Beantwoord

tv opnemen en later willen zien

  • 22 December 2015
  • 47 reacties
  • 889 Bekeken


Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 2
Badge
Cel laat eens weten of PX het op één of andere manier in orde gekregen heeft. Ik zal je het laten weten....🆒
Reputatie 2
Badge
Beste Cel,

ik betaal €63,95/maand voor internet en basic TV. De snelste connectie die Proximus mij kan aanbieden laat het mij toe 1 tv aan te sluiten, maar niet in HD. Opnemen en kijken tegelijk gaat niet, naar tv kijken en op internet surfen tegelijk gaat niet, mijn maximale downloadsnelheid bedraagt ca. 5Mbps.
Toch betaal ik wellicht evenveel als jou. Dus hoewel ik het voor jou ook zeer vervelend vind dat dat opnemen soms niet werkt maar in vergelijking met de problemen met Proximus die wij kennen in onze buurt is dit werkelijk bijzaak. Wellicht heb jij ook een alternatief (Telenet) dat ik overigens ten stelligste kan aanbevelen, wij spijtig genoeg niet.


Beste Tim, ik heb het duurste abonnement 95,73 € Internet, TV,één gsm en huistelefoon inbegrepen. Mijn maximum download snelheid is 70 Mbps, die ik altijd haal continue! Dus top. Een gebuur heeft het duurste Telenet en haalt soms 65 Mbps, maar meestal maar 15 Mbps. En Telenet heeft ook veel problemen dus een alternatief is het niet echt. Indien je zo een slechte verbinding hebt raad ik u aan TV vlaanderen eens te bekijken...
Cel je zegt: Telenet en haalt soms 65 Mbps, maar meestal maar 15 Mbps

Maar is hun grote netwerkverbetering wel al gebeurd bij u, want dat was toch de reden dat ze zoveel geld uitgetrokken hebben om deze knooppunt problemen op te lossen.
Reputatie 7
Badge +1
Cel je zegt: Telenet en haalt soms 65 Mbps, maar meestal maar 15 Mbps

Maar is hun grote netwerkverbetering wel al gebeurd bij u, want dat was toch de reden dat ze zoveel geld uitgetrokken hebben om deze knooppunt problemen op te lossen.

Ik heb alleen maar dig. TV van Telenet. Dus weet ik niet wat voor kabelcapaciteit ik heb.
Reputatie 2
Badge
Cel je zegt: Telenet en haalt soms 65 Mbps, maar meestal maar 15 Mbps

