Skip to main content
Antwoord

BBox3 ssid + kanaalselectie

  • July 21, 2016
  • 21 reacties
  • 397 Bekeken

De veldjes voor ssid en kanaalselectie op mijn bbox3 zijn greyed out.
Ik kan deze wel overschrijven maar na het drukken op OK resetten deze terug naar de standaard waarden.
Hoe kan ik dit aanpassen?

Beste antwoord door sabineb

we pushten nu eens een restore to factory van hieruit naar je bbox3 router...kan je nu eens checken.. mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

21 reacties

Elsa
  • July 21, 2016
eens proberen of je na een reboot (5 seconden stroomloos zetten) van je bbox het erna wel lukt en als het dan nog niet lukt een factory reset proberen van bbox verborgen knopje via gaatje achteraan zolang indrukken tot je ziet dat leds doven vooraan en dan loslaten.
Lukt het dan nog niet zal je best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 behalve feestdagen tot 22u) eens opbellen.

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 21, 2016
Reset heb ik helaas al eens gedaan 😞.

Elsa
  • July 21, 2016
Dan factory reset eens proberen of mss bedoel je met reset een factory reset.
Is er dan verschil mss tussen een bbox3 van technicolor en die van Sagemcom !?

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • July 21, 2016
screenshots?

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 22, 2016
Ik bedoel idd een hard reset.
Vreemd genoeg flikkerden alle lichtjes rood maar waren de wifi instellingen (e.g. password) nog behouden 😕.

Elsa
  • July 22, 2016
vink toch eens broadcast netwerknaam aan of het dan de "grayed out" niet verdwijnt ???

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 24, 2016
Dat doet het helaas ook niet 😞

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • July 24, 2016
Dan wou ik toch ook eens bellen: vermoedelijk iets mis met de modem?

Elsa
  • July 24, 2016
ter info: nummer voor helpddesk:
eens proberen of je na een reboot (5 seconden stroomloos zetten) van je bbox het erna wel lukt en als het dan nog niet lukt een factory reset proberen van bbox verborgen knopje via gaatje achteraan zolang indrukken tot je ziet dat leds doven vooraan en dan loslaten.
Lukt het dan nog niet zal je best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 behalve feestdagen tot 22u) eens opbellen.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 24, 2016
Is dat een Sagemcom of een Technicolor ? want dat is niet hetzelfde

Elsa
  • July 24, 2016
Bij een sagemcom heb je iets wat meer mogelijkheden van instellingen, maar op de helpdesk zullen ze dit wel weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • July 25, 2016
we pushten nu eens een restore to factory van hieruit naar je bbox3 router...kan je nu eens checken.. mvg sabine

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 25, 2016
Doet helemaal niks 🙂.
Al mijn instellingen naar WPS, broadcasting zijn nog altijd behouden. Kanaalselectie, SSID, ... nog altijd greyed out.

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 25, 2016
Ik merk dat de verkeerde bbox is gereset geweest...

Elsa
  • July 25, 2016
Heb je dan 2 bboxen ? heb je dan twee aparte binnenkomende lijnen?

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 25, 2016
Heb je dan 2 bboxen ? heb je dan twee aparte binnenkomende lijnen?
Ouderlijk huis werd gereset...

Elsa
  • July 25, 2016
Ah ja zo 😃

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • July 25, 2016
Bbox van plaats verwisselen... zal volgens mij dan zijn nieuwe instellingen gepushed worden want op ander lijnnummer

Elsa
  • July 25, 2016
Ik begrijp niet echt goed wat het verschil uitmaakt als als Rvee reeds de factory rest zelf gedaan heeft tov dat dit van op afstand gepusht wordt ?

  • Auteur
  • Practitioner
  • July 26, 2016
Op wonderbaarlijke manier neemt hij de wijzigingen wel aan vandaag.

Elsa
  • July 26, 2016
Typisch voor Proximus en blijkbaar voor de apparatuur ook, dat de aanhouder wint :-))
Het belangrijkste is tenslotte dat het in werkt.