Reeds jaren zijn we professionele klant en beheren als syndicus een kleine 150 noodlijnen voor liften. Ondanks de sterke technische ondersteuning door uw diensten blijven een aantal zaken me nu al jaren mateloos irriteren. a) responstijd callcenter : momenteel hang ik - voor de zoveelste keer dit jaar meer dan 20 minuten aan jullie servicelijn 0800/22500. Dit gaat over business klanten dacht ik. Ik begrijp niet dat een deftige responstijd van vb 2 a 3' gerespecteerd wordt. Op een jaar tijd verlies ik zo ongeveer 3 arbeidsdagen.
b) administratie : regelmatig worden facturen opgemaakt op onvolledige of foute naam - blijkbaar is het moeilijk om een onderscheid te maken tussen de klant - rechtspersoon / VME en mijn vennootschap die de post ontvangt en het contract beheert. Gevolg bij ons : foutieve betalingen en heel wat administratief werk om dat terug recht te zetten...
Mocht u hieraan kunnen verhelpen zou onze tevredenheid nog een stuk omhoog kunnen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.