Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Roaming betekent dat wij als Belgen in een EU-land aan Belgisch tarief bellen naar nummers in Belgie EN naar nummers van het EU-land waar we op bezoek zijn (wat vroeger heel duur was). Maar wat betaalt de inwoner van het EU-land wanneer hij ons in zijn land belt op ons Belgisch nummer ? Vb : ik ben in Italie en wil een plaats reserveren in een restaurant. De baas zegt dat alles bezet is en hij mij zal terugbellen. Wat betaalt hij ? Hij belt in zijn thuisland naar een buitenlands mobiel nummer. Geldt dan ook het roaming-tarief of betaalt hij een internationaal gesprek naar een mobiel (Belgisch) nummer ???
Ik verander één abo van xl10 naar bizz M,één van xl20 naar bizz M, en één van xl10 naar bizz S. Na enkele dagen stellen we vast dat één nr niet in de groep zit waardoor er vele minuten aangerekend worden die normaal in het pack incl zijn. Vele telefoons naar klantendienst (die de fout bevestigde) , bezoek aan winkel. Waar ze van de bizz S zomaar een bizz M ongevraagd maken. Na een maand en een foutief faktuur stellen we in myproximus nog altijd vast dat die minuten aangerekend worden. Ik vermoed dat het simpeler is te veranderen van operator dan uw formule te wijzigen.
Beste, Is het mogelijk om even de voorwaarde van de geldende promo rond de LG tv uit te leggen? Ik lees dat er een nieuw internetabonnement moet worden afgesloten in de tuttimus. Hoe werkt dit voor bestande klanten en welk internetabonnement wordt er juist bedoeld? Is dit het internet abonnement van thuis, gsm of nog iets anders? Mvg Thim
Beste Rechts onderaankrijg ik het aantal meldingen; tot gisteren klikte ik daarop en zag ik welke meldingen ik had; nu krijg jk wel het aantal onderaan maar als als ik klik staat erboven GEEN MELDINGEN; wat kan ik daaraan doen
Hoe kan ik zender M&S gestart krijgen (zonder Pass) ...welke toelage moet ik hiervoor geven
Al sinds deze morgen geen internet en tv meer 11/12/17 , raakt blijkbaar niet opgelost. Nog mensen problemen , Dendermonde
Na drie weken van fouten door Proximus, valse beloftes en miscommunicatie door Proximus schrijf ik hier nog 1 keer mijn verhaal, met een laatste kans voor jullie om jullie fouten rechten te zetten. Drie weken geleden heeft mijn onderbuur zijn contract bij Proximus opgezegd om naar EDPnet te gaan. Proximus maakte daarbij de grove fout om enkel naar adres te zien en niet naar klantennummer. Gevolg: zonder mijn vraag, toelating of medeweten werd mijn tv en internet opgezegd en kwam ik er pas achter toen de spreekwoordelijke klaar werd gesloten. Ik ben zelfstandig webdesigner en moest de dag nadien een project indienen. Na veel (met de nadruk véél), telefoons en mails kwam ik erachter hoe de vork in de steel zat en gaf Proximus eindelijk toe dat de fout bij hun ligt. Maar: Ging 10 dagen duren voor het opgeslost zou raken. Goed, speciaal dossiernummer gekregen en vele klanten avn mijn teleurstellen dat ik deadlines niet zou halen (koffieshops en bedelen voor internet bij vrienden kan je imm
Wil een webserver bij mij thuis opstellen op poort 80. Op dit apparaat draait ook al een DDNS-service. Heb ondertussen via myproximus poort 80 gedeblokkeerd, het apparaat een vast IP gegeven. Via dit apparaat kan ik succesvol ping uitvoeren naar bvb www.google.be. Forwarding regel ingegeven op BBOX 3, instellingen opgeslagen en BBOX herstart. Resultaat: NOPPES! Iemand die me helpen kan? Als ik de nodige kleine aanpassingen doe achter een TELENET-modem gaat het als een fluitje van een cent .... Wat mis ik?
