Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Sinds verleden week ben ik aangesloten bij proximus. Ik heb het abonnement Tutimus. Ik heb alles aangevraagd in de winkel en aangezien ik al een account had bij Netflix heeft die persoon me aangeraden om de optie Movies & Series Pass NL te nemen. Ik dacht dat het interessant was maar ik zou liever de optie Netflix willen. Momenteel betaal ik Netflix met zo een betaalkaart en die vervalt binnenkort. Mijn vragen zijn nu als het volgend : - Kan ik zomaar overschakelen van die Movies & Series Pass NL naar Netflix zonder kosten ? - Is er een meerprijs in de maand voor Netflix af te spelen via Proximus ? - Op hoeveel schermen kan ik dan Netflix afspelen ? Momenteel kan ik dat op twee doen en gebruik die ook. - Als ik overschakel, hoe verkrijg ik dan die code van Proximus ? - Is dit een tijdelijk aanbod bij Proximus voor Netflix of blijft dit zolang je Tutimus hebt ? Alvast bedankt.
Sinds meer dan één week kan ik ook mijn verbruik en producten niet bekijken altijd dat zelfde bericht " door een technische fout geen mogelijkheid u verbruik te raadplegen" Heb ook al verschillende keren gemaild en gechat altijd werd er gezegd dat ze mij gaan contacteren en dat in orde gaat komen maar er gebeurt niks. Fooi Proximus
Door een technische storing is ons bedrijf Sidec NV momenteel (dinsdag 12 december 2017) telefonisch niet bereikbaar. Een eerste technieker van Proximus is langsgekomen en meldde dat het om een probleem met de kabel in onze straat, Industrieweg 10 in 2490 Balen, zou gaan. Navraag bij de buren leert me echter dat zij geen problemen hebben met hun telefonie. De technieker kon het euvel niet verhelpen en gaat een andere technieker sturen. Bij nader inzicht kan die kan pas over 2 dagen komen. Sidec is een modern bedrijf en kan het zich niet permiteren om 2 dagen telefonisch niet bereikbaar te zijn voor zijn klanten en leveranciers. Sidec NV Industrieweg 10 2490 Balen 014 / 81 50 01
I’m trying to log in my tv app on my iPhone but It doesn’t work The login I use is the correct one Can you please help me ASP.
Beste,ik had ( na heel wat over en weer communicatie met Px )eindelijk de tv app aan de praat gekregen op mijn gsm.Gisteren kreeg ik telefoon van Px om te horen of alles ondertussen werkte.Ik zei heel tevreden JA ! Ik had enkel nog een klein probleem want ik kon mijn produkten niet bekijken op My Proximus( maar ik vond dat minder erg)Toen zei de Px medewerker ik ga uw account verwijderen,maak een nieuw en alles zal in orde zijn.Ik wou dit niet want ik had nu eindelijk tv op mijn gsm en ik vreesde dat het dan niet meer zou werken.En wat raad je : de Tv app werkt terug niet meer 😞 Sorry maar ik vind dit echt geen teken van kennis of kunde van de Px medewerker ! Kan u me helpen om de boel terug te activeren en te koppelen aub ? Mijn kl.nr is xx en mijn login xx@proximus.be [Edit Wim: privégegevens verwijderd]
Als ik op cloud een foto verwijder ,ook volledig ,staat deze er als ik terug kijk naar mijn foto's er deze terug bij .Hoe kan ik deze foto's dan verwijderen .ik heb reeds naar Proximus gebeld en daar zijden de medwerkers dat zij mij niet konden helpen ,dat ik dat op Forum moest vragen .
Ik heb een 8-tal producten op mijn MyProximus (GSM nummers en vaste lijnen). Ik zou het handig vinden indien het mogelijk zou zijn om elk abonnement van een eigen naam te voorzien. Dat leest vlotter. Weet iemand of dit kan?
Ik zou graag mijn lidmaatschap bij de Premium Club opzeggen. Wat moet ik daar voor doen?
