Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds kort wordt de snelheid van mijn modem beperkt tot 78 mbps waar ik ervoor 95 mbps haalde. Ik heb internet Maxi, vanwaar die beperking ???????? Dit heeft als direct gevolg dat proximustv en tablet op de 5 ghz band storingen geven, waar ik ervoor geen had.. Ik woon in een appgebouw met net onder mij een interimkantoor met een masssa wifiverkeer en via de wifibridge krijg ik storingen, ik zie me genoodzaakt om via een switchbox alles terug via utpkabel zelf aan te leggen met cat7 kabel.
Ben overgestapt naar scarlet met vaste telefonie. Heb zes weken mogen wachten op aansluiting. Krijg nu van proximux een factuur voor een abonnement dat al zes weken niet meer loopt. Kent er iemand een goede operator. Bedankt om mij de gegevens door te sturen.
heb vandaag 1000 punten ingeruild voor 5 euro op mn ây en go kaart te zetten maar krijg telkens als ik de nrs op mn pay en go wil zetten een foutmelding, nu blijkt dat ik maar 11 cijfers doorgemaild kreeg ipv de nodige 13 cijfers
Sedert vorige week is de zender BBC entertainment plots verdwenen uit onze zenderslijst. Maar ik zie in de Proximus TV Gids dat die zender nog altijd aanwezig is. Graag hulp aub!
Is het mogelijk om twee verschillende klantnummer één van de vaste lijn en één van proximus mobiel op één myproximus te bekijken.
De aflevering van the Legacy op 25 dec is niet opgenomen. De programmatie voor 1 Jan staat wel al klaar. Ik neem de serie op, wat op 25 dec niet gewerkt heeft, hoe kan ik die aflevering toch bekijken?
Beste, In november ben ik ben het proximus filiaal te Keyzerlei in Antwerpen geweest en heeft men mijn pakket dat blijkbaar verouderd was aangepast naar de 'familus' formule. Vorige week kreeg ik mijn eerste factuur na deze aanpassing en viel bijna omver toen ik het totaalbedrag van de factuur zag. Blijkbaar wordt er mij 'eenmalig' een bedrag van 98 EUR aangerekend voor mijn modem (B-Box)? Ik ben geen nieuwe klant en heb ook geen nieuwe modem gekregen, ik heb enkel mijn bestaande formule laten aanpassen, u begrijpt dat ik dan ook niet happig ben om dit bedrag te betalen. Ook stond erop deze factuur gemeld dat het volledige bedrag via domiciliering (??!!) van mijn rekening gehaald zal worden voor 28 december 2017. Ik heb dit zelf nooit gevraagd, noch werd er mij in de winkel iets gemeld of gevraagd om via domilciering te betalen. Blijkbaar werd dit voor mij beslist? Ik kies er steeds voor om zelf de controle te behouden over mijn te betalen facturen dus zou graag hebben dat
Pagina is blanco op deze URL: https://www.proximus.be/wps/myportal?clearProfile=true Is niet gelinkt aan cache, probleem doet zich bovendien voor met alle browsers op verschillende toestellen.
waarom geen dab+ uitzenden op jullie radio voor meer comfort van de luisteraars en voor een betere kwaliteit of is het nog een beetje vroeg????
Nog steeds geen internet op het betreffende telefoonnummer. Tweemaal een bevestigingsmail gekregen alsook een sms op deze telefoon... Aangezien ik geen zin heb om uren aan de helpdesk te hangen, geprobeerd om naar oplossing online te zoeken... Als ik de andere topics hier rond wat volg, is het steeds een probleem/aan de klant gelegen/kapotte simkaart... maar zeker nooit bij Proximus zelf. Dit is het laatste nummer dat ik nog niet naar Telenet heb over gebracht maar dit is nu maar een kwestie van dagen meer. Ondertussen op zoek naar een andere tv/internet oplossing op m'n tweede adres want ik heb het gehad...
Beste forumleden, Ik wil graag even informeren of er nog personen mijn ervaringen delen. Ik schets kort de situatie : na 17 jaar (zeventien jaar inderdaad, en eigenlijk zelfs langer, maar dat kan ik niet bewijzen, want dat was met een andere kaart (Pay & Go) waar ik zelfs het nummer niet meer van weet.) klant te zijn bij Proximus besluit ik wegens verhuis mijn Digitale TV/Internet/vaste telefonie bundel bij Proximus stop te zetten. Ik probeer dat telefonisch, wat volgens de medewerker niet kan. Ik zeg vervolgens mijn abonnement online op. Daarop belt een Proximus medewerker mij om mijn goedkeuring tot afsluiting te vragen (toch via telefoon dus, maar dat terzijde). Ik had in die periode heel erg veel problemen met de postbezorging bij me thuis en heb toen allerlei aanmaningen gekregen. Zowel van Proximus als de watermaatschappij als de energieleverancier, noem maar. Ik heb als goede burger dan ook zelf contact opgenomen met de voornoemde bedrijven om er zeker van te zijn da
Voor de derde maal kan ik niet sms'en noch bellen terwijl er nog voldoende belwaarde is (8,52 euro). De vorige maal (8 dec) werd het probleem na telefonisch oproep opgelost (na 3 uur zoeken). Men mag toch verwachten dat dit soort problemen met de grootste prioriteit behandeld en opgevolgd wordt (temeer ik blijkbaar niet de enige ben met dit ernstig probleem )! Graag zeer spoedige definitieve oplossing ,met de drukke eindejaarsperiode en korte vakantie in het verschiet, kunnen we dergelijke miserie missen. bij bellen komt volgende melding : " U hebt niet voldoende krediet om dit nr op te bellen, u moet uw kaart eerst herladen" nummer 04... (oproepen ontvangen lukt wel) [Edit Wim: gsm nummer verwijderd omwille van privacy, nr. zit in ons systeem]
Ik heb mijn 10TB schijf geformatteerd in NTFS en nu vindt bbox de schijf. Echter ondervind ik dat de schijf enorm traag schrijft als ik er enkele foto's op wil plaatsen. 200 MB aan foto's duurt ongeveer 10 minuten. Dit lijkt mij niet normaal.
