Skip to main content
Vraag

4e decoder

• June 8, 2016
  • 28 reacties
  • 937 Bekeken

Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

28 reacties

Elsa
  • June 10, 2016
Nog waar ook Sinjoor, op den duur weet ne mens al niet meer wat hij allemaal al uitgelegd heeft ;)
Bedankt om mijn geheugen even op te frissen , zoals je ziet heb ik ook soms een reset vandoen ;-)))

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 10, 2016
@Sinjoor, ik heb eens met de S4 op wifi-5.0 getest op GC-screen-mirroring) en da "GC-Dongle V.1" wordt gevonden,
had jij niet gezegd dat dit niet lukte bij u op 5.0 GHz of heb ik het verkeerd voor ?

Neen, ik heb gezegd dat het mij verwonderde dat het wél ging met Chromecast(GC) op 2,4Ghz en tablet of smartphone op 5Ghz, en toen heb jij mij uitgelegd waarom dat wél ging.
@WWilliamm; dan heb jij geluk dat je zo dicht op de zendmast zit hé. En ik begrijp nu wél waarom het voor jou niet zo erg is dat beide TV's op dezelfde post moeten staan.

Ja dat is inderdaad zo, ik woon op de vijfde verdieping en mijn buurvrouw die op de achtste verdieping woont kan met een binnenantenne ook de 3 NPO zenders en omroep zeeland ontvangen. Bij mij lukt dat niet.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • June 10, 2016
Nog waar ook Sinjoor, op den duur weet ne mens al niet meer wat hij allemaal al uitgelegd heeft ;)
Bedankt om mijn geheugen even op te frissen , zoals je ziet heb ik ook soms een reset vandoen ;-)))

Hoogstens een herstart, best geen Factory Reset, want dan moet je terug naar school...🆒.