Ik heb momenteel een pack MAXI.
TV: Is het juist dat met een pack COMFORT ik voornamelijk het MULTI boeket zal verliezen?
INTERNET: is het juist dat ik mijn huidige download snelheid 85 Mbits/sec (DLM vectoring) zal behouden alsook mijn onbeperkt volume?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij MAXI vanaf 500 GB en bij COMFORT al vanaf 350 GB volume moet bijbestellen, maar dat dit in beide gevallen gratis is?
TELEFONIE (vast): geen verschil denk ik.
Beantwoord
Verschil pack Maxi en Comfort?
Beste antwoord door Marleen
Hier kan je alvast alle details van beide packs vergelijken:
www.proximus.be/nl/id_cr_packmsub/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/pack-internet-digitale-tv-telefoon-gsm-comfort-maxi.html
Volume is in beide gevallen onbeperkt en volume bijbestellen is inderdaad in beide gevallen gratis,
het Multi boeket is niet inbegrepen in het Comfort Pack. Vaste lijn: geen verschil.
Bekijk origineelwww.proximus.be/nl/id_cr_packmsub/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/pack-internet-digitale-tv-telefoon-gsm-comfort-maxi.html
Volume is in beide gevallen onbeperkt en volume bijbestellen is inderdaad in beide gevallen gratis,
het Multi boeket is niet inbegrepen in het Comfort Pack. Vaste lijn: geen verschil.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.