Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik de decoder aanzet, komt op de tv eerst het welkomscherm van proximus en na enkele seconden pas kijk ik TV. Is dat normaal? Heb al enkele keren de decoder gereset.
Op 14/12 een bestelling geplaatst op de webshop met referentienummer R4WEBSHOP002376887. Bestelling bevat een iPhone xs 64gb met abonnement. Op 17/12 een mail ontvangen van Bpost dat mijn product de volgende dag geleverd zal worden. Op 18/12 opnieuw een mail van bpost dat de levering vertraagd is en deze de volgende dag geleverd wordt. Op 19/12 nog steeds geen product en dan gebeld naar bpost, zij openen een dossier en zouden me terugbellen. Op 20/12 nog steeds geen toestel en nog steeds geen telefoontje terug en dus maar opnieuw gebeld. Aan de telefoon vertellen ze me dat ik Proximus moet contacteren ervoor. Ik contacteer Proximus op 20/12 en ze geven aan gewoon nog te wachten. Op 21/12 opnieuw gebeld naar zowel Proximus als naar bpost, beide geen oplossing. Op 24/12 ook gebeld zonder succes. Dan gewacht tot maandag, hele dag thuisgebleven voor als het pakje geleverd zal worden. Nog steeds niets. Ik bel weer naar beide diensten en bpost vertelt me dan duidelijk dat het niet aan de kla
Toen ik overschakelde naar proximus had ik eerst wat inlichtingen ingewonnen aangezien mijn adsl aansluiting niet in dezelfde kamer toekomt als waar ik tv wil kijken. In de winkel verzekerde men mij dat ik mijn Devolo PLC 1200+ die ik al had zonder problemen kon gebruiken. De electrische leiding tussen de twee adapters is eenzelfde stroomkring en slechts een 10 tal meter uit elkaar. (van bureau met adsl aansluiting naar de living). De Devolo Cockpit geeft tussen 500 en 800 Mbps. Toch krijg ik als ik tv wil kijken regelmatig blokjes in het beeld. Als ik een rechtstreekse verbinding leg met een ethernet kabel dan werkt het zonder problemen , ook op het UHD test kanaal 996. netflix enzo via de PLC werkt wel zonder problemen. Proximus winkel had me gezegd dat het wel zou werken. Niet dus... Wat nu? Proximus laten langskomen? Of moet ik die vervangen door proximus PLC?
Wanneer dit bericht voor u niet goed leesbaar is, bekijk hier de online versie in uw browser. Verzonden naar: ***@skynet.be Goedendag, wij sturen u vandaag deze email omdat u staat ingeschreven voor onze database. Wij versturen u maximaal 3 keer per maand een email met onze laatste acties. Wanneer u geen verdere emails meer wenst te ontvangen, klik dan hier. Is deze email storend? Meld dit hier. Schaatsen: NK afstanden 2018-2019, live op tv en livestream Schaatsen: NK afstanden 2018-2019, live op tv en livestream Op vrijdag 28 december 2018 begint het NK afstanden (schaatsen). De slotdag van dit Nederlands kampioenschap is zondag 30 december. Het NK schaatsen per afstand wordt gehouden in IJsstadion Thialf te Heerenveen. Men kan dit NK afstanden live op tv bekijken. Daarnaast wordt dit NK schaatsen ook online via een livestream uitgezonden. Historie: NK afstanden Eerste editie: 1987 Het NK afstanden bestaat sinds 1987. Die eerste editie was anders va
Omwille van het zeer beperkte aantal klanten met een Windows-besturingssysteem op hun smartphone, werd er beslist om de MyProximus App niet meer aan te bieden in de Microsoft Store. Enkel Android en iOS worden nog ondersteund op vlak van onderhoud en ontwikkeling. Klanten die de Myproximus App vandaag al gebruiken op hun Windows-toestel kunnen deze wel nog verder blijven gebruiken.
Sinds de vernieuwde tv app geinstalleerd is kan ik niet meer casten naar de chromecast terwijl dit bij de vorige app probleemloos ging .
Hallo, Ik krijg in mijn inbox een (phishing)mail die verzonden is aan 1) een andere naam (nooit mijn emailnaam geweest) 2) een andere provider (@pandora.be; nooit mijn provider geweest) Kan iemand dat verklaren?
Vandaag valt decoder elke 20 sec zonder beeld al geprobeerd met te resetten met knopke vanachter en zonder stroom gezet zonder resultaat gisteren geen probleem vandaag al 1 uur aan een stuk grts Fred
wie kan me helpen? Samsung galaxy s5 thetering ingeschakeld, en kan dan via mijn tablet wel conectie maken met de de smartphone , maar krijg dan de melding .....verbonden, geen internet :-( waarschijnlijk is het een instelling onder " namen toegangspunten" en dan toegangspunt bewerken. Wie heeft de oplossing :-) Alvast dikke merci
Hallo Sinds kort werkt de ondertiteling niet meer voor opgenomen programma's. Wanneer komt hier een oplossing voor aub? Bedankt voor de reactie!
Is het mogelijk om gewiste afleveringen (eigenlijk een heel seizoen) van een serie terug te halen op onze decoder? Het gaat om het programma Nieuwsjagers op VIER (liep in april-mei vorig jaar op de televisie). Ik zou namelijk graag de hele serie terughebben, maar alle afleveringen zijn automatisch gewist na verloop van tijd. Ons lijnnr. is 02**** (op naam van Nancy Vanderlinden), klantennr.: 6*****. Alvast bedankt voor de hulp!
Hoi Sedert een tijdje lukt 't niet meer om ondertitels via 888 te zien bij opgenomen programma's (lukt wel bij live kijken). Dacht eerst dat 't aan mijn tv of decoder lag maar blijkt ook bij familie en vrienden niet te lukken. Is dit een gekend probleem en wordt aan een oplossing gewerkt ? Dank bij voorbaat.
