Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Reeds voor de zoveelste maal is de Klantendienst niet bereikbaar ben nu opnieuw reeds 30 min aan de telefoon met steeds dat vervelende muziekje en tussendoor excuses voor het lange wachten. Een Klantendienst van mijn voeten ofwel allemaal in slaap gevallen . Dan komt plots de melding wachttijd langer dan normaal Dedob
Hallo Ik ben onlangs overgegaan op een bbox 3V+ en vroeg mij af waarom deze mijn 10TB schijf (exFAT) wel detecteerd, maar de fout in bijlage geeft. Wat nu?
Vandaag langs geweest in een “Bizz Proximus punt”. Nog nooit zo behandeld. Nu ik eens tijd had dacht ik ik ga naar een verkooppunt om al onze diensten tv telefoon gsm internet eens samen te voegen. Dus ik ga het “Bizz punt” binnen. Er staan 2 mensen te wachten. Maar ik zie van achter “Bizz corner”. Wat die je als Bizz klant. Juist naar de Bizz corner. 4x is een verkoopster gepasseerd , zonder iets te zeggen. Ook een verkoper is een paar keer gepasseerd zonder maar iets te zeggen. Ondertussen werd iedereen due binnen kwam verder geholpen. Na een half uur ben ik terug door gegaan. Ik heb een paar nieuwe telefoons nodig en abonnementen. Vroeger werd je als Bizz klant bij jullie nog geholpen. Ben ondertussen lang klant bij Proximus. Maar nu ???
Wss een dom iets, maar we kregen een nieuwe decoder en nu kan ik niet meer naar onze dvd-speler switchen. De 'ext' knop werkt niet zoals vroeger.... Is er een andere manier om van HDMI ingang te wisselen?
men wordt als trouwe klant 28j Proximus voor een voldongen feit gesteld : heb dan nog zelf moeten bellen ca.16u om te horen dat op 22.12.2017 om 16u geen lassers komen Afspraak was nog 's morgens bevestigd door Proximus en als men naar technische dienst belt, wordt die afspraak nog steeds gemeld Weinig respect, inleving en ethisch gedrag tegenover trouw clienteel U drumt mij in een hoek waaruit ik alleen machteloos kan toekijken Ik denk dat het tijd wordt dat de media aandacht krijgen voor het wangedrag van Proximus tegenover trouw clienteel : shame on you Proximus !!!!
Hey, Ik heb enkele dagen geleden een 2de decoder en een wifibridge besteld online toen ik het ging afhalen bij de post was dit dus enkel de wifibridge. Nu kom ik vandaag thuis van m’n werk en steekt er weer een briefje in de bus van de post. Kan het dat de beide artikels afzonderlijk worden verstuurd en wat is de reden hiervan?? Ik heb daarna opnieuw een 2de Decoder besteld aangezien die er niet bij zat. Nu zou ik die graag willen annuleren want deze staat nog altijd op verwerking, al sinds vanmorgen. Weet er iemand hoe ik dit kan doen want bij de klantendienst kunnen ze mij ook niet verder helpen. Daar zeide ze dat ik deze gewoon moet weigeren maar hangen hier dan ook terug zendt kosten aan vast?
relay.skynet.be:587 is unreliable according to following test. 1. Newsletter to 450 persons – each mail is individual 2. One (1) mail per minute, i.e. 60 per hour 3. Start 18-12-17 11:02:39 4. End 18-12-17 18:32:55 5. Success = 310 Server failure = 140 a. Errors: The mail could not be sent to the recipients because of the mail server failure. OR #4.4.5 Too many connections from your host (remember 1 per minute) 6. Logfile available on request 7. Needless to say: same procedure on Gmail = NULL errors
Is het mogelijk op phone of tablet onderschriften voor slechthorenden op te roepen? Dank bij voorbaat voor antwoord.
