Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo Als ik in MyProximus op mijn domeinnaam klik krijg ik altijd een foutmelding: Dit is volgens mij al heel lang zo. Waar kan dit aan liggen?
Wat is de status van de testing van de nieuwe V6 decoder. Ik heb mij tijdens de zomer ingeschreven om de nieuwe decoder te te testen. Ging initieel starten begin augustus, nadien verschoven naar eind september. Sindsdien heb ik niet meer gehoord. Dank voor de reply
Ik heb vandaag gebeld naar Proximus en kreeg te horen dat het toch een 5 a 10 min kon duren voor ik aan de buurt zou zijn .Ongelooflijk maar waar nog geen 3 min nadien was het aan mijn buurt . Een zeer aardige man aan de tel . Alles geregeld . Mooi uitgelegd . Voortaan bel ik alleen nog naar Proximus .Dit wou ik toch kwijt .
hoe kan ik voice mail op mijn vaste lijn met geheimnummer instellen
In Nederland hebbben zo overal al glasvezel internet met snelheden upload en download 500Mbs/500Mbs. Wanneer zijn dit soort technische veranderingen nou ook realiteit in België. Op dit gebied kunnen we veel leren van de Nederlanders die Reggifiber hebben in gehuurd omdat voornamelijk voor ze realiseren.
Hallo, Vooraf wil ik meedelen dat ik al meerdere keren de modem (mini 5) zonder resultaat heb gereset zoals beschreven in 'My Proximus'. In de 'Planning' staan momenteel nog 5 programma's geprogrammeerd in serieopname. Alle andere heb ik t.n.b. verwijderd. -The Voice van Vlaanderen: werd vorig seizoen geprogrammeerd als serieopname en wordt dit de seizoen automatisch weer in serie opgenomen. Ik kan alleen de individueel geplande opnames verwijderen maar de serieopname niet. Na verwijdering van de individuele geplande opnames worden ze automatisch terug geprogrammeerd. Programma neemt wel op. -Victoria: dit seizoen als serieopname geprogrammeerd en neem op. -Sports Late Night (HD): geprogrammeerd als serieopname maar neemt niet op. Ik kan de serieopname niet annuleren, alleen de individueel geplande opnames kan ik verwijderen. Deze programmeren zich nadien automatisch opnieuw maar nemen niet op. Wel kan ik via PC individuele opnames plannen die dan wel worden opgenomen. -Sports
Een vraagje:ik krijg de site van overview maar niet geopend voor mijn punten in te wisselen. Dit al sinds lange tijd waardoor ik al vele punten ben kwijtgespeeld doordat ze vervallen zijn. Hoe kan ik op andere manier aan kataloog komen voor te kunnen kijken wat ik ermee kan nemen. En waar kan ik dat dan doen? Elke keer als ik telefoneer,( op verschillende nummers) moet ik enorm lang wachten,na 45 minuten nog geen contact. Grtjs,Marleen
Beste, Ik wenst klacht in te dienen over onderstaande situatie en verwacht een prompte reactie van PROXIMUS. Huidige klantennummer 34528972 Ik werk bij KBC die een raamovereenkomst hebben bij Proximus. Alle Proximus dossiers bij KBC worden behandeld door een bedrijf dat A&M heet, en wij vallen onder een aanbod dat door KCB en Proximus is uitgewerkt en MAAE heet. Er zit met andere woorden een persoon (A&M) 'tussen' de eindgebruiker (klant) en Proximus. Welnu: eind augustus (!) heb ik aan aanvraag ingediend bij A&M om van een split bill contract (systeem met 8 voor de privé nummers, toenmalig klantennummer 10147229) over te stappen naar een privé facturatie, weliswaar nog steeds aan de voordelige tarieven die ons via KBC geboden worden. Het was al onbegrijpelijk voor mij dat dit moest via een Pay en Go kaart, maar tot daar aan toe. Ik ben tijdelijk Pay en Go geworden, en moest dan eerst 20 dagen wachten om OPNIEUW onder het MAAE programma te kunnen vallen (terwijl ik voor
De laatste dagen is het erg, mails raken niet verstuurd, ik kan geen sites bezoeken. Gisteren zowel op pc als tablet, nu enkel pc. Gisteren bleef hij proberen te verbinden met het netwerk (WiFi teken bleef flikkeren). Nu brandt het WiFi-teken, maar op een browser zegt hij ‘server niet gevonden’ en kan geen contact maken met mails. Gisteren bbox opnieuw opgestart en toen werd het beter, maar nu terug van hetzelfde. Ik zal hem opnieuw opstarten, maar ik hoop dat dit geen ‘gewoonte’ wordt ?