Hallo, sinds 20/11 zijn onze 2 gsm nummers overgezet naar orange. 24/11 heb ik zoals het hoort een stopzetting aangevraagd bij proximus via de website van al onze overige producten. wanneer ik vandaag proximus bel, omdat nog altijd alles actief staat in myproximus, blijkt men van niets te weten en staat alles nog actief... de 2 gsm nummers staan nog op proximus, volgens proximus. terwijl ik ondertussen al 3 weken bel met die nummer op een simkaart van orange(en dit ook voor de andere nummer van mijn vriendin) ik heb ook een bevestiging gekregen van stopzetting van vaste lijn, internet etc..., nadat ik het opzegformulier had ingevuld. dit is een zeer vreemde en zeer vervelende situatie. men zegt dat ik orange moet contacteren over die nummer overdracht, maar daar kan men ook moeilijk geloven dat zoiets kan. ik zou het bewijs(mijn email van bevestiging stopzetting) willen doormailen, maar kan nergens een email adres van proximus vinden. men zegt ook dat ik naar een prox
De digibox lag uit en wil hem terug aansteken maar er komt op lijn nummer en pincode Waar vind ik deze terug?
Kan ik met eender welk abonnement korting krijgen voor een nieuwe gsm?
Ik heb sinds kort een nieuwe gsm gekocht via bol.com, de energy e10 van energizer. Omdat deze niet te koop is via proximus en best onbekend is, vind ik nergens terug hoe ik mijn data account moet instellen om op internet te kunnen. Ik moet een PS account aanmaken en dan de volgende gegevens invoeren, - account name -APN - username - password Geen van deze zijn meerkeuze vragen. Weet iemand hoe dit ingevuld moet worden? Alvast bedankt!
Bij een recente factuur kregen we een veel hogere bedrag (bijna dubbel zo veel) voorgeschoteld dan de andere maanden. Bleek dat er op een bepaald GSM nr veel data verbruikt werd. Bij het opzoeken naar een detail overzicht kregen van juist dat nummer geen detail. Van de andere nummers, die geen hoger dan normaal verbruik toonden, konden we het detail wel zien. Toen we naar Proximus belden om meer informatie kregen we eerst te horen dat ze geen detail konden geven want dat behoorde tot de privésfeer. Raar, want het is ons eigen nummer. Na een tijdje toch wat meer detail gekregen en bleek dat er op oa nachtelijke tijdstippen data was verbruikt? Raar want dan lag de telefoon thuis en was ie met WiFi verbonden. Eveneens aanrekening voor Roaming! Was dat niet afgeschaft? Uiteindelijk gingen ze de detailstaat opsturen. Na meer dan een week komt die dan in de bus, staat de detail van die nummer daar niet in. Daar waren we dus niets mee en bovendien zou de betalingstermijn van deze factuur ve
We waren gisteren "sorry voor alles" aan't bekijken en plots even zwart beeld en daarna liep het programma gewoon verder, maar wel enkele minuten van het programma gemist daardoor. Als ik dan op internet kijk welk deel we gemist hebben dan is dat langer dan het zwart beeld dat we kregen, raar maar waar. Hoe kan zoiets? wie heeft er fout?
Hallo, ik heb altijd mijn pc verbonden met een lankabel rechtstreeks van de bbox2 modem. recent heb ik mijn pc op andere kamer verplaatst en gebruik ik nu powerline adapters. Ik heb vaak het probleem dat de dns server niet reageert en internet werkt dan ook niet, na ongeveer 5 minuten lost dit vanzelf weer op maar gebeurt dikwijls. ook de wifi op men smartphone valt soms weg, dus zal niet aan de powerline adapters liegen denk ik... iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
Na ingave van mijn M&M kaartnummer (waar ik vroeger reeds succesvol punten ingeruild heb), krijg ik de foutmelding - Het Miles&More-kaartnummer heeft niet het juiste formaat of bevat ongeldige tekens, gelieve dit aan te passen. Ik heb meermaals geprobeerd, ook via andere toestellen...
Hallo normaal kan ik betaalde smsen sturen bv de lijn nu gaat dat niet meer ik krijg telkens een sms" u beschikt over onvoldoene belkrediet of u bent over u gebruikslimiet" ik heb daar ook voor gebeld die persoon zei zet u telefoon eens uit dan werkt het normaal maar nog steeds niet.
