Beantwoord

Tuttimus levering tv

  • 10 January 2017
  • 21 reacties
  • 1093 Bekeken

Op 12/12/2016 proximus tuttimus geworden, aansluiting gedaan op 27/12/2016. Tv zou geleverd worden 17januari 2017, maar krijg enkele smsen dat de tv's out of stock zijn. Toch staat er op de site van dynalogic nog steeds deze leverdatum. Kunt u nakijken of de tv al dan niet geleverd zal worden? Bedankt
icon

Beste antwoord door HeidiE 18 January 2017, 14:21

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat Tomblomme,

Ik zie dat de levering gepland staat voor de Tv en deze gaat zeker nog doorlopen door Dynalogic.

Zij gaan dit zeker voor je verder afhandelen.

Je kan ook steeds Dynalogic contacteren op het gratis nummer 0800/15690

Met vriendelijke groeten

Koen
Bij mij krijg ik telkens een ander antwoord. Eerste medewerker: zij gaan jou contacteren voor een afspraak.
2de medewerker: zij gaan pas in April leveren maar ik zal een email krijgen om wat in te vullen.

Steeds geen email.... Gebrek aan info en geen dienstverlening zoals het hoort.

Groeten
Badge
beste,...

klantnum: 612138160

Dit is ongehoord, ik wacht nog steeds op mijn TV werd normaal geleverd tussen 8u en 13u vandaag 17/01/2017. Heb naar dynalogic gebeld voor meer info, heb net gebeld met gevolg dat er geen levering gepland is. Dit is de 2de maal ik een dag verlof moet inplannen om een levering van die TV die er niet komt. Ik vind dit ronduit ongehoord en schandalig, in een privé bericht werd er mij gemeld dat de tv vandaag geleverd word enzoverder. Ik heb proximus een bericht gestuurd met de vraag is dit zeker en antwoord was ja zeker 17/01 gebeurd de levering. Wat is hier aan de hand? Nu wil ik graag een antwoord op dit bericht met een oplossing voor dit aanslepend probleem en dit al van 18/11 waardoor ik al 2 dagen verlof kwijt ben ,dank proximus...

vriendelijke groeten

lo muto renaldo
Reputatie 7
Badge +4
Dag Entrax,

Ik heb uw dossier weer geopend en zal je spoedig laten contacteren.

Begrijp zeker dat het vervelend is dat je al 2 dagen verlof hebt verloren hierdoor.

We contacteren je spoedig.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
Hier hebben wij ook problemen met levering van de tv.
Voor de 2de keer is de levering geannuleerd ZONDER ons hiervan een bericht na te laten.
Ik heb proximus klantendienst gebeld. Zeiden mij dat tv's out of stock zijn. Eerstvolgende levering pas in april verwacht! Terwijl onze televisie begin dec '16 geplaatst is!
Proximus vraagt mij contact op te nemen met de verzendfirma dynalogics. Dynalogics wist mij NIET te zeggen wanneer de volgende stock tv's door proximus aan hen geleverd zou worden. Zij vroegen mij nogmaals contact op te nemen met proximus. Wat ik dan ook weer gedaan heb... Voor 2de keer +20min moeten wachten vooraleer ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Uiteindelijk het hele verhaal nog eens uitgelegd aan een andere medewerker van de proximus klantendienst. Die kon niet exact zeggen wanneer zij een volgende stock tv's zouden binnenkrijgen, en een opmerking van de proximus medewerker kortaf: 'WAT IS UW PROBLEEM? KAN U NIET WACHTEN OP DE TV?' Allesbehalve vriendelijk was deze persoon wel die dan nog eens hakkelend en gebroken nl sprak waardoor die onduidelijk te verstaan was!

Mijn conclusie: bedrogen boel!
Hier hebben wij ook problemen met levering van de tv.
Voor de 2de keer is de levering geannuleerd ZONDER ons hiervan een bericht na te laten.
Ik heb proximus klantendienst gebeld. Zeiden mij dat tv's out of stock zijn. Eerstvolgende levering pas in april verwacht! Terwijl onze televisie begin dec '16 geplaatst is!
Proximus vraagt mij contact op te nemen met de verzendfirma dynalogics. Dynalogics wist mij niet te zeggen wanneer de volgende stock tv's door proximus aan hen geleverd zou worden. Zij vroegen mij nogmaals contact op te nemen met proximus. Wat ik dan ook weer gedaan heb... Voor 2de keer +20min moeten wachten vooraleer ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Uiteindelijk het hele verhaal nog eens uitgelegd aan een andere medewerker van de proximus klantendienst. Die kon niet exact zeggen wanneer zij een volgende stock tv's zouden binnenkrijgen, en een opmerking van de proximus medewerker kortaf: 'WAT IS UW PROBLEEM? KAN U NIET WACHTEN OP DE TV?' Allesbehalve vriendelijk was deze persoon wel die dan nog eens hakkelend en gebroken nl sprak waardoor die onduidelijk te verstaan was!

Mijn conclusie: bedrogen boel!

