Beantwoord

Uitgaande mails niet meer mogelijk!

  • 13 mei 2017
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Hello
betreft vraagje over instelling mailbox Android-besturing: Sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen: foutmelding is "kan geen verbinding met server maken."
Gaf de volgende gegevens in :SMTP-server :relay.skynet.be en poort 587 en beveiligingstype Geen
Incoming=POP3 server
genoeg gegevens ?
Waarom dit plots na al die jaren is veranderd?waarschijnlijk doordat ik OUTLOOK trachtte in te stellen misschien.
Wie kan mij helpen please?
icon

Beste antwoord door Martin 13 mei 2017, 22:40

Hey Theo,



als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Bekijk origineel

1 reactie

Hey Theo,

als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Reageer