Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoe kan ik op webmail een per abuis geblokkeerde afzender deblokkeren? De persoon staat op de lijst van geblokkeerde afzenders. Heb het mailadres al geplaatst in het vak toestaan en opgeslagen, maar zonder resultaat.
Vandaag nieuwe Proximus simkaart geïnstalleerd (Proximus kreeg het technisch niet voor elkaar om mijn oude Telenet nr over te zetten...). Me aangemeld op my Proximus (had reed account van vroeger). Tot mijn grote frustratie werkt noch de websiteversie noch de IOS versie! Overal krijg ik de melding dat er een technisch probleem is en ik 'later' maar eens opnieuw moet proberen. Dus geen info ivm dataverbruik noch info ivm mijn abo. Klantendienst gebeld, dame sprak met moeite Nederlands, en zei dat er 'waarschijnlijk een technisch probleem is want een aantal van haar colega's konden ook niet op MyProximus'... Wel, dat was einde verhaal! Nu, meer dan 12 uur later nog steeds geen MyProximus dat werkt. Ik heb verbinding, kan bellen en smsen, maar heb totaal geen zicht op mijn verbruik! En ja, ik heb de 4g een ganse tijd aangezet ipv wifi. Als dit probleem tegen morgenmiddag niet is opgelost, dan ga ik terug naar Telenet (al is hun Base netwerk slecht). Zij hebben tenminste een fantas
Beste, Heb domeinnaam www.fitfun4all.net momenteel in dienst en zou nu ook graag een tweede domeinnaam nl. www.fitfun4all.be willen laten koppelen met hetzelfde hostingpakket. (users.skynet.be/sb185358) Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Andre
Ik heb een IPhone 5 en ben tot eindejaar in de USA. Ik heb nog NOOIT mijn mobile data opgezet. Mijn belkrediet is nu foetsie. Proximus heeft me ondertussen voor tientallen euro datagebruik opgelicht!!! Kent iemand het e-mail adres van de klantendienst?
Mijn allereerste vraag : waarom is Proximus niet bereikbaar via e-mail? Dus maar via dit forum, mijn klacht delen met alle gebruikers. Als Proximus in mijn dossier kijkt, zullen ze merken dat er een aantal maanden geleden iemand is langs geweest wegens een klacht van slecht internet in sommige delen van het huis. De persoon die toen is langs geweest kon niet veel doen. Hij stelde o.a. voor om een versterker aan te schaffen, of hoe dat ook genoemd wordt. Ik heb hem toen gezegd dat ik niet inzie waarom ik een versterker zou moeten aanschaffen als het volledig aan de kwaliteit van het internet ligt. Vroeger hadden we internet in het hele huis, zonder problemen. Nu moeten we ons al echt dicht bij de bron bevinden om nog internet te hebben. De persoon meldde toen ook dat het kon te wijten zijn aan het feit dat er werkzaamheden aan de gang waren aan het begin van de straat. Inmiddels zijn die werkzaamheden al zes maanden bezig, alhoewel, vorige week is iemand de put komen
Net overgestapt van Telenet naar Proximus. Nog geen week geleden en nu al spijt van. Alles zou beter worden nu we zouden overstappen naar Proximus. Ze zijn wel blijkbaar één detail vergeten! We zitten nog op een oude lijn waardoor we que wifi snelheid terugkeren naar het stenen tijdperk. Alvast dank Proximus voor deze professionele manier van werken!
After trying to contact you over facebook, twitter, and phone (i was in the line for 1:30 hours!!! with no answer) I will try here. i have had a contract with you which i cancelled when i moved my number to mobile vikings on July 14, 2017, 8:10 a.m. the number is 0472126664. i still received a bill in august, which i paid, as i thought maybe the switch wasnt early enough and therefore overlapped with the new month. yet, i have received bills afterwards. i contacted you via phone about a month ago about this, explaining my situation, and the customer service representative said that it has been taken care of. i made sure and asked "so i dont have to pay these bills", and got a "no you dont" back. yet here we are, i received an sms of a company called Intrum, about two open bills. i would like from you to handle this matter. as i said, i am not a costumer of yours anymore since July 14, 2017, 8:10 a.m., which was when my number was transferred to mobile vikings. kind regards
Ik heb ook een probleem met de app om hem te laten werken op tablet of smartfoon. Ik krijg hem ook niet aan de praat. Krijg een boodschap dat ik moet nakijken of proximus tv is geactiveerd, Maar hij is geactiveerd. Ik weet het niet meer.
Sinds gisteren geraak je niet meer in je details, je wordt steeds door verwezen naar de facturatie pagina. zowel via verbruik buitenbundel als voor verbruik van smsjes
Sinds augustus 2017 wordt mij steevast enorm mobiel verbruik aangerekend door Proximus. Tot zelfs 28836u mobiel op 1 dag. Het wordt mij ook steeds aangerekrnd. Al 4 maanden tracht ik dit opgelost te krijgen. Ik heb 1 telefoontje gehad op 4 maanden tijd waarin mij gemeld werd dat het tegen eind oktober opgelost zou zij. Zij erkenden dat de fout bij Proximus ligt. Gemiddeld 5u per maand ben ik aan het mailen en bellen. Zonder resultaat, enkel de zoveelste creditnota na lang zagen. Heeft iemand dit probleem ook?