Mijn klantnummer is: 610711950
U mag voor mij ook een dossier openen beste proximus medewerkers en voor een snelle oplossing zorgen!!
vorig jaar bij Telenet ook problemen gehad met een gsm levering door Dynalogic. Dat bedrijf neemt het allemaal niet zo serieus precies. speciaal verlof nemen voor een levering van de gsms, heel de middag thuis wachten tussen 13u en 18u (bezorger zou onderweg zijn) om dan ineens na 18u een sms te krijgen dat de bezorger is terug gereden naar het depot... Nadien terug een afspraak gemaakt, weer niemand komen opdagen want er zou niemand thuis geweest zijn terwijl ik wel thuis was. Dus pas na een 3e afspraak gsm ontvangen. Ik begrijp niet dat Telenet en Proximus nog altijd samenwerken met zo'n stipt bedrijf.
Reputatie 7
Badge +3
Dag wendys,

Ik zie dat dossier 41019787 al in behandeling is.

Op dit moment is er prioriteit op alle klachten in verband met de levering van toestellen.
Wij zijn uiteraard afhankelijk van de productie en levering van de fabrikant zelf en hebben geen zicht op de voorraad bij de externe koerierdienst.

We verwachten een nieuwe levering toestellen in de maand april.
Je zult hiervoor opnieuw gecontacteerd worden als de voorraad aangevuld is.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Heidi
Onze tv werd gisteren geleverd! Voor de bestellingen eind vorig jaar geplaatst zijn er dus nog tv's geleverd bij dynalogics.
Ok dit belooft niet veel goeds. Vandaag gingen ze leveren tussen 1u en 18u. Ook speciaal verlof genomen omdat er zeker iemand thuis moest zijn. Helaas niemand gezien, noch gehoord. NOT DONE, en nu?
en mijn netflix code ontving ik ook nog niet. Gelukkig kwamen de facturen WEL op tijd
Mijn aanvraag is ingediend sinds 21 november 2016. Ik heb nu pas een maand mijn decoder ontvangen.
Natuurlijk ligt deze nog steeds in zijn doos want ik heb geen tv.
Hierop krijg ik geen juist antwoord omdat ze het niet weten. Hoe kan je nu zoiets niet weten?
En als ik moet wachten tot april is dit één grote schande.
Ondertussen mag ik wel tv abonnement betalen voor niks.

Net nogmaals met een operator gebeld voor de 50ste keer.
Weer een antwoord en geen antwoord.
Ik zei hem dat ik dan best alles ga opzeggen bij hun.
Ok, dit is de website zei hij.
Boeit hun blijkbaar niet veel dat klanten ontevreden zijn en weggaan.
Als ik dit allemaal lees en rondom hoor zijn er heel veel ontevreden klanten dat (gaan) overstappen naar de goedkopere en betere concurrentie. Ik denk dat ik hun ga volgen. Bedankt Proximus !
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mitchell,

Als je ons via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijken we het voor je na.

Graag heb ik dan klantnummer, telefoonnr en contactnr

Alvast de excuses voor het wachten.

Mvg,

Koen
Zoals afgesproken heb ik vandaag 31/jan/17 mijn tv ontvangen bedankt Proximus.
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen Suley! *vreugdedansje* Grt, HeidiE
Reputatie 1
Ik wou dat ik ook een vreugdedansje kon doen .Heellaas hier het zelfde probleem.
Zelf ben ik al 35 jaar Klant en nu geen tv en verkeerde gsm abbonement enz...
Jammer maar tot nu toe geen reactie??
Ondertussen mail gestuurd naar Dynalogic
Reputatie 1
Vandaag klein vreugdedansje;
Abbonement van dochter is aangepast zoals voorzien.
Nu geduldig afwachten op tv en Facturatie
Pluim voor proximus team
Reputatie 1
Na een mail naar mydynalogic kwam ik te weten dat de tv klaar lag om te verzenden.
Dus onmiddellijk afspraak gemaakt en vandaag geleverd.
Jahoor heb tv ontvangen Top
:$:8
Reputatie 7
Badge +3
*vreugdedansje* 🙂
Hier zelfde probleem 1 e levering voorzien op vrijdag 13-01-2017 . Twee dagen op voorhand sms dat het 14 dagen uitgesteld zou worden . Nadien de melding dat het begin maart zou zijn maar tot op heden nog STEEDS NIETS ontvangen en ook geen sms meer gekregen. Dikke schandele van Proximus pffff dus dicht heel dicht bij overgang naar concurrentie als je mijn mening vraagt op dit moment. Net gebeld naar klantendienst van proximus en daar wisten ze niets meer van een tv .....dossier opgesteld dus wordt vervolgd nog maar eens
Begrijpen wie begrijpen kan maar dit is verre van professioneel .. ik zal mijn maandelijkse betalingen ook eens uitstellen .... eens kijken hoelang het duurt voor zij alles afsluiten ..

Reggi

Mijn klantennummer is 606606954 !
Reputatie 5
Badge +3
Dag Reggi,

We willen ons alvast excuseren voor de duur van deze levering. leveringen zijn massaal uitgesteld van wege het grote succes. Hierdoor hebben wij steeds extra toestellen laten bijmaken en werd de levering steeds verlaat. Hebt u nog verdere informatie gekregen van Dynalogic?

Mvg, Nicky

Reageer