Ik heb enkele dagen terug mijn belwaarde aangevuld met 15 euro. Niettegenstaande ik geen enkele oproep heb gedaan, is mijn belwaarde afgenomen met meer dan 10 euro. (Op mij smartphone vermeld de historiek 1 uitgaande oproep van 8 seconden) Via deze website kan ik geen verbruiksgegevens raadplegen, wat nochtans wordt beloofd onder PayAndGo -> verbruik
Overstap van MAXI naar COMFORT. Rekening ontvangen met éénmalige kost van € 98,95 ??? Waarom en voor wat ??? Telefonisch contact gehad ......... alles kwam in orde, zelfs een extra korting van ong. € 8 gedurende 1 jaar als trouwe klant. Op 8/12/17 echter via domiciliëring € 172,89 van mijn rekening verdwenen. Met de rechtzetting van de € 98,95 de eventuele korting als trouwe klant is niets gedaan. Het is niet om moeilijk te doen, maar leuk is anders. Ook ik moet leven van mijn pensioen en heb ook 2 kleinkinderen welke met kerst en nieuwjaar aan de deur staan. Vraag is : hoe en wanneer wordt dit opgelost ?
Donderdag 7 december om 11u20 nam mijn mobiel verbruik met 900mb toe terwijl ik op dat moment geen abnormale handelingen heb gedaan met mijn mobiel verbruik. Kan iemand me uitleggen aan wat dit ligt? Mijn mobiele data is nu opgebruikt voor deze maand. Hoe kan dit terug rechtgezet worden?
Ik heb maandag 4-12 een iPhone 7 met abonnement besteld via de Proximus website, op de site staat dat je binnen de 3 werkdagen gebeld word, ik had dinsdag voor de zekerheid maar eens gebeld. Er werd mij verzekerd dat er donderdag tijdens de werkuren gebeld zou worden, en als ik niet bereikbaar zou zijn zou ik wel een mail krijgen etc. Toen ik op donderdag nog niks te horen kreeg heb ik nog maar eend gebeld, het zou zeker vrijdag zijn hoor. Vandaag heb ik in de middag weer gebeld, ik vroeg wanneer ze gingen bellen. "Waarschijnlijk vanmiddag" Nu zijn we vrijdagavond om 19:11. En ik heb nog steeds niks gehoord over de levering van mijn telefoon. Vervelend, want als ik had geweten dat ik zo lang moest wachten om zelfs te weten wanneer ik mijn telefoon (die ik al deels betaald heb) te krijgen had ik elders gezocht. Zou iemand mij eindelijk kunnen zeggen wanneer ik gebeld word, zodat ik mijn telefoon kan gebruiken, alvast bedankt.
Beste, wanneer ik een opgenomen serie (bv. national geographic - national parks of USA) opstart om te bekijken, dan stopt het elke keer automatisch, na zeer korte kijktijd terwijl opname meer dan een uur is. Telkens opnieuw en telkens op willekeurig ander moment. Zeer irritant. Door de willekeurigheid is er dus duidelijk wel goed opgenomen (soms kan ik wel bekijken wat ik bij vorige crash nog niet kon bekijken; lees als: langer duren voor het crasht bij bekijken zelfde aflevering) maar er gebeurt een fout waardoor hij crasht ? heb nog rond de 40% opnamecapaciteit. Mvg, Lieven
Het zappen tussen de kanalen werkt niet meer, noch met de + en - toets, noch met de cijfertjes. Ik zie wel het cijfer staan als ik er op druk, maar ik krijg geen ander kanaal. Ook als ik de info-toets indruk, krijg ik enkel een blauwe balk. Mogelijk heeft het er niets mee te maken, maar ik heb gemerkt dat mijn nummering van de zenders automatisch is gereset. Gelukkig kan ik wel zappen via TV guide, maar handig is iets anders. Zou het probleem toch aan de afstandsbediening liggen? Ik heb reeds mijn afstandsbediening V5 gereset, zonder resultaat. Batterijen wisselen, werkt ook niet. Afstandsbediening van nog geen jaar oud inwisselen wegens defect, of heeft het met iets anders te maken? Alvast bedankt!
Hallo, Als ik een opname intel via de app kan ik die niet terugvinden op mijn decoder. Moet ik hier verder nog iets aan instellen. Ik krijg op de app geen foutmeldingen of iets dergelijks. Alvast bedankt Mvg Davy
Antwoorden op mijn vorige items krijg ik niet maar nog een vraagje Wij hebben tuttimus maar op mijn factuur staat familus l ? Klopt dit ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.