Skip to main content

Elke dag weer

  • June 21, 2017
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Elke dag wordt ik wel weer eens onderbroken in mijn ADSL verbinding en Digitaal TV kijken. De lijn toen ze in januari werd geinstalleerd zou getest en goedgekeurd zijn maar ik blijf al maanden op de sukkel. Iemand tips?

Ik ben het beu...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • June 21, 2017
Kunnen ze u nog niet over zetten naar VDSL ipv ADSL
kijk eens wat dit geeft als resultaat: http://proximus.be/internetsnelheid

resetten van bbox3 helpt waarschijnlijk ook niet?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • June 21, 2017
Beste,

Kan je me in een privebericht je klantenid of telefoonnummer doorsturen waarop dit actief is.

Proximus team:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2017
Kunnen ze u nog niet over zetten naar VDSL ipv ADSL
kijk eens wat dit geeft als resultaat: http://proximus.be/internetsnelheid

resetten van bbox3 helpt waarschijnlijk ook niet?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html


Neen al verscheidene malen gedaan. Zonder succes...