Goeiemorgen,
Mijn naam is T. De Block, vader van A., de bezitster (of toch voor 21/10/2016) van een iphone 6s, die bij jullie winkel in het koopcentum te sint niklaas is binnengebracht voor nazicht ivm een snel leeglopende batterij.
Na herhaaldelijk bellen naar 'Proximus' zelf omdat de nummers van de winkels 'geheim' zijn, hebben we nog niemand aan de lijn gekregen die ons enige zinnige uitleg kan verschaffen.
In de winkel zelf weet men ook van niets, iedere week krijgen we het antwoord dat het toestel volgende week terug gezonden worden, maar dan blijkt dat men een verkeerd toestel heeft opgestuurd. En tussen de lijnen door vermoed men dat het toestel is verloren gegaan.
Dit is een toestel van een 15-jarig meisje, die er meer dan een jaar auto's voor heeft afgewasssen en gazons is gaan afrijden.
U kan begrijpen dat dit voor haar (en ons) niet zo leuk is !!!
Ten eerste omdat het een 'puber' is,
ten tweede omdat het hier toch over een toestel gaat van om en bij de 800€ en ten derde omdat ze al gedurende meer dan twee maand onbereikbaar is op haar telefoon !
Gelieve EINDELIJK eens duidelijkheid te geven over dit geval.
Vriendelijke, geduldige groeten,
Tom De Block.
PS : we zijn nu 26/12/2016
Vraag
HERSTELLING of EERDER VERLIES iPhone 6S
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.