Hallo, Kunnen jullie kijken om mijn nano sim kaart te activeren aub? Het ging volgens de winkel 1dag duren... we zijn vandaag dag 2. Ik zal een PB moeten sturen met klantennummer zeker? Maar naar wie?
Beste Ik wou beroep doen op de smart Phone omnium, mijn scherm is gebarsten. Nu zie ik dat er nog een aanvraag open staat van vorige keer (herstellen camera). De camera is terug gaan functioneren dus ik heb hem niet binnen gebracht. Maar zolang deze aanvraag open staat kan ik geen nieuwe aanvraag doen. Kan iemand de aanvraag annuleren aub? Mvg Loveniers Yannick
hopelijk kan iemand raadgeven! Ik heb al een tijdje een Mobilus M abonnement, nu wil ik met dit reeds bestaande abonnement een Iphone 8 plus bijkopen.. Ben naar de winkel gegaan en hier was het van 'deze gsm kan je enkel online bestellen' Maar.. als ik de iphone 8plus wil bestellen geven ze je enkel de optie om een 'nieuw' abonnement te kiezen en een banknummer voor de domiciliëring. Hoe kan ik de gsm bestellen met mijn bestaand abonnement? Ik vind namelijk geen manier.. Groetjes!
heidi1972 11 maanden geleden We zijn 3 uur in Genk shopping 2 bij proximus geweest. Totaal verkeerde uitleg gekregen over de tv. We zijn gaan vragen voor van telenet naar proximus te gaan. Wat het verschil was in prijs. proximus 2 euro goedkoper. Duidelijk gevraagd dat we beeld hadden op 5 tv's. Dit was allemaal geen probleem. Tot de installateur kwam en zei dat dit niet mogelijk was. Hebben onmiddellijk gereageerd naar proximus en hebben klacht ingediend en dossiers opgemaakt. We zijn vandaag al 14 dagen verder en hebben nog altijd geen antwoord gekregen. We zitten in dit pack met 2 gsm's die we gekocht hebben voor 49 euro het stuk en samen een geld waarden hebben van 800 euro . We zitten ook met telenet die we niet kunnen opzeggen omdat we onze 4 andere tv toestellen via hun nog gebruiken .Dat iedere maand 16 euro extra zal kosten. Door de verkeerde info die we kregen zitten we in de problemen; hoe kunnen we dit contract beeindigen ,wat met die gsm contracten ,die gsm voor d
Ik heb een programma waarin ik via VB script automatisch mails wil sturen naar een verantwoordelijke. Ik gebruik hiervoor een bestaande e-mail account van proximus. Het automatisch versturen van mails lukt, zolang de bestemmeling een proximus e-mail account is, als ik naar andere mailboxen wil e-mailen, dan gebeurt er niks en ik krijg ook geen foutmelding. Iemand een idee of dit een beveiliging is die je kan uitschakelen in de e-mail account? mvg, Kris
Is er een alternatieve manier om je OneDrive Business login te achterhalen. In MyProximus krijg ik een blanco scherm wanneer ik naar de achterliggende pagina wil gaan.
Hallo, Ik heb op 12/11/17 mij ingeschreven bij proximus, de dag erop kreeg ik telefoon van een Proximus medewerker die een installatie afspraak met mij heeft vastgelegd voor 23/11 tussen 16.30 en 20u. Een halfuur later krijg ik een bevestigingsmail waarop staat dat mijn afspraak op 23/11 is tussen 8u en 12.30. Ik kon die dag vrijnemen en heb dan ook een aantal andere dingen overdag laten leveren dus dat was geen groot probleem. Dan is het de technicus op 23/11 niet gelukt om proximus bij mij te installeren, er moest een lasser langskomen. De eerstvolgende afspraak die mogelijk was, was op 6/12 tussen 8u en 17u. Weer een halfuur later krijg ik een bevestiginsmail van Proximus waarin staat dat mijn afspraak is vastgelegd op 7/12 tussen 8u en 17u! Deze datum paste voor mij helemaal niet dus heb ik moeten bellen naar de klantendienst, na veel heen en weer heb ik nu pas een afspraak op 13/12 (weer een week later!). Ik snap niet hoe het mogelijk is dat mijn afspraak 2 keer is verzet z
Begin november heb ik een aanvraag gedaan voor een nummeroverdracht van de smartphone (gestolen tijdens verlof en geregistreerd bij telenet) van mijn vrouw. Op 19/11 kreeg ik een brief van proximus met een SIMkaart met het bericht dat ze zouden contact opnemen met telenet om de oude buiten werking te stellen. Ondertussen heb ik ongeveer 10 keer gebeld met verschillende operators die me allemaal vertelden dat alles normaal verloopt en dat ik binnen de 48 uur mijn telefoon zou kunnen gebruiken. Ik ben naar de telenet winkel met mijn verhaal. Die gaven mij een simkaart nummer mee en zegden als ik deze aan proximus zou geven dat er zeker geen probleem meer zou mogen zijn. Ik heb deze doorgebeld en opnieuw de verzekering gekregen dat alles zou worden opgelost. Niet dus. Ik ben naar de proximuswinkel in Geel geweest met mijn verhaal en die zou het oplossen. Niet dus. Nogmaals gebeld met de diensten die het binnen de 48 uur zouden oplossen. Niet dus. Ondertussen zit ik nog altijd met
