Beste,
Het is mijn eerste keer op dit forum en ik had graag enkele vragen gesteld.
Vraag 1:
Sinds kort zijn ze begonnen aan de lang uitgestelde werkzaamheden aan de dreven in Wuustwezel. Meer info via volgende link.
http://www.wuustwezel.be/herinrichting-dreven-gooreind
Zou iemand me kunnen vertellen of de lijn van Proximus vernieuwd wordt tijdens deze werkzaamheden? Ik heb reeds contact opgenomen met de gemeente, maar ze konden mij niet vertellen of Proximus werkzaamheden zouden uitvoeren. En ook de Proximus klantendienst heb ik gecontacteerd (was wel pas na 20u) en ook zij moesten mij het antwoord schuldig blijven.
Momenteel woon ik in de Eikendreef en is mijn lijnnummer 032353156. Het lijkt me ideaal om tijdens deze werkzaamheden alles te vernieuwen vermits we een abonnement hebben voor 100mbps en we nu met moeite 27mbps bereiken. Tijdens het afsluiten van mijn abonnement +/- 3jr gelden heb ik ook reeds de werkzaamheden aangekondigd in het Proximus winkeltje.
Vraag 2:
Wie is er verantwoordelijk voor de lijn van de woning tot aan de straat? Bij de installatie wist de technieker al te melden dat er nog slechts via 1v2 paartjes van de kabel verbinding te maken was. En ook dit was geen al te best signaal.
Hopelijk kan iemand me antwoord geven op bovenstaande vragen.
Alvast bedankt,
Groetjes Nico
Beantwoord
Wordt er een nieuwe lijn gelegd tijdens straatwerken.
Beste antwoord door Anonymous
Beste NDS
Na controle heb ik gezien dat je reeds gebruik maakt van VDSL2 technologie.
Dus in de straat gaan waarschijnlijk geen kabels vervangen worden.
Wel proberen we steeds de maximale snelheid te halen. Dit is afhankelijk van verschillende technische factoren.
De (graaf)werken voor de aansluiting van de woning naar de straat is altijd ten laste van de klant omdat dit op het privégedeelte ligt.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Bekijk origineelNa controle heb ik gezien dat je reeds gebruik maakt van VDSL2 technologie.
Dus in de straat gaan waarschijnlijk geen kabels vervangen worden.
Wel proberen we steeds de maximale snelheid te halen. Dit is afhankelijk van verschillende technische factoren.
De (graaf)werken voor de aansluiting van de woning naar de straat is altijd ten laste van de klant omdat dit op het privégedeelte ligt.
Met vriendelijke groeten
KoenN
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.