Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik vind als je iets koopt op de site van proximus en er is een beloofde harman kordon onijse studio 5 dat u gratis zouden geven heb mijn samsubg galaxi 9+ op 14 december aangekocht via proximus en dit stond er toen bij vermeld een speaker harman kordon onijse studio 5 dat ge deze er gratis bijkreeg heb al kontakt gehad met samsung en deze sturen u dan weer door naar een ander en zo blijft het dan duren dat ik tot nu toe nog altijd niet heb gekregen en ben ook niet zo tevreden met de galaxi ik vind dat de batterij redelijk vlug leeg is zelfs als hij niet gebruikt word
Beste, Er blijven slotjes op de app staan zodat ik deze niet kan openen. Ik krijg steeds de melding dat ik aangemeld ben maar die slotjes gaan niet weg. Ik heb de gratis voucher geactiveerd maar blijkbaar lukt dit niet. Kan ik hier iets aan doen of wat moet ik doen om dit euvel te verhelpen? Alvast bedankt!
Ik heb een gsm besteld met een abonement het is nu l 3dagen en heb nog niks gekregen ?
Na 2x in contact gestaan te hebben met de fantastische (sarcasme) technische dienst van proximus hoop ik dat hier een antwoord kan geboden worden. Sinds een kleine maand zijner 2 problemen binnen ons proximus netwerk. Het eerste probleem is dat als we iets herstarten, of een opname willen bekijken deze na bepaalde tijd gewoon stopt met spelen, het beeld zwart wordt, en de decoder onhandelbaar wordt. Na deze (zelfs meerdere malen) te moeten resetten werkt hij terug, tot de vorige actie herhaald wordt. Daarbij gaat gepaard dat op deze moment de 5GHz wifi uitvalt, alsook de bekabelde verbindingen. De 2.4GHz blijft dan weer wel standhouden. Dit probleem sleept nu al zo lang aan, en de (niet zo) technische dienst gelooft klaarblijkelijk niet in mijn verhaal, en de mensen die ik aan de lijn hebben gehad lijken incompetent om zowel internet als tv problemen op te lossen, dat dit een laatste uitweg lijkt. Voor de duidelijkheid, ik wil de hele technische dienst hier niet over dezelfde kam
Beste, Vandaag schiet PROXIMUS opnieuw tekort ! Géén cyclocross op Proximus-Sports ! Sedert ik overgestapt ben van TELENET naar PROXIMUS achtervolgen mij de ontgoochelingen. Ik was een tevreden telenet-klant, maar wou toch overstappen op Proximus. Mijn broer is bij Proximus werkzaam in Brussel : onderzeese kabels. Ik moet bij het Proximus-bezoek ONVOLLEDIGE informatie gekregen hebben. Alle voetbal ? Ja, zei de Prox*vertegenwoordiger. Algauw stelde ik vast dat hetEngelse voetbal (=belangrijkste) er NIET bij was. Ontgoocheling alom. Vandaag wee een ontgoocheling : geen cyclocross vanuit Otegem. Proximus zal ca.1900 mensen hun werkvergunning ontnemen.HALLO? GEZELLIGHEID TROEF... Men veegt de vloer aan met werknemers en met abonnees ! Ik overweeg stopzetting proximus-abonnement. Ik geef de voorkeur aan klare wijn ! Freddy Seynaeve [Edit Wim: privégegevens verwijderd omwille van privacy]
Hallo Op 10/01 heb ik een smartphone met abonnement besteld alles is inorde, bij een mail die ze versturen vragen ze het te bevestigen door een link maar dan kom ik terecht op mijn bestelling die is ontvangen door proximus. Is er iets misgegaan? Hoe moet ik het bevestigen? Mijn klantennummer: 622417319 Orderreferentie: SHE-R4WEBSHOP002561223-1
Ik zie in de website-info over het EPIC abo niets over MMS; alle MMSjes buiten de bundel?
Sinds ik aangesloten ben op het glasvezelnetwerk sinds november 2018 krijg ik een duurdere factuur. Normaal gezien betaald ik +/- 103,00 Euro voor mijn facturen. En nu is voor de tweede keer 115,00 Euro. Ik heb reeds geweest naar een contactcenter van Proximus in december na mijn eerste factuur. Er was Multi Nl boeket aangerekend. Hij heeft dat aangepast, en de man zei dat het ging in orde komen bij de volgende factuur.De aanrekening van 10 januari 2019 is nog steeds dezelfde nl. 115.07.