Momenteel enkel toegepast op laptop. Installatie op smartphone HUAWEI Ascend Y300 lukt niet. Zelfs niet door verschillende medewerkers van de Proximus winkel Bist-Wilrijk.
betreft : factuur 6745579161 Vraag uitstel van betaling op 24 november naar 8 december. Graag uw akkoord Met vriendelijke groeten Ramsy Saidi
nogmaals daar ik geen reactie krijg Klantnr 612338769 Hallo Ondertussen is mijn factuur zichtbaar op my Proximus maar mail heb ik nog niet gehad Nu zie ik op mijn factuur 12 internationale sms bij mijn mobiele nr s wij hebben veel problemen gehad toen we klant werden , Sim kaarten die werden opgestuurd maar iemand die gsm abos had geannuleerd waardoor we bij telenet per gesprek moesten pas na 6 dagen viel eindelijk mijn telenet weg dus ik de nieuwe Sim kaarten in mijn iPhone maar 3 uur nog geen activatie , ik kijk en vgl met de Sims onder my Proximus en de nr op de Sims zelfs , blijkt deze verschillend dus weer eruit ben ik zelf naar Proximus winkel geweest en uiteindelijk hadden we mobiel netwerk nu een paar uur later zie ik opeens 12 internationale sms ik bel naar klantendienst zij zeggen mij is iPhone die die zelf stuurt ik zeg dat ik dat nog nooit heb moeten betalen bij telenet en krijg een brutaal antwoord dat ik dan nog nooit mijn iPhone goed ingesteld heb Dan zeggen z
Dag Herman, Bedankt voor je bestelling van 120 belminuten vanaf een GSM (in een pack). De belminuten worden binnen de 15 minuten geactiveerd en blijven onbeperkt geldigvanuit België en de EU naar Belgische nummers. Nu de realiteit: punten zijn weg maar geen belminuten ontvangen , en we zijn nu zondag nacht.
Reeds 2 maal na autom.programmatie van Tabula Rasa stel ik vast dat niet het volledige 2e deel van deze serie werd opgenomen. Heeft dit te maken met herprogrammatie door stoppen met "2 tot de 6e macht"?
Vroeger kon ik vanuit de Premium club belminuten kopen voor de GSM's van mijn kleinkinderen. Nu is die optie blijkbaar verdwenen. Er bestaat wel een optie om de Premium punten om te ruilen voor GSM's en accessoires. Kan ik daarmee dan ook GSM belminuten kopen? Bestaat er een andere mogelijkheid? De Premium club is duidelijk gericht op jongeren. Als ik als oudere mijn punten niet kan wegschenken is heel die club voor mij vrij waardeloos.
geachte ik heb gisteren punten ingeruild op premium club en nog steeds niets ontvangen heeft er iemand een idee hoe dit komt
ik was mijn mailbox aant opkuisen en ineens kwam erop ERROR en ineens 6000 mails kwijt en ze zitten niet in mijn deleted items . waar kan ik die terug ophalen aub?
Ik heb 2 decoders type 4 Deze doen de laatste tijd meer en meer hun eigen ding,opnames verdwijnen...terug opstarten wil al wel eens helpen. Verwijderen van opnames,ook een probleem,je wist b.v familie en uiteindelijk heeft hij een andere opname gewist. Dit is echt vervelend.. Doen de decoders type 5 het beter? Want uiteindelijk betalen we toch voor een degelijk werkende decoder.
Volgende voorval met onze decoder van 999 tot 25 GEEN zenders altijd proximus infopagina vanaf 26 tot 800 kunnen we 9 zenders ontvangen, meestal muziekzenders MTV etc... daarna alle radiozenders, kunnen films opvragen, netflixen en opgenomen programma's bekijken... de vrts vtms vieren vijfen en zessen kunnen we niet ontvangen, druk je zender 1 springt hij direct naar 26 en thats it, al opgestart en heropgestart alles uitgetrokken enz...... mogen volgende week gaan omwisselen maar wou toch weten wat er aan de hand is 🤔 🤔 🤔
De laatste tijd verdwijnen er gewoon programma's op onze decoders. Ook al is de tijd niet verstreken. Verdwijnen soms hele series uit het niks.
Ik heb een IPhone 5 en zit nu in de USA. Ik heb NOOIT mijn mobile data opstaan. Mijn belkrediet is nu opgebruikt. Bleek dat Proximus me ondertussen voor tientallen euro datagebruik heeft aangerekend!!! Waar kan ik terecht om deze oplichting door Proximus aan te klagen. Hoe kan ik contact leggen met de klantendienst via email. Bellen is geen optie want ik zit nog tot eindejaar ik de USA.
Heb films gedownload op usb stick kan ik deze in mijne b box steken en afspelen op mijn tv zoja hoe doe ik dat
Heeft iemand hier een verklaring voor ? Toevallig doe ik op 22/11 eens een speedtest ... De bboxtool waarden van vandaag staan er ook bij ... Heb gisteren wel de modem moeten resetten !
Een bijzonder woordje van dank voor Sophia, medewerkster klantendienst. Na slechts 1 gesprek met haar (24/11) heeft ze mijn dossier op een professionele manier behandeld, met aandacht voor mijn vraag en een tevreden 'klant' tot gevolg. Helaas hadden de 2 vorige gesprekken met andere medewerkers van de klantendienst niet dezelfde assertiviteit. Daar werd mijn vraag 'afgewimpeld'. UN TOUT GRAND MERCI, SOPHIA !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.