Beste, Op 21/11/17 werd bij ons proximus aangesloten, sinds die dag genieten wij ook van proximus tv en internet. Wij besloten op 8/12/17 2 smartphones met de promoties te halen in een proximus center. Dit bleek echter onmogelijk te zijn aangezien de installatie van 21/11/17 niet correct werd afgehandeld. Hierop nam ik contact met proximus en kreeg te horen dat dit probleem tegen de middag opgelost zou zijn. de volgende dag was dit echter nog steeds niet opgelost en dus belde ik opnieuw. Deze keer werd ik van het kastje naar de muur gestuurd op 31 min later te horen te krijgen dat dit te maken had met een fout in het systeem en maandag opgelost zou zijn. We zijn ondertussen dinsdag en nog steeds geen oplossing dus belde ik opnieuw om dan terug te horen dat ze geen idee hebben wanneer het probleem kan opgelost worden. Ik persoonlijk vind dit heel frustrerend en allesbehalve een goede service.... kan dit probleem aub eindelijk verholpen worden? mvg Bjorn
Vandaag en gisteren al verschillende malen contact gehad met de klantendienst van Proximus. Vandaag als 4maal!!! doorverwezen naar verschillende personen, dewelke allemaal van niets weten... Hierbij zal ik dan mijn vraag hier stellen. Ik ben al jarenlang klant van Proximus, ik heb een gsm-abonnement en ik had een tuttimus-abonnement. Mijn gsm staat los van mijn tuttimus, dit is geregeld via een sociale dienst van mijn werk. Mijn tuttimus bestond uit internet, tv, vaste telefoon en een gsm-abonnement van mijn vriendin. Enkele weken geleden heb ik contact gehad met proximus om een nieuw abonnement aan te gaan om zo aanspraak te maken op een nieuwe televisie. Ik kreeg de raad om een nieuw tuttimus-abonnement aan te gaan op naam van mijn vriendin en hierna mijn tuttimus-abonnement op te zeggen. Zo gezegd, zo gedaan. Vorige week hebben wij de televisie gekregen en een nieuwe simkaart (dewelke wij nog niet hebben geactiveerd). Gisteren komt de installateur en installeert de n
Netflix valt heel vaak weg,aan wie ligt dit proximus of neflix? En heel belangrijk wat kunnen wij als gebruikers daar aan doen,eventueel hebben jullie tips, een instelling of zo
Ik heb nu internet start maar we zijn nog maar de 12de en mijn limiet is al op. Ik zou willen upgraden naar de maxi, maar hoe doe ik dat. Ik vind geen emailadres van proximus om te contacteren en telefoneren haat ik. Ik heb ook geen tijd om naar de winkel te gaan en eeuwen te staan aanschuiven.
Al ganse namiddag probeer ik telefonisch binnen te geraken... hellup!! "De wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten", maar na 20 minuten luister je nog steeds naar hetzelfde stomme wachtmuziekje!! Is er een probleem? Waarom wordt niet voorgesteld om zelf terug te bellen? P.S. Ik bel trouwens omdat mijn klacht van een 2-tal weken geleden nog steeds niet werd behandeld. Dubbele frustratie!
Mevrouw, mijnheer Op 20/11/2017 bestelde ik bij jullie een pack: abonnement inclusief een iPhone 8 plus. De iPhone werd op de vooropgestelde dag geleverd, maar de aansluiting ervan bleek evenwel niet zo vlot te gaan. Er werd een onmiddellijke activering van mijn simkaart beloofd van zodra ik het in mijn toestel zou plaatsen. Dit bleek niet het geval. Op 27/11/2017 werd mijn verbinding bij Scarlet verbroken en had ik nog steeds geen verbinding bij Proximus. Ik belde tweemaal naar de klantendienst. De eerste keer werd mij beloofd het probleem op te lossen, zonder enig resultaat. Bij het tweede telefoontje werd verbinding binnen de twee uur beloofd, opnieuw zonder resultaat. Ten einde raad ging ik persoonlijk naar de Proximuswinkel in de Veldstraat te Gent. Daar werd ik hoogst klantonvriendelijk ontvangen door dhr. Korneel De Keyser. Het probleem ging opgelost worden binnen het halfuur, wat opnieuw een loze belofte bleek te zijn. Na ondertussen reeds 4 dagen zonder enig gsm-bereik te
beste Ik heb momenteel nog 4 maand te gaan met mijn abonnement +Phone30. Het gaat om een iPhone 5s waarvoor ik maandelijks 30 euro betaal. Daarin zit 2gb data en hij heeft een capaciteit van 16gig. Dit is echter een beetje te weinig voor mij dus was mijn vraag of ik als ik langs kom in de winkel direct mijn resterend bedrag kan betalen alsook de omzetting van mijn abonnement kan regelen en ook de nieuwe telefoon kan betalen? Mijn vraag is dus: als ik naar de winkel ga, kan ik dan alles a la minute regelen en loop ik direct na betaling met mijn nieuwe gsm naar buiten? Bedankt alvast!
Mijn dochter (0474 50 11 56) krijgt volgende SMS: Proximus-info: Uw laatsste factuur is vervallen. Mocht u het bedrag van 42.99 EUR reeds betaald hebben of binnen ten laatste 5 dagen betalen op rekening BE31 4354 1116 1155 met als gestructureerde mededeling +++253/1285/80087+++, gelieve dan ok terug te sturen. ... Deze factuur wordt altijd via domiciliering betaald en is nu ook op 24NOV2017 betaald met mededeling 257202400033. Waarom deze SMS dan?
