Beantwoord

Verwijderd bericht

  • 9 February 2016
  • 5 reacties
  • 433 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik zou graag een antwoord willen weten waarom jullie dit bericht hebben verwijdert waarop ik vraag dat natte alle zenders opnoemd die bij telenet in HD zitte.;Dus in feite bericht over telenet schrijft.En Bram een vriend van mijn zoon hier heeft buiten ge gooid.als dit bericht hier weer verdwijnt,of u verwijdert mij van dit forum zij ik mij genoodzaakt een aangetekend schrijven te richten aan mevrouw Leroy.Want zoals ik deze week van u zelf vernam mocht dit niet meer.Doch zie ik het wel,en zijn het wel weer mensen die klant zijn bij proximus die hier alles voor elkaar krijgen.nu haal ik er alles bij ombudsdienst,Brussel en nog enkele diensten als dit hier niet op houd.Je kent nu mijn 2 voorwaarden.Dus denk eerst goed na eer je bezint!
icon

Beste antwoord door Wim 9 February 2016, 10:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Daniël,
Het bericht werd verwijderd omdat het niet relevant was en alweer verwijtend naar een moderator toe. Berichten over Telenet mogen gepost worden, als ze kaderen in een lopende discussie of vraag.

En ja, soms worden personen geband van het forum, maar dat wordt niet zomaar gedaan, maar slechts na herhaaldelijke verwittigingen die niets hebben uitgehaald.

Mvg,
Wim
Reputatie 2
Badge
Ok, maar over die berichten posten over een bepaalde operator.Vind ik dit maar een erg broos onderwerp.Want waar trek je dan nog die grens.Of anders gezegd bepaal je dan die grens.Want telkens zie ik dat die verlegt word.Eerst mag dat niet nu al een heel klein beetje.Ook is hier voortrekkerij.Proximus klanten hebben hier op het forum een status waar zij precies enkel altijd als het er op aan komt bij een discusie in hun voordeel uit draaid.De buitenstaanders,klanten van andere operators hebben dus volkomen geen kansen iets te zeggen.Daarom was ook die praatbarak veel beter geweest moest voor deze mensen rekening gehouden worden waar zij met problemen terecht kunnen scarlet-telenet-voo enz.
Ook is hier voortrekkerij.Proximus klanten hebben hier op het forum een status waar zij precies enkel altijd als het er op aan komt bij een discusie in hun voordeel uit draaid.De buitenstaanders,klanten van andere operators hebben dus volkomen geen kansen iets te zeggen....... Daarom was ook die praatbarak veel beter geweest moest voor deze mensen rekening gehouden worden waar zij met problemen terecht kunnen scarlet-telenet-voo enz. ...


Nou moe ! als ik daar nu niet achterover van val dan weet ik het niet meer ! ... Als u problemen hebt met uw Volkswagen auto gaat u dan ook staan bleiten bij Opel ??

Wat is het nut om hier te lopen zagen/zeuren over Telenet doet dit, of Scarlet doet dat, of Voo is bucht .. of KPN heeft 500Mbps symmetrisch ... of wat weet ik al ? ja .. en ? so what ? Wat is het belang daarvan voor de PROXIMUS klanten ?

wat hebben klanten van andere operators hier trouwens te zoeken, dat vraag ik mij af (behalve de zaken vertroebelen misschien?) ? Laat ze hun problemen en hun grieven posten op het FORUM VAN HUN PROVIDER (als dat er al is!) ! Die grens is zo klaar als pompwater !
djeezes, waarom zou Proximus, in godsnaam, een forum moeten onderhouden voor ontevreden klanten van providers X, Y en Z ? Een nieuwe digitale klaagmuur voor jan en alleman ?
Ik herhaal: sommigen snappen nog steeds niet dat dit een forum is VOOR EN DOOR Proximus ten behoeve van HUN klanten. Al de rest is hier mogelijk, en afhankelijk van de context misschien, enkel nutteloze blah blah waar Proximus en klanten sowieso geen antwoorden kunnen op geven, voorop gesteld dat ze er al enig nut zouden kunnen uit halen.

edit: PS, schakel over naar het "Userbase" forum ! dat is een onafhankelijk forum waar u "telecom problemen" kwijt kunt over om het even welk media probleem en nog veel meer. Ze houden de teugels wel iets strakker dan hier 😃
Reputatie 2
Badge
Man zaag toch niet.Ik heb hier Wim ten antwoord gestaan en hoef jou hier niet telkens te aanhoren.Als dit zo blijft duren zal ik het zelfde doen en gewoon een aangetekend schrijven aan mevrouw Lzeouw Leroy syuren want jouw toon bevalt mij helemaal niet.Jij stelt je noch boven de moderators.En anders zeg nu met je grote mond wie je bent en zwijg anders voor eens en altijd dan te blijven zanniken.Want dat is enkel wat jij doet onrust storen.En dit zal je maar enkel bij mij doen en niet bij een klant van PX omdat die toch maar een vraag over een desbetreffend iets van PX vraagt en andere klanten daar maar iets moeten op antwoorden waar ze dan niets van kennen;Z'n belachelijk forum ken ik dus niet.Dus kan ik best naar Leroy schrijven en hier heel die problematiek eens uitleggen en ook zeggen dat een zekere REGULUS daar het hulpje van het forum is.Want wat hier gebeurt en wat jij mag schrijven is niet meer normaal.En leer eers normaal schrijven want mensen van 80 jaar ik ga niet schrijven wat jij wel mag want ik heb al genoeg gehoord dan vlieg je buiten.Maar ik denk dat je al kan raden wat ik wou schrijven.Anders even snuiten.Nog eens iets neem nu bv een ander forum waar ik vroeger ook veel kwam. het forum van telenet.Daar hoef je ook geen klant te zijn van telenet.In het begin was dit wel zo en konden enkel klanten daarop nu niet meer.Daar kan men alles bespreken.Op userbase ook.tweakers enz.Wat is hier het probleem dit zal ik dus aan Leroy vragen en zij zal dit hopelijk aan mij en aan het bestuur op het forum zeggen.Want ik denk dat ze gewoon in Brussel niet weten hoe dit forum draaid.
Reputatie 7
Badge +6
@ Daniel,
Voor de zoveelste keer: gelieve geen andere forumleden te beledigen, dit forum niet in vraag te stellen en je te beperken tot berichten die tot de doelstelling van dit forum behoren.

Ik sluit dan ook dit topic.