Mijn probleem is het volgende.
Mijn decoder blijft aanstaan met welcome + op zijn display en met een zwart scherm op tv. Decoder kan enkel uitgeschakeld worden met de on/off-knop op de achterzijde (de decoder reageert namelijk niet meer op de afstandsbediening.) Na opnieuw inschakelen komt er een 30tal seconden 'software wordt geladen, gelieve enkele minuten te wachten' op het tv scherm. Na deze 30 seconden verschijnt er opnieuw een zwart scherm en welcome + op de display van de decoder.
Ik heb al alles geprobeerd. Factory reset, rebooten van modem en decoder zoals het hoort. Niets helpt...
Weet iemand hier een oplossing voor?
Beantwoord
Zwart scherm en Welcome + blijft op decoderscherm staan
Beste antwoord door Elsa
lees ook eens dit hier:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_trouble_img_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/probleem-met-het-beeld-of-het-geluid-van-proximustv-wat-te-doen.html
en mss ook deze thread eens:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/welkomscherm-geluid-maar-geen-beeld-33468
Anders de helpdesk eens raadplegen aangezien je al van alles gereset hebt
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
of nog
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team
Bekijk origineelhttp://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_trouble_img_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/een-tv-probleem-oplossen/probleem-met-het-beeld-of-het-geluid-van-proximustv-wat-te-doen.html
en mss ook deze thread eens:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/welkomscherm-geluid-maar-geen-beeld-33468
Anders de helpdesk eens raadplegen aangezien je al van alles gereset hebt
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
of nog
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.