Skip to main content
Vraag

TV blijft staan op welkom


Beste,

Bij het opstarten van mijn decoder blijft hij vasthangen op het scherm 'welkom'. Dit is nu al enkele uren zo.
Ook heb ik de modem en de decoder verschillende malen heropgestart maar het probleem blijft bestaan.

Mvg

12 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 27 september 2016
Goedemiddag,

Hoe is de decoder met de modem verbonden? Rechtstreeks of met kabel?

Mvg,

OdB

  • 271 reacties
  • 27 september 2016
Jimmy O schreef:
Goedemiddag,

Hoe is de decoder met de modem verbonden? Rechtstreeks of met kabel?

Mvg,

OdB


Intrigerende vraag ... wat is het verschil tussen "rechtstreeks" en "met kabel " .... curieus, voor mij is dat net hetzelfde ...

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
  • 27 september 2016
Regulus schreef:
Intrigerende vraag ... wat is het verschil tussen "rechtstreeks" en "met kabel " .... curieus, voor mij is dat net hetzelfde ...

Bedoeld wordt: met ethernetkabel of via PLC/Wifi Bridge.

  • 271 reacties
  • 27 september 2016
Wim schreef:
Regulus schreef:
Intrigerende vraag ... wat is het verschil tussen "rechtstreeks" en "met kabel " .... curieus, voor mij is dat net hetzelfde ...

Bedoeld wordt: met ethernetkabel of via PLC/Wifi Bridge.


Ja dat vermoedde ik al ... maar bij mijn weten is "draadloos" niet "rechtstreeks" net zomin als via PLC 😃 da's via een "tussenstation" ..

  • Motivator
  • 164 reacties
  • 27 september 2016
Hoe is de decoder met de modem verbonden?

less is more :8

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 82 reacties
  • 27 september 2016
Vincent_0121 schreef:
less is more :8

Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa 🆒

  • Motivator
  • 164 reacties
  • 27 september 2016
Dat is ook de reden dat ik nu wat meer berichten plaats, ik volg al lang dit forum en het was bijna altijd Elsa die inderdaad op alles en nog wat uitvoerig uitleg kon geven, waarvan ik ook veel opgestoken heb, zodat het mij dikwijls ook overbodig leek om zelf nog antwoorden te plaatsen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1134 reacties
  • 27 september 2016
Eens proberen door decoder door Factory Reset te herstellen:

http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

of probeer dit hier:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 1815 reacties
  • 27 september 2016
nonkel schreef:
Vincent_0121 schreef:
less is more :8

Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa 🆒


Inderdaad, Elsa komt al bijna 1 week niet op dat forum, er zal toch niks gebeurd zijn?:S

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 27 september 2016
Alexander schreef:
nonkel schreef:
Vincent_0121 schreef:
less is more :8

Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa 🆒


Inderdaad, Elsa komt al bijna 1 week niet op dat forum, er zal toch niks gebeurd zijn?:S


Ze is mss op vakantie :?

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 28 september 2016
Ondertussen weten we nog altijd niet hoe Irene verbonden is. Ze heeft/had duidelijk geen verbinding met het TV-netwerk. Als dat nu al 22 uur geleden is, zal het wel opgelost zijn zeker? En laat ons hopen dat er niks mis is met Elsa, en dat ze er gewoon even tussenuit is.

  • Motivator
  • 164 reacties
  • 28 september 2016
Irene kan eens proberen om dit te volgen wat door een PXM technieker ook aangeraden werd, zoals hier beschreven.

Reageer