Maar is hun grote netwerkverbetering wel al gebeurd bij u, want dat was toch de reden dat ze zoveel geld uitgetrokken hebben om deze knooppunt problemen op te lossen.
Dat weet ik niet!
Reputatie 2
Badge
Voorlopig nog geen nieuws over mijn probleem. Morgen verder afwachten! groetjes Marcel
Reputatie 2
Badge
Nogmaals kan ik deze niet zien! Start op een paar seconden en stopt dan!
THE MYSTERIES OF LAURA - TV: Vijf - maandag 28/12/2015 - 21.30 uur
En ook, De Team kan ik ook niet zien....
En van het Proximus Team, heb ik totaal niets meer gehoord! Vind dat Providers, niet Alleen Proximus heel onbeleefd zijn. En klant onvriendelijk. Spijtig dat er buiten de twee grote, geen echte goed alternatieven zijn. Die zijn nog slechter. Hier in België betalen we veel voor een slechte service! BV: Telenet is ook niet wat je denkt. Ik help heel veel mensen met hun PC en zo kom je veel te weten. Mensen in de straat hadden 14 dagen geen TV bij Telenet. Zolang heeft het geduurd voordat het gemaakt werd, geen sorry briefje of iets... Vriend van me kon geen Emails meer ontvangen. Ik daarheen, belde naar Telenet, met het probleem. Kreeg daar een antwoord, problemen met een server en heel veel paswoorden kwijt... Ze hebben iedereen een Email gezonden met het nieuwe paswoord??? Zijn die nu zo dom!!! Ik heb al heel rare dingen meegemaakt, met ze. Zolang je geen probleem hebt, zijn ze allemaal goed, maar als je er één hebt! Dan begint de miserie.....
zie ook : hier
Reputatie 2
Badge
zie ook : hier Elsa, Toch de klantenservice is beneden alle pijl! Ooit een probleem gehad bij Proximus! E- service, kon bij een vriendin niet binnen geraken. 6 weken heb ik elke dag een 2 uur bezig geweest. met telefoneren en uitproberen! Vanaf dag 3 had ik al een oplossing in gedachte die ik voorstelde, nu na al die weken en tot ik een persoon aan de lijn kreeg, die uiteindelijk mijn voorstel wou doen lukte het vanzelf. Het was een heel simpel oplossing. Is het niet erg dat een klant zelf de oplossing moet geven? Deze toestanden krijg je met de hulpdesken uit te geven aan bedrijven. expertise is er dan niet meer.
Je moet inderdaad dikwijls zelf de oplossing geven dat weet ik, die mensne doen ook maar het eerste lijnsonderhoud , maar het is dan ook belangrijk dat je er op staat om het tweede lijnsonderhoud aan de lijn te krijgen of dat je vraagt ze te raadplegen omdat de oplossing uitblijft, of dat ze het moeten doorgeven aan het escalatieteam in moeilijke gevallen waar het niet direct op te lossen valt, en dit zou in feite moeten automatisch gebeuren wat zeker niet altijd het geval is.
Maar eerlijkheid gebied mij dat de helpdesk al mijn problemen opgelost heeft tot hiertoe uitgnomen natuurlijk bugs waar je maar dikwijls tijdelijk iets kunt aan doen maar tenslotte altijd terug komen, mss ook omdat ik ook blijf aandringen en nu wel al een klein beetje op de hoogte ben van hun systeem 😉
Reputatie 2
Badge
Met de tweede lijnonderhoud, had ik al op dag 2 contact. En de volgende weken. Maar de simpele oplossing die ik later gaf. Wilden ze eerst niet toepassen. Ik zeg altijd, je leert de winkel, garage enz.. kennen, wanneer je problemen hebt. Tot dan zijn ze allemaal goed. Hoor nog dat er veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben. We kunnen alleen maar hopen dat het goed komt.
Reputatie 2
Badge
Ja wachten wachten afwachten... dat is het enige wat we kunnen doen. Alle veranderingen die ze doen, komen veel te snel op de markt. Willen sneller of de concurrenten bijbenen. Maar zo maken ze ontevreden klanten! Veel te weinig concurrenten op de markt die op het zelfde niveau zitten van kwaliteit. Allee kwaliteit, tussen haakjes... IT mannen mogen hun werk niet meer goed doen, alles moet snel snel snel... En zo krijgen we al die bugs die maar blijven aanslepen. De volgende stap is naar ombudsman stappen. Maar dat is wel het laatste....
Reputatie 2
Badge
Tegenwoordig worden klanten behandeld als testers. Zie zoals bij Windows.10 ook. Als ze dat ook met auto's zo zouden doen. Zouden er niet veel mensen zijn die de eerste jaren een nieuw model zouden kopen. Maar eerst een paar jaar afwachten.
Reputatie 2
Badge
Dit heb ik juist ontvangen van het Proximus team : Bedankt voor de nuttige informatie.

Uw probleem is momenteel nog in behandeling bij ons engineering team.
Ik verwacht hierover binnenkort meer info te kunnen verstrekken

Mvg
Jonathan
Reputatie 6
Badge +2
Men is daar vet mee, ondertussen zijn er een aantal mensen die de aflevering van "The Team" hebben moeten missen tenzij men zo rap was om die aflevering via TV Replay (+) te bekijken en anders is er nog TV On Demand maar dan is het betalend en in SD.
Men kan die aflevering eventueel ook bekijken via de website van VTM of via de VTM app en dat zou wel gratis zijn en misschien ook via Stevie Free, dus mogelijkheden genoeg om die verloren aflevering alsnog te bekijken en zo zijn er geen potten gebroken.
Reputatie 7
Badge +1
Men is daar vet mee, ondertussen zijn er een aantal mensen die de aflevering van "The Team" hebben moeten missen tenzij men zo rap was om die aflevering via TV Replay (+) te bekijken en anders is er nog TV On Demand maar dan is het betalend en in SD.
Men kan die aflevering eventueel ook bekijken via de website van VTM of via de VTM app en dat zou wel gratis zijn en misschien ook via Stevie Free, dus mogelijkheden genoeg om die verloren aflevering alsnog te bekijken en zo zijn er geen potten gebroken.