Ik probeer een aantal poorten te blokkeren in de BBOX 3 UDP 27015 tot 27030 Hoe kan dit gedaan worden. Via de User - account is dit mogelijk ? Verder wil ik ook een aantal websites blokkeren zodat deze niet meer kunnen opgeroepen worden in de BBOX 3
Hallo iedereen, Zoals u ongetwijfeld weet hebben wij een brief ontvangen waarin Proximus ons laat weten dat men het project HomeControl zal stoppen in de zeer nabije toekomst. Men schrijft dat de dienst Home Control “de laatste tijd te wensen overlaat”. Wel, eerlijk gezegd ik vind dat het de laatste tijd een stuk beter ging, er zijn andere tijden geweest, dat bijna niets werkte! Ik heb steeds vertrouwen gehad in PROXIMUS & Home Control, temeer dat de ambities in het begin met HOME CONTROL zeer hoog waren! Ik betreur dan ook de beslissing om met het systeem te stoppen. Maar u zal ook ongetwijfeld begrijpen dat ik slechts enkele jaren van het systeem heb kunnen profiteren en ondertussen mijn systeem serieus uitgebreid heb. Ik had zelfs een aantal reserve onderdelen aangeschaft. Een kleine schatting geeft mij aan dat dit alles ongeveer € 2.000 gekost heeft. Het is dan ook een beetje laag–bij-de grond om de gebruikers met een kluitje het riet in te sturen met een aanko
Geachte proximus, Ik heb een groot probleem. 4 december zijn ze mijn tv en internet komen instaleren maar de instellateur had geen digibox bij tzrwijl in het getekende contract stond dat hij dit ging meenemen en installeren. Dus met gevolg dat dit niet is gebeurd. Hierop ben ik naar de proximus winlel gestapt die me doorsturden naar een andere winkel die me gingen voorthelpen. Nu deze hebben er een voor mij besteld intussen zijn we 3 weken verder. Dus is mijn vraag dat het tog niet normaal gaat zijn dat ik al 3 weken tv moet betalen terwijl door de fout van proximus geen tv is. Daarboven op verlies ik eveneens de 1 ste maand gebruik van de tv voordelen. Als u dit leest en u wil goede klanteservice bieden contacteer me dan aub want na 5u bellen naar klanten diens en niet oppakken is ongehoord
Hey Sinds 2 dagen laat me sim kaart geen toegang tot een netwerk in Spanje. Ik ben hier al een tijdje nooit problemen mee gehad. Ik heb een galaxy A3 2017, ik heb alles geprobeerd; veranderen netwerkmodussen, netwerk operators automatisch zoeken en handmatig (Vodafone, orange, movil en Yoigo), vliegtuigstand uitgezet etc. Maar steeds geen beweging ingekomen. Dit is mijn werktelefoon en ik vind deze heel vervelend. Ik zou graag dringend een oplossing willen aub. Alvast bedankt Yassin
Hallo. Deze week gebeld voor slechte telefoonlijn. Gisteren een technieker langs geweest en sindsdien geen Internet en televisie meer. Wetende dat het hun eigen schuld is. Hebben zelf een kabel afgetrokken enkele dagen geleden. Nu kan dit niet voor 3 januari hersteld worden omdat ze geen lasser vinden. Hallo. Een bedrijf als Proximus dat geen lasser vindt. Ondertussen hun klanten twee weken zonder tv en Internet zetten. Zal eens een deftig verslagje schrijven naar test aankoop want dit kan niet. Facturen moeten wel tijdig betaald worden. En probeer maar eens iemand deftig aan tel te krijgen van diene klantendienst. Sorry Proximus maar jullie zijn te ver gegaan. Ontevreden klanten.
Beste, ik woon in een nieuwbouw te Dessel en we hebben bij onze verhuis voor telenet gekozen. Nu zijn we aan het bekijken om over te schakelen. Nu hebben we voor ons huis een oprit met parkeerplaats en vroeg ik mij af of er breekwerken zouden nodig zijn voor een overstap indien enkel telenet is binnengebracht. Of kan de bestaande aansluiting ook voor proximus dienen. Als ik mijn adres ingeef op de site van proximus wordt er weergegeven dat ik 3 tv zou kunnen aansluiten maar ik had graag zekerheid hierover. Iemand met gelijkaardige situatie of een antwoord op deze vraag? Alvast hartelijk dank. Marijn
ik ben een ondernemer en office and go klant : ik zou graag via mail of sms bevestiging krijgen van datum en uur van herstelling ik heb gebeld met klantendienst maar antwoord was heel verwarrend en onzeker ik reken op uw antwoord aub dank u annemie
Op enkele zenders worden elke dag afleveringen gegeven. Bij een nieuwe serie (of herhaling) gaf ik (reeds enkele malen) opdracht alle afleveringen op te nemen. Ik was ontzettend gefrustreerd dat er precies iets mis liep en ik al de afleveringen niet had opgenomen. Gisteren ontdekte ik dat ik telkens slechts de 5 laatste afleveringen heb, de vorige vind ik niet terug (ook al weet ik dat ze opgenomen werden). wat moet ik doen/veranderen aan instellingen om een ganse serie van 10/15 afleveringen opeenvolgend te kunnen zien?
