Iedere keer dat ik zap krijg ik een vervelende reclame van TV replay welke ik eerst moet annuleren, vooraleer ik een programma kan bekijken.
Hoe zet ik dit af??
Bladzijde 1 / 1
In je systeem instellingen (op dat tandwieltje gaan staan en ok drukken) ik dacht bij beeld ergens, ik zou het eerst moeten gaan opzoeken
edit: Instellingen(tandwieltje) /systeem/Beeld/"toon info menu" op stop zetten
Hi Elsa, thanks voor je antwoord!
Had dit al gedaan, maar zonder resulaat. Iedere keer ik zap moet ik de reclame annuleren voor ik een programma kan bekijken
ik weet niet of het zou helpen moest je eens de decoder heropstarten door effen zijn netspanning weg te nemen
Hi Elsa,
heb de decoder eerst een minuut in st by laten staan, maar dit had geen resultaat.
Daarna de spanning eraf voor 30 sec en de reclame was weg kunnen nu weer ongestoord zappen
Thanks!!
heb de decoder eerst een minuut in st by laten staan, maar dit had geen resultaat.
Daarna de spanning eraf voor 30 sec en de reclame was weg kunnen nu weer ongestoord zappen
Thanks!!
Blij te horen dat het in orde gekomen is
Allee, is dat weer nieuws, dat is ook het eerste wat ik van hoor, Proximus gaat hier blijkbaar de You Tube toer op, bijna ieder keer dat men een video clip bekijk moet men eerst een reclame boodschap bekijken die men gelukkig al na een paar seconden kan overslaan.
Wat gaat men nog uitvinden om de mensen te koeioneren? 😠
Wat gaat men nog uitvinden om de mensen te koeioneren? 😠
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.