Is het mogelijk om bestanden op Proximus Cloud te bekijken via ProximusTV (voorbeeld: foto's, filmpjes, ...). Zou een leuke extra zijn.
Beste Na bijna elke dag meer dan 2h in de wacht te hangen met jullie klantendienst. Geef ik nu mijn wijziging zo door. Klantennr:617628507 Wens het laatste totaal bedrag openstaand in 6 schijven te betalen. Dus dit gaat over een totaal bedrag van 242.06€ December 42.06 Januari 40€ Februari 40€ Maart 40€ April 40€ Mei 40€ Gelieve mij een bevestiging per mail of post te sturen. Verdere herrinneringskosten worden niet betaald. Gelieve er in te toekomst voor te zorgen dat jullie klantendienst bemand is. Bij verder vragen mag u mij steeds contacteren per mail. Met vriendelijke groeten Chris Banckaerts
Proximus , jullie zijn er zo fier op in jullie mail van 22 december maar de nieuwe zender stingray brava is zoals door jullie beloofd helemaal niet te vinden op kanaal 110. Een telefoontje aan jullie klantendienst geeft geen verheldering. Waarom deze foute of onvolledige info?
230Kb/sec is de snelheid die ik over een bekabeld netwerk (UTP6) bekom wanneer ik files upload naar de cloud omgeving. Dit resulteert in +/- 800 MB/uur. Aangezien ik een hoeveelheid foto's (+/-50 GB) wil opladen, zal ik nog een tijdje bezig zijn. Ondertussen ondervinden mijn huisgenoten sterke vertragingen in hun netwerk activiteiten. Is er een manier om de snelheid wat op te drijven?
Geachten, Ik heb een Proximus abonnement Internet+ TV. Waar kan ik een lijst vinden van de huidige beschikbare TV zenders. Graag een seintje a.u.b. Gegroet. RMO1
Hallo, Gisteren een omwisseling van simkaart gaan doen in proximus center, ging na 2 uur actief zijn? Gisterenavond gebeld en er zou vertraging zijn maar er was geen probleem gevonden met de activatie. Vandaag dan toch maar even terug gebeld en blijkbaar is er niets geactiveerd in de winkel, mijn oude sim werkt nog maar ik zou terug naar de winkel moeten om dit te activeren. Is er nu echt geen andere mogelijkheid om mijn gekozen producten vanop afstand te activeren? anno 2017-2018? of moet ik echt terug een uur in de file gaan staan in de shop? Volgens mij heeft de dame van de shop alles correct gedaan want heb een mail met mijn nieuwe gekozen formules al gekregen. mvg
Weet er iemand of er problemen zijn bij Proximus met de netwerkverbindingen? Mijn netwerk valt altijd weg en sinds een uurtje heb ik gewoon geen verbinding meer. Ik heb alle updates gedaan en mijn gsm al een aantal keer heropgestart
Dag, Mijn poetsvrouw kreeg gisteren een nieuwe gsm & sim-kaart. Maar, hoewel ze naar ze zegt gisteren gewoon kon werken met de gsm, kan ze nu nog enkel naar de noodnummers bellen. Pin - pukcodes invoeren helpt niet, ook niet heropstarten en zo.. Wat staat haar nu te doen? Lie
hallo , sinds kort hebben wij een Nintendo switch , dit toestel vindt de wifiverbinding niet . iemand sugesties om dit op te lossen , volgens Nintendo te wijten aan proximus router
Beste, ik heb traag internet. Als ik een speedtest doe, kom ik aan een downloadsnelheid van 2,8Mbps. http://pxs.speedtestcustom.com/result/95151b20-ea6e-11e7-9b96-e5a8f8701d38 Ik heb al via de site test uw lijn gedaan, er wordt dan een probleem vastgesteld, ik moet dan een paar antwoorden geven, maar de afbeeldingen bij de vragen zie ik niet. Ik antwoord dat ik een tf2007 heb, de andere twee opties zijn fullrated splitter of distributed splitter. Dan moet ik kijken of de installatie juist is, maar ik zie dus geen afbeelding. Als ik naar de splitter in garage ga kijken, is de kabel van Proximus aangesloten aan de zwarte klemmen. De kabel die naar het stopcontact gaat in de living, is aan de groene klemmen aangesloten. Vanuit het stopcontact in de living dan het kabeltje naar de bbox-3. Ik woon wel redelijk uit het centrum en zit wss nog niet op een vernieuwde kabel (Proximus TV is bij ons nog niet beschikbaar). Kan die snelheid hoger? Vriendelijke groeten, Frederik
Af en toe begint mijn TV om 06u00 te spelen. Spontaan. Ligt dit aan de Philips- Tv of ligt dit aan Proximus?
Kan iemand me helpen mijn Mobilus M abbonoment om te zetten naar een Mobilus M Full Control? Heb al een PB gestuurd een maand geleden maar geen antwoord gehad..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.