beste, ik heb een raar probleem waar voorlopig Proximus Helpdesk mij niet kan helpen ??? Ik was in MyProximus aan het kijken tot ik tot mijn verbazing zag dat er mij werd 6,74 aangerekend om naar Nederland te bellen ?? na een telefoontje naar de helpdesk, werd mij verteld dat het niet kon omdat Nederland lid van Europa is. wat ik nog erger vindt, is dat ik als oplossing moet wachten tot het volgende factuur. om dan het nogmaals dit te escaleren ! volgens die persoon kunnen zij niet in onze lopende periode zien .... hoe kan dat ? dat de klant wel het wel kan doen en de support mensen niet ??? Met andere woorden: sorry wij kunnen u niet helpen, en sta maar in de kou ! en als je het vergeet ( domiciliëring) , dan heb je lekker teveel betaald !! hierbij een paar schermen van mijn probleem: Met vriendelijke groeten, Jonay
Relaas van een aangekondigd vertrek? - maandagochtend 11/12 beschadigd een aannemer van Telenet de kabel van Proximus, alles valt onmiddellijk uit bij ons (internet, tv, vaste lijn, mobile c extender) - ik bel direct naar de klantendienst zodat de kabel misschien dezelfde dag nog kan hersteld worden - klantendienst: sorry meneer, dit moet de aannemer zelf melden, ik kan niets doen voor u - dinsdagvoormiddag stopt er een bestelwagen van Proximus, hoera, die blijft een uur voor de deur staan en blijft in zijn bestelwagen zitten ( een boke eten?), als ik buiten ga kijken is hij terug weg, niks internet, niks telefoon, niks - ik bel terug met de helpdesk, ze zijn er mee bezig meneer, wanneer komen ze terug, dat weet ik niet meneer... - woensdagvoormiddag, er stoppen 2 bestelwagens van Proximus, zelfs 1 met een kraan, hoera, dat gaat hier vooruit gaan. Voor ik het weet hebben ze terug ingepakt, de kabel zou gelast zijn, helaas nog steeds niets, niks. Bel je n
Ongevraagd en zonder verwittiging zet Proximus mij van Pay and Go Easy naar Pay and Go Original ! Niet met mij ! Ik stap over naar Telenet . Heel veel goedkoper !!!
Dag Ook hier waarschijnlijk een slachtoffer van "Eandis"-werken. Vorige week hebben "ze" in de straat werken uitgevoerd en er moet waarschijnlijk iets mis zijn gegaan want plots was de lijn dood. Een lijntest gaf problemen aan. Na een tijdje alles terug oké, met dat verschil dat er nu een vreselijk gekraak op de lijn zit. Lijntest meldt geen problemen. Daarbij komt dat ik inkomende gesprekken blijkbaar kan ontvangen maar kan niet uitgaand bellen. 'k Heb intussen al een privé bericht gestuurd met de nodige gegevens. Kan iemand daar zijn (technisch) oog even op laten schijnen? Hartelijk dank!
Ik heb de beste mogelijke optie gekozen maanden geleden en dat hebben ze ook ge-update. Alhoewel ik meerdere keren merk ( eens in de zoveel dagen ) dat mijn Download mbps van 60 naar 1.70 gaat zonder reden ( mijn ping is zeer goed, 11 , upload 13 mbps dus neit zo slecht, downloadsnelheid is de enige dat hindert ! ) . Ik heb mijn router al opnieuw aan en uit gedaan, kabel geeft perfect hetzelfde probleem, en ik woon zeker niet afgelegen. Dit stelt mij teleur voor iemand dat regelmatig aan het livestreamen is en / of livestreams bekijkt en gamed. Dit is zeer hinderend. Waarom gebeurt dit, en wat kunnen hun / ik eraan doen. ?
Sedert installatie van B-BOX 3 is de Wi-Fi ontvangst uiterst zwak of nihil. Met Wifi Analyzer op mijn tablet gecontroleerd op een eventueel beter wifi-kanaal. Telkens ik de modem op het kanaal met de beste ontvangst instel, wordt dit bij controle achteraf het kanaal met de slechtste ontvangst. Ik mag zo veel van kanaal veranderen als ik wil, steeds doet zich hetzelfde voor. Is hier een verklaring voor ?
Ik krijg geen toegang op mijn proximus tv app. Men ging mij ook nog opbellen maar tot op heden nog niets gehoord. Mvg
Ben jarenlange klant ,en heb bij panne's al enkel keren een communicatie storing opgemerkt bij het melden van de klacht . Na het vaststellen van het niet meer werken van onze vaste lijn heb ik via het internet via de my proximus login, de lijn laten testen .Bleek dat er een storing zat op het signaal en na het doorgeven van mijn gsm nr kreeg ik van de helpdesk iemand aan de lijn die mij het bezoek van een technieker na afspraak bevestigde. Hier loopt het al mis!!!! Omdat ik tegen die helpdesk medewerker reeds zei dat niet enkel ik maar ook mijn buurvrouw (een oudere dame van 76 jaar)haar vaste lijn(ook proximus bovendien aangesloten op een personen helpcentrale met dit vast netnummer) was afgesneden. Toch kan die helpdeskmedewerker enkel op het klachtadres iemand sturen,alhoewel het gezond verstand zegt als er in één straat 2 opeenvolgende vaste lijnen niet werken het probleem niet op individueel adres ligt maar aan de bekabeling buiten of in de verdeelkast in de buurt. Wat voor
Ik heb een aantal weken geleden Entertainment Channels NL willen stoppen. Tot op heden heb ik nog steeds deze zenders. Heeft er nog iemand dit al meegemaakt?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.