Hello
betreft vraagje over instelling mailbox Android-besturing: Sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen: foutmelding is "kan geen verbinding met server maken."
Gaf de volgende gegevens in :SMTP-server :relay.skynet.be en poort 587 en beveiligingstype Geen
Incoming=POP3 server
genoeg gegevens ?
Waarom dit plots na al die jaren is veranderd?waarschijnlijk doordat ik OUTLOOK trachtte in te stellen misschien.
Wie kan mij helpen please?
Bladzijde 1 / 1
Hey Theo,
als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.