We hebben alles al geprobeerd. Bbox, kabels alles gereset. V5 mini al terug naar factory instellingen en alles in de juiste volgorde. Ook account voor 4 toestallen op de 2 andere lukt het prima juist op de V5 mini niet. Wat kunnen we hier aan doen? Ik weet het niet meer, nog iemand voorgehad.
Sinds proximus maar 1 abbonemsnt aanbied van datasnelheid buiten fiber. En fiber maar geplant zou staan voor in 2020 waar ik woon. Alle hoewel er al enkele meters verderop in een star grensend aan de onze all fiber aangelegd is. Is er een mogelijkheid om een tweede VDSL lijn te laten aanleggen? Wat zou de installatie prijs hier van zijn? En zou er een extra internetabbonement aan te pas komen?
Ik ben een beetje hopeloos aan het worden. Ik probeer al een maand om een nieuwe afstandsbediening te krijgen. De vorige is stuk en met het huisvuil verdwenen. Het voorstel om een nieuwe te halen voor 17 euro bij de shop is onaanvaardbaar, ik zeg nog liever mijn abonnement op. 1. ik bel de klantendienst, die laten me niet uitspreken en verbinden me door met de technische dienst. Die wil ik niet spreken want die hebben geen knop om een nieuwe te geven zonder er 1 in te leveren, ik zou een klacht indienen 2.ik probeer het via de chat, komt in een wachtrij van een uur, krijg dan te zien dat ik doorverbonden wordt, maar daarna een half uur niks. 3.ik probeer het nog eens via de chat. zelfde technische dienst verhaal, zeg dat ik iemand wil die mijn klacht kan behandelen , wordt doorverbonden, uur later, nog geen reactie. De vraag is dus Krijg ik na ettelijke jaren netjes facturen betalen een nieuwe afstandsbediening of is het moment gekomen om over te stappen naar een andere p
Beste Naar aanleiding van het veranderen van mijn abonnement kreeg ik de melding dat mijn Premium Club punten zouden vervallen binnen de drie weken. Men raadde mij aan om deze punten zo snel mogelijk in te ruilen, maar ik vond het beter om deze punten over te zetten naar de account van mijn vriend (wat ik vroeger al deed). Wanneer ik aanmeld kan ik nergens nog toegang krijgen tot deze punten en ik kan dus in feite ook niet meer beslissen wat er met deze punten gebeurt. Vandaar had ik een mail gestuurd naar Proximus, of zij deze punten voor mij konden overzetten. Hierop kreeg ik antwoord dat ze een nieuwe, tweede case zouden opstarten en dat ik deze case onder opgegeven referentie zou kunnen opvolgen. Collega's zouden het nodige voor mij ondernemen. Wanneer ik terugmail met de vraag hoe of waar ik deze case kan opvolgen, krijg ik jammer genoeg geen antwoord. Heeft iemand enig idee waar ik het verloop van de case kan opvolgen? Alvast bedankt
Heb een nieuwe samsung S6 met nieuwe sim kaart en kan naar andere gebruikers van samsung en dergelijke bellen; Alleen naar i phone lukt niet?
De synchronisatie beeld en geluid van mijn Proximus tv is niet ok.
Sinds een paar weken is het blijkbaar niet meer mogelijk om ProximusTV te bekijken op een tablet met Android 4.2.2 : - de geïnstalleerde app toont enkel nog een scherm dat verplicht om een upgrade van de ProximusTV-app te installeren - een upgrade installeren lukt niet want niet compatibel met Androidversie (4.4 is nu blijkbaar vereist) - kijken via browser lukt ook niet want onmiddellijk scherm dat verplicht om de app te gebruiken... Is er (behalve een nieuwe tablet aanschaffen) toch nog een mogelijkheid om wel ProximusTV te bekijken op oudere tabletten ? Alvast bedankt
Is het mogelijk om simpelweg je GSM nummer te veranderen ? Ik heb hier al 1000 jaar dezelfde nummer en ik heb wel eens zin in een tabula rasa.
Weet iemand waar de infrarood ontvanger staat op de decoder V6. Dit voor een TUC aansluiting voor een ander afstandsbediening
Iemand een idee hoe ik dit kn de Myproximus App interpreteer? Sinds 1/1/2019 zijn wij overgeschakeld van internet comfort, tv en vaste lijn, naar een pack enkel internet en tv. Als ik de Myproximus app mag geloven zou er sindsdien meer dan 600G data verbruikt zijn!? Of zie ik die mis? (zie afbeelding)
Beste , Internet bij mijn zuster is ondermaat traag (zie screenshot) Ze heeft dit al meermaals aangeklaagd maar krijgt ofwel de opmerking , "dit is normaal" of " sneller krijgen we het niet bij jou" voor de rest de gebruikelijke opmerkingen, probeer een andere pc, er is een probleem met je pc of " je lijn is in orde het probleem ligt bij je pc" Daar ik zelf in de IT werk kan ik 100% bevestigen dat het NIET aan de pc ligt. Alhoewel ze dus meer dan 45 euro betaald word ze van het kastje naar de muur gestuurd. Geleverde snelheid is absoluut onaanvaardbaar . Wie kan hier iets aan verhelpen of de klacht naar en hoger niveau duwen. Alvast bedankt Mvg van Leeuwen
Was beloofd dat proximus tv weer via cromecast kon gebruikt worden wind december 2018. Niet dus. Hoelang nog????
ik huur op donderdagavond 03/01/2019 een film en ik krijg alleen maat wit beeld ik probeer een stuk door te spoelen maar dat gaat niet nu heb ik wel de rekening gekregen van 6 euro maar geen film wat nu ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.