Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik wil aanmelden op de proximus pickx app geeft hij aan dat ik met mijn login niet gekoppeld ben aan een pickx account... hoe kan dit verholpen worden? alvast bedankt
Ik heb een MyProximus account waarbij Proximus TV en Pickx beiden zijn geactiveerd in de instellingen. Mijn account heeft ook de beheerdersrol. Als ik probeer in te loggen op de Proximus Pickx app dan krijg ik de melding dat mijn account niet is gekoppeld aan Pickx. Zou iemand me hier mee kunnen helpen? mvg joeri
Ben vrijdag bij Proximus shop een draadloos oplader gaan kopen die 49,99€ kost voor iPhone 8 twee dagen proberen iPhone zo opladen met resultaat ik kon smorgens vertrekken met een platte iPhone ! Ene keer lade niets en andere keer lade tot 41% is dat zo onbetrouwbaar zo oplader ? ben maar terug naar met kabel opladen gekeerd ! moet kunnen vertrouwen dat ik na oplade ook met een volgeladen iPhone zit en niet smorgens kan vertrekken zonder iPhone omdat die plat is heb met voucher gekocht want anders is niet mijn gewoonte om bij Proximus shop accessoires te kopen ! slechte ervaring mee en nu dus alweer
Beste, Momenteel heb ik nog een bbox2 en haal momenteel een internetsnelheid van +- 18Mbs Download en 3.7 Mbs upload... wat niet echt spectaculair is. Graag had ik geweten of er reeds vectoring actief was op mijn lijn en ik er dus voordeel bij zou doen om over te schakelen naar Bbox 3. Indien vectoring actief zou zijn. Welke snelheden kan ik dan verwachten met BBox 3? Waar kan ik een Bbox 3 aanvragen/kopen? (Mijn Bbox2 ga ik wel bijhouden als backup want ik heb deze destijds gekocht) Dank bij voorbaat, Jo
De laatste twee weken is onze internet bijzonder traag. We kunnen geen enkele video bekijken zonder stilstanden en een website openen duurt eeuwig. Ik deed vandaag een speedtest : download 1,24 en upload 4,37 Dat is beestig traag. Wij hebben het internet voortdurend nodig voor onze zaak. En dit is echt niet de eerste keer. Dit moet zeer snel veranderen want anders zullen we noodgedwongen een andere provider moeten zoeken die ons wel een fatsoenlijke snelheid kan garanderen.
Ik kreeg vande week een nieuwe v5 mini .. na week doet die niks meer. geen kabel verbinding ... heb alles gereset hard soft ... ook de bbox3 . maar niks helpt. gisteren hele avond bezig geweest . software start op maar dan genius test en dan krijg ik geen verbinding help scherm. ook al terug alles gedeactiveerd en opnieuw ingesteld . de v5 mini verwisseld met de eerste v5 mini aan de bbox 3 maar niks helpt zelfde probleem . kan mijn lijn langs hier getest worden of wat moet ik nu doen ? en moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?
Proximus-topvrouw Leroy stapt over naar KPN
Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen op My Proximus. Vervelend als het zolang duurt.
Is er momenteel, 11 september, een storing bij Pickx? Streaming naar tablet of GSM werkt niet. Internetverbinding is in orde. TV werkt ook OK.
Beste, Vorige week een update gehad van mijn Samsung A6 en daarna geen mobiele gegevens meer. 4G. Wat te doen? Ik heb de berichten gezien ivm de S9 daar is het probleem precies opgelost met een update van augustus. Denk dat dan daar voor de A6 een probleem gecreëerd is want zover ik het zie heb ik de update van augustus vorige week gekregen. Gr,
Beste, Na het ontvangen van een nieuwe decoder werd mij gevraagd de defecte terug te sturen, dit heb ik ook gedaan via de procedure die mij toegestuurd werd per mail. Ik heb de decoder afgegeven in het Bpost kantoor in diest op 21/09/2019 ( tracking number : 323200098599001321084033). Deze werd bij Proximus ontvangen op 24/09/2019 om 14uur21. Toch blijf ik aanmaningen ontvangen dat ik deze moet terugsturen of er anders een afrekening volgt van €149. Mijn klantnummer is : 603****** Kunnen jullie dit nakijken aub? Alvast bedankt, Thiebapa
Beste, ik ben wel degelijk beheerder in MyProximus maar volgens Pickx niet. Kunnen jullie dit bekijken voor me aub?
Bij openen van een opname komt de melding "Server fout. Deze media is niet beschikbaar. Probeer later opnieuw." Klinkt als een fout in de proximus servers. TV kijken lukt wel. Is er op de proximus site ergens een overzicht met gekende problemen in een bepaalde regio en de verwachtte duur van de problemen ?