gemakkelijk gezegd! ik had verleden week nog 5 afleveringen van "The Team" staan om later eens te bekijken, die ineens verdwenen bleken na het wissen van een aflevering. Volgens onze medewerkers staan die op de server nog steeds beschikbaar op mijn lijnprofiel....alleen is de link met mijn decoder weg...ook nog een groter aantal opnames verschijnen gewoon niet in de afspeellijst, maar zouden ook nog allemaal beschikbaar zijn op de servers, maar zonder link naar mijn decoder ben ik daar vet mee. De ingenieurs zouden er aan werken...
Reputatie 2
Badge
zie ook : hier Elsa, Toch de klantenservice is beneden alle pijl! Ooit een probleem gehad bij Proximus! E- service, kon bij een vriendin niet binnen geraken. 6 weken heb ik elke dag een 2 uur bezig geweest. met telefoneren en uitproberen! Vanaf dag 3 had ik al een oplossing in gedachte die ik voorstelde, nu na al die weken en tot ik een persoon aan de lijn kreeg, die uiteindelijk mijn voorstel wou doen lukte het vanzelf. Het was een heel simpel oplossing. Is het niet erg dat een klant zelf de oplossing moet geven? Deze toestanden krijg je met de hulpdesken uit te geven aan bedrijven. expertise is er dan niet meer. Cel via een brief kan ook wel eens helpen. Wij hadden ook problemen en met de telefoon niet netjes geholpen. En brief gestuurd als klacht. En ben netjes benaderd en heb ook een korting gekregen.Succes Bedankt voor de info, maar korting ben ik niets mee. Oplossen moeten ze dit is alles.. Nog een prettig nieuwjaar en tot...2016?
Reputatie 2
Badge
Beste wensen voor het nieuwe jaar...

En nu heb ik weer een nieuw probleem dat ik nog niet had! Ongeveer hetzelfde als het oude probleem. Kan de aflevering van, De ridder van 5 januari niet helemaal zien. Stop op ongeveer 51 minuten vanaf het begin van opnamen!
Ik hoor ook dat de meeste mensen een nieuwe digirecorder krijgen dit jaar, maar ik hoor ook dat ik uit de boot val met de mijne, V4 Cisco. Dus zal ik met problemen blijven zitten?
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Reputatie 2
Badge
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016 Waarschijnlijk........ het duurt en het duurt.... IT mannen zijn niet van de snelste daar...
Reputatie 7
Badge +1
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Ik hoop dat Q1/2016 niet wil zeggen einde maart....Ondertussen stel ik vast dat ik de eerst 4 afleveringen van "The Team" zelfs niet met VOD meer kan bekijken, die beginnen daar maar met aflevering 5! correctie, vandaag maar van de 6e tot de 8e (laatste) aflevering ! dus binnen 3 weken zijn die niet meer beschikbaar in VOD??? is dat Iwatch of Proximus? credits helpen me dus ook niet meer...
Even gecheckt op Telenet: daar zijn ze nog alle 8 beschikbaar in VOD....
Reputatie 2
Badge
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Ik hoop dat Q1/2016 niet wil zeggen einde maart....Ondertussen stel ik vast dat ik de eerst 4 afleveringen van "The Team" zelfs niet met VOD meer kan bekijken, die beginnen daar maar met aflevering 5! correctie, vandaag maar van de 6e tot de 8e (laatste) aflevering ! dus binnen 3 weken zijn die niet meer beschikbaar in VOD??? is dat Iwatch of Proximus? credits helpen me dus ook niet meer...
Even gecheckt op Telenet: daar zijn ze nog alle 8 beschikbaar in VOD....
Dat ze eens heel duidelijk de mensen info geven wat kan en niet kan met hun abonnement. Ik zie het ook, heb juist ook gaan zien bij onze series. Maar daar staat The Team niet bij. 4 weken max kun je ze bekijken. Vind dat series bij ons toch altijd mag zijn!!!! Neen weer een minpunt...

Reageer