Skip to main content
Antwoord

Identificeren prepaid-card lukt niet

  • May 28, 2017
  • 4 reacties
  • 2524 Bekeken

Het identificeren van mijn prepaid kaart lukt niet.

Ik krijg constant de melding:

Not a valid Number

Please enter a valid Pay & Go Number

Ook sms werkt niet. Ik heb met mijn neef zijn proximus abbonement de sms IDENT ... verstuurd.

Het resultaat :

Je hebt niet het correcte profiel om een prepaid-klant te identificeren. Dit kan enkel door privéklanten met een gsm-abonnement.

Graag zo snel als mogelijk hulp gehad alstublieft

Beste antwoord door NickyL

Dag Dylan, als geen enkel van de opties werkt, dien je je naar een Proximus verkooppunt te begeven met de kaart en je identiteitskaart. Onze excuses voor de overlast. Groetjes, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Apprentice
  • May 28, 2017
Dag Dylan
bij mij lukte het ook niet via de normale proximus site
nadien nog een keer geprobeerd via google en de zoekterm www.proximus.be/indentificeer ingetikt
daarna op de eerste zoekterm getikt dan op indentificeer jezelf op de site en dan is me dat wel gelukt

Martin
  • May 28, 2017
Verschillenden mensen melden dit probleem al, als het niet lukt en er niemand reageert van proximus hier morgen, stuur een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Martin
  • May 28, 2017
je kan altijd proberen ook met ander browser of je browser opstarten en in cognito proberen
via schortcut SHIFT+CONTROL+P of via SHIFT+CONTROL+N

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • Antwoord
  • May 29, 2017
Dag Dylan, als geen enkel van de opties werkt, dien je je naar een Proximus verkooppunt te begeven met de kaart en je identiteitskaart. Onze excuses voor de overlast. Groetjes, Nicky