Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik geraak niet ingelogd op de proximus-tv app. Telkens ik inlog krijg ik de melding dat mijn account nog niet gekoppeld is. Is het ook mogelijk om mijn vrouw hier toegang op te geven zodat we met twee zijn?
Beste Proximus Vanaf wanneer mogen we RTC Liege verwachten via Proximus?Over heel Belgie dan want nu enkel in Brussel en Wallonie beschikbaar. Timm1983
Beste Proximus, Ik ga u adhv deze post proberen weer te geven welke issues wij hebben gehad met u als service provider. Wij hebben op 27JUN2018 proberen klant te worden bij Proximus dmv registratie op de website. We hebben een formulier moeten invullen dat niet op 5 minuten in te vullen valt ... Uiteindelijk was het ons gelukt. We kregen per email een orderbevestiging. Alles was "in orde". Het bewijs hiervan vindt u in bijlage. In de orderbevestiging kan u letterlijk lezen dat u ons zou contacteren om alles verder in orde te brengen. Na een 6-tal weken hadden wij nog steeds niet gehoord van onze nieuwe provider. Op dat moment gingen we gaan beseffen dat u ons niet meer zou contacteren dus hebben we zelf contact opgenomen met uw support team. Ik ben bij iemand genaamd Meyrem Benzahra terecht gekomen, zij had opgemerkt dat er iets niet juist was gegaan met het web order. Geen probleem, we moesten enkel het document dat u in bijlage vindt, de order bevestiging, eens doorsturen na
Ik heb mijn openstaand saldo betaald hoe kan ik een betalingsbewijs doorsturen het email adrs dat ik kreeg via de tel klopt niet
Om op reis mee te nemen heb ik een 4G mifi router en een wifi only tablet. Om onderweg internet te ontvangen op mijn tablet moet ik steeds de sim kaart uit mijn smartphone halen om in de mifi router te stoppen en omgekeerd om te kunnen sms'en of telefoneren. Is het mogelijk een tweede sim kaart te krijgen voor één en hetzelfde abonnement?
Een Seki Easy afstandsbediening gekocht, en tracht ze te verbinden met de Proximus decoder. Toetsen van de Seki aanpassen aan aan/uit en harder/stiller gaat direct. Maar toets programma-op/programmaneer lukt niet. Eigenlijk lukt er geen enkele verbinding met knoppen die de decoder bedienen. MAW de functies van de TV overnemen lukt, maar die van de decoder niet. Hoe kan ik dat oplossen?
Beste, sinds een jaar(10/01/'17) in gebruik. Met vallen en opstaan valt het al bij al mee. Helaas ondervindt ik dat de laatste tijd(sinds 1 maand) mijn downloadsnelheid plots van rond de 80mbits/s(wat 110mbits moet zijn) verlaagd naar 0.7-1,2mbits/s. Dit voor heel de dag. Dit wekt frustraties en onzekerheden. Ik begrijp dat het 'nieuw' is maar als men er bedragen voor vraagt men dan wel moet komen met garanties. Ik stel voor om de nieuwe glasvezelklanten hieromtrent te informeren en eventueel een 'wifi extender' gratis ter beschikking te stellen op zijn minst. Dank u. B.E.
Ik zowel als mijn vrouw hebben ons al een paar keer laten 'vangen' door een verwarrend menu bij het uitgesteld kijken: - we bekijken een programma uitgesteld omdat we de pauzeknop hebben ingedrukt - na een tijd willen we verder kijken, echter duwen we per ongeluk op een verkeerde knop op de afstandsbediening vb. een cijfer met als effect te willen veranderen van kanaal - Proximus TV vraagt 'U kijkt uitgesteld. Wilt u verdergaan of annuleren?' - vermits we willen verder kijken naar de film kiezen we 'verdergaan' met als resultaat dat het uitgesteld kijken wordt gestopt (we hadden natuurlijk 'annuleren' moeten kiezen maar dat is erg verwarrend!) - als 'kers op de taart' kunnen we het uitgesteld programma alleen helemaal vanaf het begin vam de film opnieuw beginnen te kijken en als we dan proberen vooruit te spoelen komt er een bericht dat dit een betalende optie is, terwijl we gewoon willen verderkijken waar we waren Twee vragen: 1) is het mogelijk om verder te kijken waar het u
Wat verandert als ik internet familus naar minimus verander ? Wil dan wel mijn opties zoals Norton , entertainment pakketje en Netflix behouden Verder surf enkel via iPhone vanwege laptop slecht werkt en dus nooit aanzet
Op 14 december een bestelling geplaatst op de webshop, inmiddels op 26 december nog niets ontvangen! Al meer dan 5x naar de klantendienst gebeld die een klacht zouden hebben ingediend. Maar het levert helemaal niets op! Al 3 verschillende dossiers bij bpost zelf laten openen en ook dat levert niets op. Zo te zien ontvang ik mijn bestelling pas volgend jaar.
Ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) op 18/10/2018, in de vooravond tussen 18:00u en 19:00 een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM (abonnement inbegrepen). IBuiten een orderbevestiging kreeg ik voor de rest niets. 19/10/2018, ging deze gsm toekomen... Vandaag 23/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf. Als ik verder de link in mijn orderbevestiging mail bekijk om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen. Ik heb toch al mooi het voorschot van 349 euro betaald. En nu mijn oude gsm op mijn oude nummer kapot is(op 21/10/2018 gebeurd), heb ik echt mijn nieuwe gsm nodig!