Het zal nu bijna 3 weken zijn dat we ingetekend hebben op de tuttimus actie met TV voor 69€. Tot op vandaag hebben we nog steeds onze TV niet terwijl we het contract in de winkel hebben afgesloten. Ze gingen ons hiervoor terugbellen vrijdag maar weer niemand gehoord... Al 5 oproepen gehad en 3 techniekers gesproken. De eerste is langsgeweest en kan niets doen omdat de kabel te kort is. Hij belooft ons dat de week erna de lassers zouden komen maar deze afspraak werd nergens geregistreerd!!! Terug gebeld met zeer behulpzame technieker en die stuurt een andere op zaterdag voor een STORING!!! Die kan ook niets doen gezien er geen storing is maar hij kan wel een afspraak vastleggen voor de lassers op 8 december... Gelukkig dat mijn man niet moet werken op vrijdag... Ik heb er al spijt van dat ik de overgang heb getekend, we hadden beter bij Telenet gebleven...zeer ontevreden jarenlange klant
Hey, Ik krijg de proximus app niet aan de praat. Weet er iemand een oplossing? Screenshots in bijlage. Alvast bedankt Mvg Yannick
Even ter info : ben reeds 25 jaar Trouwe Proximus klant. Zonet telefoon gedaan naar klantendienst ivm aanschaf nieuw promo abo ( abo met pack en lg tv voor €69) . Antwoord klantendienst : U heeft geen recht op deze promo omdat U reeds (trouwe) klant bent van ons. Wat een koude douche !! Ik had nochtans op voorhand de voorwaarden op de site gelezen en ik zou in aanmerking komen omdat ik nu nog een (oud) pack (met internet comfort) heb, en dus geen tuttimus pack. De aanbieding geldt voor wie tuttimus wordt met een nieuwe internet formule. Er staat NERGENS dat dit niet geldt voor bestaande klanten. Kleine voetnoot : bij dit abo ( met meer opties) zou ik zelfs maandelijks meer betalen dan ik nu betaal. Dit vind ik uiteraard logisch daar ik ook meer krijg. Dit is zeeer misleidend en incorrect. Na lang zoeken vind ik dit type van lg tv nergens tegen de “normale verkoopprijs” die prox afficheerde. Voor mij is de emmer nu vol!
Ik heb 2 app's gevonden. Proximus TV eb TV overal. Wat is het verschil? Waar vind ik uitleg bij de app Wifi hotspots?
... krijg ik als melding wanneer ik wil telefoneren met mijn GSM. Ik heb een Pay&Go kaart met een beltegoed van 15,69 EUR geldig tot 19/08/2018. SMS'sen lukt ook niet. Beltegoed klopt met #121# GSM uitzetten/aanzetten geprobeerd. Wat kan ik nog doen ? Behalve naar een Proximus verkooppunt gaan ? Alvast bedankt.
Mijn playstation is verbonden met een plc, als de playstation werkt brandt constant een wit lichtje. Maar als ik mijn playstation uitschakel gaat een rood lichtje steeds traag uit en aan. Laat ik dit zo of kan ik daar iets aan doen?
Heb een maandags op proximusfon...ik log in....heb verbinding...doch heb geen internet. Op alle locaties. Zelfs met een ander account ...hetzelfde probleem...geen internetverbinding ondanks dat mijn proximusfon pagina me ingelogd heeft.
Beste, Ik heb een 2de router aangeschaft om mijn hele huis te voorzien van 5Ghz. Deze Asus komt op de eerste verdieping te staan. Ik wil de nieuwe external Wifi router uitsluitend op 5GHz zetten en de BBOX3 uitsluitend op de 2 Ghz + FON laten staan Probleem. Wat ik probeer, ik krijg geen internetverbinding via de external router. Ik ben zelfs al een ander model en een ander merk van router gaan halen. De WAN op de externe wifi router blijft rood. / afgesloten. De toestellen in het 5G netwerk kunnen met elkaar communiceren, maar niet op internet via de WAN poort. Moet er iets aangepast worden in de BBOX settings? Zo ja, waar welk scherm? Welke settings? PS: Ik heb al gezocht in dit forum, zonder resultaat. External router BBox3 , 2de router BBOX ....
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.