Beste,
Dit is nu al de zoveelste keer dat mijn zendernummering na enige tijd gewoon weer volledig vanzelf veranderd word, gisterenavond stelde ik dit vast op mijn decorder boven en heb ik deze opnieuw naar mijn voorkeur ingesteld (30min werk trouwens) en kom ik vandaag tot de vaststelling dat de decoder er beneden ook weer last van heeft, dus deze communiceren ook niet met elkaar blijkbaar!
Graag een dringende oplossing voor dit irritant probleem, U verstaat dat ik betere dingen te doen heb dat éémaal per maan mijn zendernummering opnieuw in te stellen.
Mvg,
Dainy
Beantwoord
Zendernummering wordt steeds vergeten.
Beste antwoord door AndyM
Dag iDainy,
We hebben ondertussen feedback van onze engineering:
Inderdaad een gekende bug: Bug #3736 beschrijft het probleem als volgt: location based channel info was not getting stored in local cache. Geen workaround, het is wachten op de bugfix die in de volgende software release zit. Rollout staat nog niet vast maar mss nog in Q1
Het is jammer genoeg nog even afwachten. Mvg, AM
Bekijk origineelWe hebben ondertussen feedback van onze engineering:
Inderdaad een gekende bug: Bug #3736 beschrijft het probleem als volgt: location based channel info was not getting stored in local cache. Geen workaround, het is wachten op de bugfix die in de volgende software release zit. Rollout staat nog niet vast maar mss nog in Q1
Het is jammer genoeg nog even afwachten. Mvg, AM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.