Skip to main content
Vraag

compensatie wegens geen internet , tv en telefoon

  • December 4, 2019
  • 5 reacties
  • 1105 Bekeken

Na zaterdag bijna de hele dag plus dan zaterdagnamiddag en zondag zonder internet , tv en telefoon gezeten te hebben waren wij verplicht om te telefoneren  via onze smartphone ( extra kost dus) tv en internet moest allemaal via de smartphone , dus extra data verbruik ( weeral extra kosten ) ik vind dat er toch iets mag tegenover staan we betalen al genoeg of zijn ze nog op zoek uit hoeveel cijfers het loon van de nieuwe CEO moet bestaan 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • December 4, 2019

TUI: compensaties kunnen zeker aangevraagd en bekeken worden nadat de problemen opgelost zijn.


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 4, 2019

Volgens  mij ( hoop ik ) zijn voorlopig de problemen , maar met al die werken hier weet je maar nooit. Wat is een TUI compensatie ?


Martin
  • December 4, 2019

TUI = Ter Uwe Informatie :relaxed:


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 4, 2019

Ok , dank je wel 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 9, 2019

@lucaelbrecht 

 

Beste,

we hebben hiervoor dossier 43919060 opgemaakt. 

De dossierbeheerder zal nagaan in welke hoedanigheid de storing is ontstaan en vervolgens wordt je vraag voor compensatie besproken.

vriendelijke groeten,

Tina