Skip to main content

Dienst planning

  • April 22, 2017
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

Ik heb naar het nummer 080022800 gebeld, met de bedoeling om mijn afspraak met de installateur van mijjn pas bestelde Familus pakket te verzetten naar een zaterdag. Dit was perfect mogelijk, volgens een chatmedewerker. In het telefoonmenu is er echter geen menu voor, noch wist de operator mij te helpen. Daarom probeer ik het op deze manier om bestelling R4WEBSHOP000108927 te verplaatsen naar de eerst mogelijke zaterdag.

Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 24, 2017
Dag StevenHe,

Kun jij mij (in privébericht) klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 24, 2017
Geen idee hoe ik hier een privebericht kan sturen. Mijn klantnummer is alvast 619172211.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • April 24, 2017
Geen idee hoe ik hier een privebericht kan sturen.
Steven,
dit kan je doen via deze link.
Groetjes,
Wim