Beste vroeger kost je gratis fotos aanvragen via proximus bestaat dat nog weet niet meer hoe dat heet. grtjs joan
Wij zijn ondertussen al 15 jaar trouwe klanten. Exact 1 jaar geleden hebben wij ingetekend op een Bizz All-in formule. Nog nooit hebben wij problemen ondervonden met jullie tot ik in november een factuur ontving die maar liefst 100 euro duurder is dan normaal. Blijkbaar werden onze abonnementen van M veranderd in L zonder ons medeweten waardoor wij met 2 (wij hebben beiden een M abonnement) dubbel tarief moeten betalen. 39 euro ipv 20 euro. Wij hebben dit niet gewild, hierover hebben wij gebeld maar de enige uitleg die wij kregen was dat dit in het contract stond ... van 1 jaar geleden weliswaar!!! Moest dit dan nog het geval zijn was de tarief toen 29 euro en geen 39 euro. Dit jaar doen jullie diezelfde actie ook aan 29 euro en nog altijd niet aan 39 euro (zie op jullie website) aan de telefoon werd volgehouden dat dit NIET waar is. Blijkbaar hebben wij dan ook nog eens 1Gb meer verbruikt plots en moesten wij hiervoor bijna 50 euro meer betalen. Daar konden ze ons wel in tegemoet kome
Waarom geeft de telefoon geen bezettoon weer als ik in gesprek ben ?
Beste, Ondertussen meer dan drie weken geleden heb ik contact opgenomen omdat mijn data verkeer wordt geblokkeerd door een verkeerde handeling van een tele medewerker. Ik werk heel veel in het buitenland en dus mijn data verkeer meer dan nodig voor allerhande applicaties. Verschillende keren belde ik reeds met het 0800 nummer. Ofwel wordt ik van de ene collega naar de andere gestuurd, ofwel wordt er gezegd dat men mij gaat terugbellen, nog steeds geen duidelijk antwoord. En uiteraard nog steeds geen oplossing voor mijn dataverkeer. Daarna heb ik een email gestuurd naar de fraude afdeling, maar ook daarop heb ik geen enkel antwoord gekregen. Kan iemand me verder helpen? B.
Een factuur ontvangen maar de installatie was nog niet gebeurd en er werd nog een extra gsm nummer toegevoegd dat we ook niet gevrazgd hebben. Er loopt een dossier en telkens ik bel zegt men dat het aangepast is maar in het overzicht blijft de factuur ongewijzigd.
Beste, Door het uitvallen van de elektriciteit had ik problemen met mijn modem. Enorm veel packetloss waardoor ik het niet kon gebruiken zoals gewenst. Na meerdere keren te bellen uiteindelijk een modem gekregen. Alles werkte goed. Echter merk ik nu dat op willekeurige momenten internet volledig uit valt. Het icoontje rechtsonder wordt geel met de melding geen internet. Vervolgens springt er een nieuwe tabblad open dat automatisch de pagina http://192.168.1.1/login.lp opent en de melding geeft "no internet access at this time". Dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Iemand enig idee wat het probleem juist is? Bellen naar de klantendienst heeft geen zin omdat ze het daar zoiezo niet zullen weten.
Betreft overschakeling van Home control naar Chacon alarm. Beste , Op 10/11/2017 krijg ik van proximus een schrijven waarin vermeld staat dat het home control (Alarm systeem )zal worden stopgezet. Daar bij is ook een voucher waarin een code staat vermeld om een ander “Alarm systeem” te kunnen bestellen voor een waarde van 278 €. Het alarm systeem in van het merk Chacon. Deze kosten zijn voor proximus zelf. Bij het bestellen van het nieuwe systeem via internet kreeg ik de melding dat de code onbekend was. Ik heb enkele keren geprobeerd maar telkens komt de melding dat de code onbekend is. Ik bel naar de 08002280 hulplijn om dit te melden . Daar werd er mij gezegd dat ze dit gingen onderzoeken. Enkele dagen later kreeg ik ook een schrijven hierover dat ik binnen de tien dagen een antwoorde zou krijgen op mijn vraag , dit was op 17 november laatst leden. OP donderdag 14 december neem ik terug contact op met 080022800 . Om niet over de wachttijd te spreken , kreeg ik daar e
Beste belgacom klanten, hier een vraag voor jullie vooraleer ik 1 van de winkels ga zotmaken. Wij hebben beneden een bbox2 staan die in contact staat met de digitale tv en 1 vaste pc. Ook wifi is ingeschakeld. Ik heb boven een playstation staan en nog een vaste pc, alsook nog 1 op de kamer van mijn broer. In plaats van wi-fi extenders en wallpluggen te installeren (ik heb met de wallplug al problemen gehad) had ik het idee om ook boven een extra bbox te plaatsen. ik heb op mijn kamer boven een telefoonaansluiting en had dus het idee om daarop een bbox (2 of 3,welke beschikbaar is) aan te sluiten zodat ik zowel mijn playstation als vaste pc daar kan aansluiten. Het wifi signaal van de bbox2 boven geeft maar een signaalsterkte van 49% aan en daarom deze drastische vraag. Heeft iemand hier opmerkingen of aanbevelingen bij of ga ik toch direct best met die vraag naar een verkooppunt? Alvast bedankt !
Wacht bij scarlet nu al een maand op activering vaste lijn. Klopt het dat proximus (waar ik 44 jaar trouwe klant was) dit tegen houdt. Is het de bedoeling dat ik terug naar proximus ga. Help mij
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.