Na vele chats en bellen met proximus die mij verschillende informatie geeft post ik maar hier iets. Ergens een paar dagen na de start van abonnement welke begon op 9 februari 2018 ging ik met whatsapp bellen om te zien dat mijn data verbruik in de proximus app en website ineens stukke hoger werd. Ik zie dus dat mijn whatsapp verbruik toch wordt aangerekend in de proximus calculatie. De enige reden waarom ik proximus heb is vanwege deze functionaliteit. Tijdens de chat zij de werknemer dat alles in orde was en dat ik keek naar de telefoon app en dus logisch is dat het verbruik omhoog gaat. Ik moest meermaals herhalen dat ik het over proximus had maar dat kon die niet begrijpen totdat ik het helemaal moesr uitstippelen. Tot ergernis maar geveld om te horen dat het nornaal is dar mijn verbruik in de proximus wordt aangerekend de eerste maand omdat het systeem dit nog moet verwerken. Ik leg dan uit dat het dus niet onbeperkt is. Zij zegt van wel zolang ik mijn 6GB niet overschrijf
waarom kan ik geen disney on demand meer bekijken
Heb zonet punten ingeruild voor de koekendoos van Jules De Strooper. Even later een mail van Proximus ontvangen met de bestelcode en de link naar de betreffende website. Na het invullen van de code verschijnt er 'Deze campagne is niet meer geldig'. Wat nu met mijn punten?
mijn disney on demand werkt niet er staat iets op vodkidzn
Beste , behalve mijn achterstallige factuur van €61 dien ik plots €248 te betalen voor de bbox en de decoder... Ik huur deze en ben niet van plan om dit aan te kopen.
Hallo, Ik wil een TG234 die ik niet meer als bridge nodig had als access point instellen. Ik heb de switch verzet , en probeer nu op de admin pagina te geraken. Ik probeerde alle combinaties van User, Admin, Administrator en de wachtwoorden die op de achterkant staan en ook zonder wachtwoord maar geen success. Ik heb een reset gedaan via de pin maar ook daarna niks.. Iemand nog tips?
Hallo Niet te geloven maar alweer problemen met printer hp deskjet 3700 series ?? Heb standaard wachtwoord gaan veranderen die ik dus ook ken en ben zeker ik enkel op wachtwoord veranderen klikte maar kan niets meer doen vanwege gebruikersnaam fout die ik dus niet ken gezien ik alleen wachtwoord veranderde en niet gebruikersnaam ! Is dat ook een standaard gebruikersnaam ? Echt verlegen dat weeral in de knoei hiermee zit ?
weet iemand of er iets anders in de plaats komt van disney on demand
Beste, We kregen de opdracht om onze oude decoder terug te sturen via BPOST, we hebben dit gedaan op 21/12/2018. Volgens de gegevens van Track and Trace hebben ze de decoder op 24/12/2018 ontvangen. Ondanks dit bericht krijgen we nog steeds melding dat de decoder niet is toegekomen en wordt er gedreigd met een boete van 149,00 euro. Gelieve dit eens na te kijken en ons hier verder over te informeren. Dank bij voorbaat, Carine Van der Elst
Ik kijk hoofdzakelijk tv via Chrome cast met gebruik van mijn smartphone (Galaxy S9) in de woonkamer en in de slaapkamer. In de woonkamer is de bbox3 dual router rechtstreeks aangesloten op de tv en maakt een Chrome cast verbinding via het 5 ghz netwerk en werkt behoorlijk (in tegenstelling tot de gebrekkige werking op het 2.4 ghz). In de naastliggende slaapkamer echter (op 4 meer afstand van dezelfde wifi router in de woonkamer en een binnenmuur ertussen) kan de Chrome cast bij configuratie het 5ghz netwerk niet vinden en bied enkel het 2.4 ghz netwerk aan van de dual router. Het overbelaste 2.4 ghz is veel trager en werkt niet behoorlijk. Ook indien ik in het Chrome cast netwerk keuzemenu het 5 ghz netwerk handmatig invoer zegt Chrome cast het netwerk niet te kunnen vinden. Bij meting van het WiFi signaal in de slaapkamer aan de hand van de smartphone blijkt het 5 ghz signaal daar toch heel sterk. Hoe kan ik de Chrome cast in de slaapkamer te forceren het 5ghz netwerk
inschrijving 10 percent korting per maand een gans jaar via plus magazine heb geen bevestiging gekregen wat moet ik verder doen ?
Sinds een tweetal weken zijn al mijn inkomende oproepen anoniem. Mensen die wel in mijn telefoonboek staan komen ook als anoniem binnen. Ik kan dus niet meer zien wie mij belt of heeft gebeld. Ik heb reeds gezocht in instellingen en heb gezien dat Nummerherkenning niet op groen staat. Ik kan dit niet veranderen. Ik heb een Iphone 7. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?
Sinds een paar weken verdwijnen of geregelde tijdstippen al mijn mails uit mijn inbox van webmail. Zelfs mails die niet gelezen zijn verdwijnen plots en zijn nergens nog terug te vinden . Er is geen 'vaste ' frequentie : soms binnen het uur , soms na 2dagen, soms na 2 weken . Wat is hier aan de hand ? Alvast bedankt voor reactie Veerle
Bestaat de nieuwe decorder ook nog met harde schijf of niet? Ik beschik nog over een decorder met harde schijf. Is het mogelijk om programma's over te zetten naar de nieuwe decorder ook als deze ouder dan 60 dagen zijn?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.