Beantwoord

Verhuis abonnement naar andere locatie

  • 29 December 2015
  • 2 reacties
  • 347 Bekeken

Ik heb vorige maand al gevraagd om de diensten van een adres over te zetten naar een andere adres waar er reeds proximus aanwezig is.
Het adres waar het abonnement zal verder gezet worden heeft nu internet + telefonie en dit abonnement moet stop gezet worden maar het telefoonnummer van het abonnement dat zal verdwijnen moet behouden blijven en overgezet worden naar te verhuizen abonnement.
Het abonnement dat verhuisd moet worden heeft internet+telefonie+tv.
Waar kan ik hiervoor terecht of kan hier iemand mij contacteren?
icon

Beste antwoord door Joel M 5 January 2016, 12:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb vorige maand al gevraagd om de diensten van een adres over te zetten naar een andere adres waar er reeds proximus aanwezig is.
Het adres waar het abonnement zal verder gezet worden heeft nu internet + telefonie en dit abonnement moet stop gezet worden maar het telefoonnummer van het abonnement dat zal verdwijnen moet behouden blijven en overgezet worden naar te verhuizen abonnement.
Het abonnement dat verhuisd moet worden heeft internet+telefonie+tv.
Waar kan ik hiervoor terecht of kan hier iemand mij contacteren?


Beste wPeeters,

Kan u mij via privébericht het klantnummer , naam, en telefoonnummer bezorgen van het oud adres en wat het nieuw adres hiervan gaat worden.

Welke diensten van het oud adres wil u verhuizen naar het nieuw adres en welk telefoonnummer wil u op het nieuw adres behouden.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,
Joël
En hoe moet ik privébericht sturen?