Vraag

Weeral een modem die stuk is

  • 15 October 2016
  • 32 reacties
  • 368 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Tussen modem en decoder is maar 2 m. Dus dan leg ik tot maandag een kabel.
Via wifi.
Reputatie 6
Badge +3
Je zegt rechtstreeks aangesloten dan werkt TV goed, wanneer werkt TV dan niet goed? Wat bedoel je dan met "onrechtstreeks"?
Reputatie 4
Dat is het klassieke verhaal als ze bij PXM niet direct de vinger op de wonde kunnen leggen dan wordt er voorgesteld om de de modem of decoder te vervangen, maar zoals ik het al vernoemd heb moet je er niet aan twijfelen dat het probleem ergens anders zit.
Je kan ook altijd eens vragen om eens happy house technieker aan huis te laten komen.
Een omgevingtemperatuur van 20 graden is toch niet teveel. Nu beginnen ze al te zeggen dat het aan de lijn buiten gaat liggen. Terwijl ik rechtstreeks aangesloten wel tv kan kijken.
Vorige keer hebben ze aan de hoofdkast aan het straat vastgesteld dat er een verbinding was gemaakt met een andere lijn. Hoe dat kwam wisten ze niet. Nu zei de klantendienst dat ze waarschijnlijk buiten moeten gaan graven.
Alles wat die allemaal zeggen is altijd anders.
Reputatie 6
Badge +3
Als de modem niet te warm staat dan gaan die zeker 5 jaar mee.
Dus modem niet in de zon laten staan of in een klein kastje zonder verluchting.
Als dat niet het geval is, dan is er meer kans dat er iets anders aan de hand is.
Reputatie 4
Dat is absoluut niet normaal, het probleem zal wel ergens anders zitten.
Vinden ze dit bij de support 080022800 dan wel normaal?

Reageer