Sinds twee dagen kunnen wij niets meer bekijken op onze tv van onze Wanagogo pass.
Het opgevraagde start nog, maar wij hebben een zeer vervormd kleuren beeld en vervormd geluid.
Op de app is alles normaal en de gewone tv programma's en opnames zijn wel deftig te bekijken.
Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Beantwoord
Wanagogo
Beste antwoord door AndyM
dsijmens,
Hier feedback van onze engineering :
We hebben inderdaad meerdere klachten over kwaliteit met VOD content in VLA2 gekregen.
Dit was een gevolg van een upgrade die in de nacht van maandag op dinsdag is gebeurd waarbij een deel van de DB niet geindexeerd was.
Dit zou nu terug in orde moeten zijn, ik heb het hier ook getest en de kwaliteit lijkt goed nu.
Probleem zou dus opgelost moeten zijn. Indien je nog problemen hebt, dan raad ik je toch aan om je toestellen correct te herstarten.
Mvg,
AndyM
Bekijk origineelHier feedback van onze engineering :
We hebben inderdaad meerdere klachten over kwaliteit met VOD content in VLA2 gekregen.
Dit was een gevolg van een upgrade die in de nacht van maandag op dinsdag is gebeurd waarbij een deel van de DB niet geindexeerd was.
Dit zou nu terug in orde moeten zijn, ik heb het hier ook getest en de kwaliteit lijkt goed nu.
Probleem zou dus opgelost moeten zijn. Indien je nog problemen hebt, dan raad ik je toch aan om je toestellen correct te herstarten.
Mvg,
AndyM
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.