Skip to main content
Al van begin september probeer ik van vodafoneabbonement (extra 20 euro)die op mijn factuur staat af te geraken, want ik gebruik die niet.



Een telefoontje zou volstaan om dit af te zeggen.



Ik word steed heel vriendelijk geholpen door de klantendienst en er wordt mij een correcte creditnota toegestuurd.



Deze maand moet ik dus weer naar de facturatiedienst bellen omdat mij nu weer 19 dagen werden aangerekend, krijg ik daar de zeer hooghartige en onbeleefde mijnheer JENS aan de lijn.... wat was mij dat!



Hij zei dat het mijn fout was en dat hij een commerciele geste ging doen. Als ik hem er op wees dat ik niet in fout was maar Proximus zelf en dat ik dus geen commerciele geste nodig had maar een rechtzetting antwoord hij heel kinderachtig dat ik dan de creditnota niet ging krijgen en dat als ik mijn geld terug wou maar een aangetekend schriijven moet sturen.



Nu ben ik al klant bij proximus van het eerst uur (1995) ,nooit verandert maar dit gaat te ver.



Een klant hoeft zich niet op zo'n manier te laten behanden, een aangetekend schrijven krijgen ze, met stopzetting na bijna 17 jaar klant.

Je kan ook via deze site



https://secure.proximus.be/selfcare/tariffplan?lan=nl&rid=P_CBUPREMULBESrateupdate_NL





je tarief plan zelf aanpassen



Je zal als je de E-Service van Proximus nog niet gebruikt je ook kunnen registreren via deze site .



Succes





mvg,



Patrick


geachte



een gewoon telefoon naar de klantendienst op dit op te zeggen en het is ok



bij een pack internet tv telefoon tv is dit trouwens gratis in het weekeinde



m.v.g paul


Beste ysabel,





Hiervoor belt u best eens terug naar Proximus op het gratis nummer 6000 (vanuit gsm) of 078 05 6000 (vanuit een vast toestel).



Dit is de bevoegde dienst om uw vodafone-abonnement op te zeggen, en uw facturatie in orde te maken.







Met vriendelijke groeten,





Eva








Beste Eva en Paul,





De klantendienst heb ik al drie maal opgebeld, ze zeggen steeds dat ze het gaan stopzetten, maar het blijft op mijn factuur staan.



Gisteren ben ik door JENS van de klantendiens zo slecht en onvriendelijk behandelt, hij weigerde mij het teveel gefactureerde de crediteren.



Voor mij is de maat vol, ik bel niet meer om weer te schooien om aub toch maar iets recht te zetten.




Reageer