Beste, Dit onderstaande heb ik naar Proximus Skynet
Mijn Nokia biedt thetering aan: ik kan van mijn telefoon een wifizender maken en andere telefoons toelating geven om via mijn 4g te internetten. Vraag: verbruiken die externe telefoons dan gewoon 4g in dezelfde mate als ik zelf rechtstreeks met mijn telefoon via 4g zou surfen? Of wordt dan integendeel meer of sneller data verbruikt?
Heel regelmatig lukt het me niet een sms te versturen .. Oplossing ?
als ik smart wifi gebruik wil ik na 5 minuten mijn gsm kapot gooien want het werkt niet (snel genoeg) 4g gaat goed zonder smart wifi maar met smart wifi gaat dat ook niet goed , want dan duurt het nog langer of je zet het verplicht aan op elke modem en geeft beetje snelheid me of je stopt er mee.
Beste , Ik heb deze week mijn pack van Comfort naar Tuttimus over laten zetten .Dit komt mij duurder uit ,en weer naast de promotie gegrepen van de samsung. Nu reeds 25 jaar klant zijn bij proximus en nooit kunnen genieten van promoties vind ik dit heel jammer. En de reklame is ook misleidend ,het is pas op een ander blad en dan nog in kleine letters dat ze erbij vermelden dat je pas geniet als er een nieuw produkt bijkomt.Of als je reeds in de proximuswinkel staat!!!!!!!!:@:(
Beste Proximus, In mijn abbo zit nog een vast lijn in het pakket Tuttimus. Kan ik de vaste lijn opzeggen, gaat de prijs van het pack naar beneden? Kan ik eventueel overschakelen naar Phone Line over IP-technologie? Aan zelfde prijs van het pakket maw vaste lijn weg en ipv Phone Line over IP-technologie? Graag had ik meer info ontvangen mvg, Geert B
TP-Link TL-WA901ND heb ik aangekocht voor mijn wifi signaal van mijn Bbox te verlengen, hoe configureer ik de bbox ? hoe configureer ik de tp link? zal de fon nog werken na deze aanpassing?
de analoge audio output van de decoder is niet regelbaar met afstandsbediening.deze output is verbonden met de stereo installatie.is dit normaal?
Hallo, Ik kan niet meer inloggen op de BBOX 3. Ik ben zeker dat ik het juiste paswoord heb.
Hallo, Op 10/01 heb ik een smartphone met abonnement besteld alles is inorde, bij een mail die ze versturen vragen ze het te bevestigen door een link maar dan kom ik terecht op mijn bestelling die is ontvangen door proximus. Is er iets misgegaan? Hoe moet ik het bevestigen? Mijn klantennummer: 622417319 Orderreferentie: SHE-R4WEBSHOP002561223-1
Wegens omstandigheden heb ik mijn factuur nog niet kunnen betalen.. Zou het mogelijk zijn deze nog een week uit te stellen zodat ik wel mijn diensten kan blijven gebruiken ik heb deze nl nodig voor mijn werk.
Grote storingen op elke zender
Ik gebruik mijn vaste telefoon nooit.Kan ik de vaste lijn opzeggen en toch nog Internet & TV hebben?
Ik heb gemerkt tijdens het checken van het verbruik van mijn Mobilus S dat er mij een internationaal SMS werd aangerekend (0,40 euro) voor het nummer 00447537410287 zonder dat ik er één heb verstuurd. 🤔 🤔
Wanneer gaat Proximus eSim ondersteunen?
Beste, Ik heb enkele jaren geleden een oude woning gekocht, waar er een bovengrondse telefoonlijn aanwezig was. Deze woning heb ik herbouwt, maar zou nu de kabel ondergronds willen aanbrengen, merk nu ook dat de kabel te kort zal zijn. Van in de woning (waar hij moet aangesloten worden) tot aan de elektriciteitspaal (waar nu de kabel nog verbonden is) ligt een wachtbuis van diameter 50. Komt Proximus een nieuwe kabel trekken en aansluiten? Of kan ik zelf een kabel voorzien? Zoja, welk type moet ik voorzien?
Wanneer wordt nu eindelijk outtv beschikbaar via Proximus. Graag wat diversiteit Proximus !!!!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.