Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Sinds deze middag (vrijdagmiddag) heb ik geen internetverbinding meer. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de helpdesk en op hun aanvraag de modem gereset. Dat heeft echter niet gewerkt, bij een 2de telefonisch contact hebben ze een signaal doorgestuurd naar mijn modem maar zonder succes. Er moet dus een technieker langskomen maar die kan pas maandag komen. Met andere woorden heb ik dus het hele weekend geen internet of tv, wat dus echt wel vervelend is. Is er geen service waarop er een beroep kan uitgeoefend worden dat dit sneller kan? 3 dagen wachten is wel heel lang vind ik. Bedankt
************DRINGENDE KLACHT******Maandelijkse facturen voor aangegane Proximus mobiele diensten vanaf september 2018: van 79 euro naar 500 euro!!!! In totaal heb ik al 580 euro betaald aan Proximus voor maar 3 maanden verbruik (zie betalingsbewijzen in bijlage) Proximus rekent me in totaal 1200 euro aan voor nog 2 facturen en nóg 1 niet-gefactureerde bedrag. Dit bedrag is compleet foutief en ik eis een onmiddellijk rechtzetting na de zoveelste poging tot contact met de Proximus diensten.
Ik heb onlangs de overstap gemaakt van Orange naar Proximus. Ik heb een abonnement in combinatie met een smart Phone. Het eerste probleem begon al met de levering van het toestel. Dit ging op een zaterdag geleverd worden. Ik blijf hiervoor een ganse dag thuis, maar heb niemand gezien. Ik probeerde de firma te bereiken die het toestel ging leveren maar kreeg daar niemand aan de lijn en bij de klantendienst kreeg ik simpelweg het antwoord meneer ik zou nooit een toestel online aankopen. Nu het toestel werd de zondag geleverd om 19 uur 's avonds. Wat een geluk dat ik juist thuis was. Nu het volgende probleem: mijn mobiel netwerk. Ik begrijp dat er soms een periode van 48uur kan zitten tussen de overgang van Orange naar Proximus, maar toch geen 7 dagen? Ik zit nu al constant zonder mobiel netwerk. Niemand kan mij bereiken en ik hen niet. Ik heb zeker al 10 keer de klantendienst gecontacteerd. Daar was het antwoord telkens ja meneer er is iets fout gelopen bij de overdracht. Ik moet constan
Beste, Op 21 december 2018 zeg ik mijn abonnement stop bij proximus. Diezelfde dag maak ik account bij nieuwe provider. Daags nadien krijg ik bericht van nieuwe provider dat nummer niet meer actief is en ik proximus moet vragen mijn nummer tijdelijk te heractiveren. Ik zend een mail naar proximus waarop ik tot heden geen bericht ontving. Ik heb wel reeds contact genomen met de klantendienst maar ze helpen hierin niet verder en willen het nummer niet opnieuw actief maken. Ik meen nochtans dat dit wettelijk moet kunnen zeker gezien de korte periode van stopzetting nummer. Hoe kan ik mijn nummer alsnog behouden !?
Ik vertrek volgende week naar Ischgl op skivakantie. Het betreft een skigebied op de grens van Oostenrijk en Zwitserland. Dit maakt uiteraard een groot verschil qua tarieven, Oostenrijk valt onder mijn databundel maar in Zwitserland is het €15/MB!!! Ik wil dus ten alle tijde vermijden dat ik onder een Zwitserse provider val. Het veiligste zou zijn om data uit te schakelen, maar dit is omslachtig en zou deze graag aan willen laten staan. Is het een oplossing om de automatische netwerkkeuze uit te schakelen en handmatig een Oostenrijkse provider te kiezen? Welke provider kies ik dan best, zijn er bepaalde providers die samenwerken met Proximus?
