Skip to main content
Antwoord

Afspraak Technieker

  • February 20, 2018
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Philvg1985
Forum|alt.badge.img
Geachte,
Heb zonet iemand aan de lijn gehad om een afspraak te maken om de Tv verbinding te maken.
Na alle stappen te hebbzn gedaan via telefoon was het niet succesvol verlopen.
Nadat de afspraak voor morgen tussen 16:30en 20u was gemaakt leg ik in.
Nadien heb ik de stekker van de modem en van de tv decoder uitgetrokken en terug ingestoken.
Eerst de modem en vanaf de modem terug wifi uitzond heb ik de decoder terug opgezet.

Deze is nu wel weer opgestart dus die afspraak voor morgen mag geannuleerd worden.

Mvg philip

Beste antwoord door Martin

kun je die niet vinden onder myproximus om op te zeggen > http://proximus.be/login
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • Antwoord
  • February 20, 2018
kun je die niet vinden onder myproximus om op te zeggen > http://proximus.be/login

Philvg1985
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 20, 2018
Gedaan hartelijk dank.

  • Newbie
  • November 12, 2019

Beste

er zou vandaag een technieker langskomen tussen 8-12u.  We hebben niemand gehoord of gezien.  
komt deze nog langs?  


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 12, 2019

Steven,

 

Kan je je gegevens even aanvullen aan je profiel zodat we dit kunnen nakijken.