Ik wil graag een extra prepay simkaart kopen, alles lukt tot ik wil betalen met mobile pay. (QR coide) Dan komt er een technische foutmelding. Tevens ook geprobeerd met een mastercard en zelfde melding. Er is niet met mijn rekening want op andere site kan ik dus wel betalen via mobile pay. Gevraagd aan een vriend of hij eens wilde proberen en bij hem lukte het ook niet , technische fout. Iemand die dit ook ondervind?
Kan men het GSM nummer van de pay go kaart, meenemen als men later bv naar een andere provider gaat? Ik dacht gelezen te hebben in nieuwe voorwaarden dat dit vanaf 1 november niet meer kon.
Na het nakijken van onze vaste lijn betalen we al jaren voor een voordeelpack 'slimme diensten' aan 4,1240€/maand excl. btw Eens een online account aangemaakt kunnen we deze optie niet aanpassen. Het enige wat we krijgen is een pagina die half wil laden en fouten heeft. Ik ben absoluut geen noob in deze materie, ik mag enkel hopen dat deze bug of fout mag opgelost worden.
normaal kan je toch 72u terug..? is er iets mis bij Proximus? mvg G
Hallo allemaal Waarom zendt tv1 tijdens fc de kampioenen links en rechts verticale banden. Moeten we nu terug een 4:3 toestel aanschaffen nu we allemaal een 16:9 toestel hebben? En het logo valt in de linkse zwarte balk. Wat voor nut heeft dat? Timm1983
Wij hebben recent Proximus internet aangeschaft en info per post ontvangen mbt Proximus mailbox. Echter het mij toegestuurde passwoord is blijkbaar niet correct. Ik krijg steeds een foutmelding dat het passwoord niet juist is. Hoe lossen we dit op?
Ik zit al zonder telefoon, internet en tv sinds woensdag. Er zou een probleem zijn op een koperpaar. Er ging vandaag een technicus langskomen. Uren gewacht, niemand gezien. Nieuwe afspraak gemaakt. Kon niet voor woensdag. Dus een ganse week zonder telefoon, internet en tv. Dankuwel, Proximus.
Ongeveer een week geleden installeerde ik een update van een backup programma. Na deze install, bleek dat ik geen controle meer kon doen op recentste versie (programma doet dat automatisch bij opstart ook, maar kan ook manueel testen). Dit werkte al jaren feilloos Na terug vorige versies van dat programma te testen(op vraag van de fabricant) , bleek dit plots bij geen enkele oudere versie meer te gaan, terwijl een zusterprogramma van zelfde firma nog wel perfect de test deed. Na over-en weer mailen met betrokken firma, en testen van hun zijde , werd geen oorzaak gevonden. Ten einde raad deed ik een systeemherstel van de volledige C-schijf, maar het probleem bleef..., meer nog, het zusterprogramma zijn test was plots ook niet meer mogelijk het gaat om : https://www.aomeitech.com/ waar de testaanvraag naartoe gaat. Die link is perfect te benaderen via mijn browser, maar vanuit het programma blijkbaar niet(meer). Ik had recent iets vluchtig gelezen op mijn smartphone , over gewijzigde
Ik heb eigenlijk nog maar net Proximus pickx ontdekt op de computer en heb er op vakantie veel nut van gehad door mijn laptop te koppelen aan een TV. Maar ik vroeg mij ook af of dat ook kan zonder laptop en met een smart TV? Op mijn smart TV heb ik wel toegang tot een Netflix app en een heleboel Tv-zender apps maar geen Proximus pickx. En ik vind niet hoe ik daar apps kan toevoegen. Ook op de proximus website vind ik geen informatie, alleen voor tablets en smartphone. Mijn vraag m.a.w. is: bestaat de Proximus pickx voor smart TV? En zo ja, hoe kom ik eraan? En zo nee, waarom niet?!
Ben overgestapt van een andere provider. momenteel probeer ik pickx en werkt niet op iPad en ook niet rechtstreeks via website. is dit een algemeen probleem ? heb het abo tuttimus dus hierin zou alles zitten !
Hoe kan ik een apparaat loskoppelen van de TV-app? Ik krijg geen waarschuwingsbericht met instructies om dit te doen. De enige help informatie die ik vind is deze: "Omwille van rechten kunt u de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als u een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet u eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht."
Ik heb de serie op NOS 3 “Killer by the lake”geprogrammeerd om op te nemen,zaterdag jongstleden(14 september) is de aflevering niet opgenomen geweest! Is er een mogelijkheid om dit nog te bekijken?Kunnen jullie dit toevoegen bij mijn opnames? Groeten Johan Mulier !
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.