Skip to main content
Beantwoord

Wegvallen WiFi verbinding ?

  • 16 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Daar ik onlangs een Sonos installatie heb aangeschaft en deze een hele dag aanstaat (Tunein optie) is mij opgevallen dat mijn WiFi verbinding dikwijls wegvalt (zeker 10x per dag) . Er komt dan namelijk geen muziek meer door en ook de laptop van mijn vrouw verliest zijn connectie . Dit is zeer storend want ik moet telkens een aantal handelingen verrichten . Heb ondertussen reeds een Sonos Bridge geïnstalleerd , maar het resultaat blijft hetzelfde . Er staat ook reeds een WiFi Range extender van Proximus in het netwerk .
Wat is hier het probleem ?Is dit een modem issue (xbox-3)?Installatie Proximus ?
Zou dit graag opgelost zien.
Ik betaal tenslotte zo'n 100€ per maand.

Beste antwoord door lvandevenne

Probleem opgelost door een technieker via Happy House.Prima service.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • 16 oktober 2017
Ik werk op een Mac Pro (2013) met OS Sierra.

Martin
  • 33540 reacties
  • 16 oktober 2017
Ik veronderstel dat je het al gedaan hebt maar indien van niet zou je best toch eens de bbox3 heropstarten door zijn stroom 5 seconden te onderbreken, en mss nog beter de deze eens te resetten door achteraan het verzonken reset knopje ingerukt te houden tot de leds vooraan doven en alleen de linkse led blijft branden en dan het knopje lossen.

Opmerking: bij een reset moet je wel de instellingen, die je eventueel zelf zou veranderd hebben of ingevoerd hebben, terug opnieuw doen na een reset, niet na een herstart.

Is het wifi range extender dat je wifi onderbroken wordt en krijg je ook onderbrekingen via de bbox3 rechtstreeks en heb je dan op dat moment ook bv op je bbox3 eens gekeken naar de INT led of die blijft continu oplichten en heb je dan tegelijkertijd ook onderbrekingen op TV

  • Auteur
  • Rising star
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 9 november 2017
Probleem opgelost door een technieker via Happy House.Prima service.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 9 november 2017
Goed om te horen Louis. Mocht je toch nog problemen ervaren laat het ons dan weten. MVG, Wim