Ik ben Proximusklant sedert 21 december 18.Spijts 2 bezoeken aan de winkel en diverse telefonische oproepen naar de helpdesk krijgt ik het probleem niet opgelost.Iemand enig idee ? Nochtans zijn alle voorwaarden vervuld ( TV klant , beheerder, ..... à
Heb iPhone gekocht maar sim werkt niet in mijn andere gsm' steekt geen sim maar. Werkt wel hoe kan die dan geactiveerd zijn
hoe kan ik mijn factuur via doccle ontvangen?
Na het overlopen van mijn factuur heb ik een extra kost ontdekt van 16€ van Sharazoo . Heb al gebeld om uitleg maar de eerste persoon kende er niks van en bij een tweede poging iets betere uitleg gekregen . Heb op de franstalige pagina gekeken van proximus en blijkbaar zijn er nog vele mensen die het ontvangen hebben . Zijn er ook nederlandstalige klanten die zoiets ontvangen hebben ? Ook heb ik een klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecom daar ik zeker niet van plan ben dit te betalen .
Waar vind ik de parameter om mijn Outlook mail NIET te sychroniseren met het mail app op de Ipad? Ik wil namelijk de mails onafhankelijk bewaren op zowel mijn laptop als mijn Ipad.
Ik heb dinsdag een gsm besteld maar de status staat nog steeds op voorbereiden. Terwijl er gezegd was dat dit 1 a 2 dagen duurt. Groetjes Julie
Vandaag heb ik geprobeerd om via skynet webmail een "out of office" in te stellen. Ik werd doorverwezen naar Proximus mail om daar in te loggen met m'n skynet gegevens. Eens dit gedaan was, krijg ik telkens de melding "Standaard mappen kunnen niet aangemaakt worden omdat het systeem geen nieuwe mappen meer toestaat. Het e-mailprogramma is daarom niet bruikbaar. Verwijder alstublieft eerst andere mappen voordat u de e-mailmodule opnieuw gebruikt" en daar stopt het. Ik zie wel de tab Adresboek - Agenda en Taken, maar niet Email... Heeft nog iemand dit probleem (gehad)?
Na 14 dagen nog steeds geen mail gekregen voor bestelling TV bij tuttimus pak. Reeds al 4 keer voor gebeld maar nog altijd niets! Al veel spijt van overstap van telenet naar proximus
Ik zou graag de smart WiFi instellen voor mijn zakelijke nummer daar ik blijkbaar mijn datalimieten overschrijd. Wel worden mijn whatsapp-bewegingen ook aangerekend wat blijkbaar niet echt kan vanwege een gratis favoriete app. Ik hoor graag over beide zaken iets. Ik bekeek reeds het aanbod van Orange met onbeperkt surfen, dus overweeg zeker de overstap moest hier door Proximus geen gevolg aan gegeven worden daar het me ook nog enkele euro's per maand zou schelen.
Beste, Vandaag heb ik mijn telefoon (samsung A3 2016) moeten resetten omdat ik geen meldingsgeluid meer kreeg van email of wattsapp betrichten. Maar telkens ik nu een bericht krijg via SMS dan krijg ik even later daar ook een mail van in LIVE mail. Hoe kan dit en kan ik dit ergens uitschakelen?
Hallo, Deze week werd door de Proximus installateur de installatie thuis uitgevoerd na onze verhuis. Hij raadde ons aan om een eigen nieuwe wifi-router aan te kopen omdat het wifi signaal in de living te zwak is, hij gaf aan dat we onze decoder op deze router konden aansluiten. Er komt immers maar 1 Ethernet kabel van de berging naar de living. We hebben onze nieuwe router (Asus RT-AC51) gisteren geïnstalleerd maar de decoder krijgt geen signaal door. Set-up: - de Bbox 3 in de berging - Ethernet kabel van Bbox 3 loopt naar living - In living staat Asus RT-AC51 - Ethernet van Asus RT-AC51 naar decoder: TV werkt niet Hoe kunnen we dit oplossen? Kunnen we tussen de Bbox 3 en Asus RT-AC51 een switch steken die zorgt voor rechtstreekse aftakking naar decoder? Zo ja, welke switch koop ik best? TV: Bbox 3 --> switch --> decoder Internet: Bbox 3 --> switch --> Asus RT-AC51 Of kunnen we dit ook oplossen zonder extra switch? Hebben jullie een betere oplossing? Ik las ook dat
Dag, Ik heb per vergissing een betaling (verzekering) naar BE21 0960 1293 8003 gestuurd. Dit rekeningnummer werd door mijn bank (Belfius) herkend als een Proximus rekeningnummer. Is dit correct? Alvast dank aan dit forum!
