.
Mijn ouders zijn al meer dan 50 jaar klant bij Proximus. Op 72 jarige leeftijd hebben ze eindelijk de stap gezet naar een smartphone. Hiervoor moeten ze hun Pay&Go-kaartje laten opnemen in een abo. 2 weken geleden naar de Proximus boetiek in Hasselt gegaan. Advies Tuttimus. Vandaag bevestiging gekregen Familus (!!!) Opnieuw 30 min met vriendelijke klantendienst aan de lijn gehangen om het in orde te krijgen. Als je dan aan het einde smeekt om een cadeau voor 69 euro te mogen kiezen krijg je droogweg te horen dat dat voor nieuwe internetklanten is. Misschien eens voor 2 jaar overstappen naar Telenet. Daar hebben ze ook leuke cadeau’s én daar kunnen bestaande abonnees MET een PACK diezelfde cadeau’s met een behoorlijke korting aankopen. Neem daar eens een voorbeeld aan beste Proximus. Ik ben trouwens ook al meer dan 20 jaar klant en dacht er ook aan een Tuttimuspakketje te nemen of zou ik opteren voor een Telenet Wigo pakketje….
Geachte,Ik had heden ochtend een afspraak ter installatie van internet.De installateur zou tussen 8u en 12u30 langskomen (bevestigd per e-mail).Zoals de titel het prijs geeft, is er niemand komen opdagen.Na telefonisch contact zou de installateur om 13u00 bellen om om 13u30 ‘stipt’ (letterlijke woorden) aan mijn deur te staan.Tweemaal prijs, weer geen installateur zonder enig bericht.Daar ik maar een halve dag verlof had genomen, die intussen helemaal verloren is gegaan, kon ik niet blijven wachten tot 15u00, wat het volgende voorstel was.Tweemaal een afspraak zonder reden noch seintje niet nakomen.Regelrechte contractsbreuk.Geen enkel zicht/idee hoe dit verder zal worden aangepakt. Goede eerste ervaring als nieuwe ‘klant’. Clichés bevestigd.Hopend op een spoedige en eerlijke oplossing.Andreas Coene
Hallo ik heb al paar berichten gestuurd zowel privé naar degene die zorgde voor de omruiling als antwoord in een andere topic. Maar niemand reageerd korte uitleg. Had decorder met grote problemen. Wel tig keer op aan en uit zetten per dag en nog tig andere problemen recorder werd dus geruild iets later als normaal want had aangegeven dat ik mijn harde schijf eerst wilde bekijken omdat ik alles kwijt ben nu heb ik dus zo een klein bakje gekregen zonder harde schijf ik betaal voor 2 recorders met harde schijf en 1 kleine. Nu heb ik maar 1 harde schijf en 2 kleine wat vervelend is dat ik plots nergens nog antwoord krijg maar ik zit al maanden te sukkelen met slechte decorder plus betaal ik nu ook nog eens voor iets wat ik eigenlijk niet heb
Wanneer ik Safari op internet Wil krijg ik de mededeling dat mijn Iphone niet verbonden is met het internet. Nochthans is ‘roaming aan’ aangevinkt. bij Wifi verbinding lukt het wel.
vandaag heb ik mijn bbox3 ontvangen. Grote verassing, want ik had geen omruiling aangevraagd. Volgens de klantendienst zou ik vorige week naar de technische dienst gebeld hebben. Dit klopt niet, want ik heb nooit gebeld. Graag had ik geweten wanneer, om welk uur er naar de technische dienst gebeld werd. Niemand wonend op mijn adres heeft gebeld. Blijkbaar is het een buitenstaander. Ik zou ook willen weten of er gebeld werd via een nummer uit het abonnement. Ik ben blij met de omruiling want ik weet dat het ooit zal moeten gebeuren. Of is deze swap een beslissing van Proximus?
Beste, ik ben sinds deze week klant bij proximus, maar krijg steeds foutmelding als ik probeer in te loggen bij proximuspickx.
Beste iedereen, Is het mogelijk om de taal van Eurosport te wijzigen naar het Engels. Ik vind enkel een Eurosport NL en een FR maar niet de optie om de taal om te zetten zoals dat bij Telenet en Orange wel mogelijk was. Snooker kijken met Nederlands commentaar blijft een beetje storend 🙂. Alvast bedankt als jullie hier een oplossing voor weten. Kristof
Sinds gisterenavond rond 21:30 krijg ik geen geluid meer bij mij TV programma's. Zeer vervelend natuurlijk . Wanneer wordt dit opgelost, want ik heb via de site mijn telefoonlijn laten testen, en deze heeft een probleem. Waarom wordt er dan op het radio nieuws om 13u gezegd dat de problemen zijn opgelost? Naar de hulplijn bellen gaat ook niet: bezettoon! Graag snel actie om dit probleem op te lossen a.u.b. Gr Eddy
Beste mijn zoon is slim met de internet router ma ik weet als hij in zijn bed ligt dat hij de hele nacht op zijn telefoon zit nu hij huisarrest heeft doet hij het op een andere telefoon en nu wil ik hem via mijn computer van het wifinetwerk gooien maar ik weet niet hoe dat lukt… iemand suggesties?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.