Beantwoord

Zendernummering wordt steeds vergeten.

  • 6 February 2017
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Beste,

Dit is nu al de zoveelste keer dat mijn zendernummering na enige tijd gewoon weer volledig vanzelf veranderd word, gisterenavond stelde ik dit vast op mijn decorder boven en heb ik deze opnieuw naar mijn voorkeur ingesteld (30min werk trouwens) en kom ik vandaag tot de vaststelling dat de decoder er beneden ook weer last van heeft, dus deze communiceren ook niet met elkaar blijkbaar!

Graag een dringende oplossing voor dit irritant probleem, U verstaat dat ik betere dingen te doen heb dat éémaal per maan mijn zendernummering opnieuw in te stellen.

Mvg,

Dainy
icon

Beste antwoord door AndyM 7 February 2017, 16:38

Bekijk origineel

7 reacties

Hey Robrecht,

Als het om een bug gaat van de V5 decoder software, is er dan ook een uitleg waarom niet iedere v5 decoder het probleem heeft van de zendernummering?
Reputatie 7
Badge +4
DagTimm1983,

Nee het gaat hier over een bug fix update voor de V5 decoder.

Mvg,Robrecht
@AndyM
Bedoel je de nieuwste software voor de V4 decoders? Ik hoop dat deze nog voor eind maart zal komen want ik ben erg benieuwd naar deze nieuwe software en hoe de app radioline eruit ziet...
Timm1983
Reputatie 5
Badge +4
Dag iDainy,

We hebben ondertussen feedback van onze engineering:

Inderdaad een gekende bug: Bug #3736 beschrijft het probleem als volgt: location based channel info was not getting stored in local cache. Geen workaround, het is wachten op de bugfix die in de volgende software release zit. Rollout staat nog niet vast maar mss nog in Q1

Het is jammer genoeg nog even afwachten. Mvg, AM
De zenders waar ik de laatste 2 uur alles terug goed heb gezet staan na nog geen halfuur weeral door elkaar!!!!!!!!!!!
Hallo,
Wij hebben 2 decoders en gisteren waren bij de ene alle zenders door elkaar gegooid. Ik heb net 2 uur aan de tv gezeten om de zendervolgorde terug op de juiste plaats te krijgen. Je moet gaan zoeken in de 200 of 300 en dan telkens selecteren en helemaal naar het begin scrollen. Ongewenste infochannels weer wegzetten naar hoge nrs. enz. . Nu kom ik in de salon en staan bij de 2e decoder vandaag toch ook wel de zenders door elkaar!!!!. Ik zie het niet meer zitten om nog eens 2 uur te zitten scrollen om alles op z'n plaats te krijgen. Vroeger was het zo dat als je bij de ene decoder de zendervolgorde aanpast, dit dan automatisch bij de andere decoder ook werd aangepast. Nu is dit blijkbaar niet meer het geval!. Kan er in het systeem gewoon geen programma zitten waarbij je in de zenderlijst de zenders toewijst aan een bepaald nr. door dit in te tikken en niet steeds te moeten scrollen naar een bepaald nr.?!
Hoe komt het dat de zenders af en toe eens door elkaar gerammeld worden. Update, zender bij of weg?

Mvg.,
Jeebee024
Reputatie 7
Badge +6
Dan Dainy, alvast mijn excuses hiervoor. Ik vraag het even na bij onze TV ingenieurs en kom bij je terug zodra ik een update heb.

Reageer