30 december heb ik een smartphone met abonnement gekocht. Deze zou op 31 Dec geleverd worden. Op 31 Dec krijg ik een sms dat de levering 'wat' later gaat zijn. Via de link die ik in een mail toegestuurd gekregen heb, staat mijn bestelling op 'ontvangen' sinds ik het smsje toegestuurd gekregen heb. Ik heb eerst contact opgenomen met de Proximus chat, daar kunnen ze niet helpen en verwijzen ze door naar 080015690. Aan de lijn bij dit nr wisten ze echter niets van mijn gegevens. Zij verwezen dan weer door naar 080022800. Ook hier twee personen aan de lijn gehad die mij niet kunnen helpen. Dit ligt in de handen van de Post, hoewel zelfs 080015690 niets weet van mijn bestelling. Mijn vraag, wanneer is 'wat' later en waarom staat mijn bestelling op ontvangen? Waar kan ik hieromtrent duidelijke info krijgen, wie kan wel helpen met bestellingen/ leveringen?
Beste, Graag had ik ingelogd op de Proximus TV app, maar ik krijg steeds de melding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV - account". Als ik via een browser wil kijken, krijg ik ook de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn". Nochtans is dit zo want wij hebben sinds kort Tuttimus. Heb al meerdere keren naar de helpdesk gebeld en deze sturen mij constant naar volgende webpagina en myproximus waar ik dus helemaal niks mee ben! https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm Nu hoop ik via deze wijze eindelijk toch een geholpen te worden !! Alvast bedankt!
Al voor de 2e maand op rij wordt mijn gratis app Whatsapp aangerekend in mijn mobiele gegevens en wordt dit dus betalend, wat m.i. niet de bedoeling kan zijn. Graag nazicht en correctie Proximus. Mvg, Peter
Beste Ik krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een TV account. In MyProximus staat echter ProximusTV gewoon als inbegrepen. Alvast bedankt
Ik probeer al een paar dagen cloud te openen maar krijg steeds foutmelding 2055. Graag een oplossing hiervoor aub
Beste, In het Waasland Shopping center is er een gsm besteld voor mij, op dakwerken Stefan (de zaak van mijn papa). Eerst werd er gezegd dat deze binnen ging komen in de winkel, hierna wist een andere verkoper hier niets van en is deze besteld. Maar ik vroeg me af wanneer deze binnen zou zijn? Want dagelijks gaan vragen of hij binnen is wil ik nu ook niet doen... En ik vind geen enkel telefoonnummer. Zou hier iemand mij kunnen helpen en zeggen of hij/zij weet of mijn toestel (iPhone 8 zwart) al binnen is? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, Emily
Hoelang moeten we nog wachten vooraleer we chromecast terug kunnen gebruiken op iphone of ipad? Er werden al vele beloftes gedaan,maar van daden is er weinig sprake. Krijg ik a.u.b. Hierover eens duidelijk bericht? Alvast bedankt.
Beste, vooreerst de beste wensen! mijn schoonouders hadden vroeger een zaak en de naam van zaak zat ook in hun mailadres. Naam.zaak@skynet.be. Ze gebruikten dit ook om in te loggen op myproximus (e-services). Nu is deze zaak gestopt. Is het mogelijk dat ik dit mailadres kan veranderen? Of moet ik twee aliassen aanmaken met hun eigen naam. En dan één van die adressen gebruiken om in te loggen op myproximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.