Vraag

Tuttimus GSM aanbod/Functioneren klantendienst

  • 3 February 2017
  • 5 reacties
  • 271 Bekeken

Een aantal weken geleden belde ik naar de klantendienst om informatie te krijgen over het tuttimus aanbod, zeer enthousiast vertelden ze mij dat ze dat direct voor mij konden regelen, "welke kleur van GSM had u graag?", vragen ze nog, echter na het inhaken besef ik dat ik eigenlijk niet weet hoe die GSM naar mij gaat komen.

Dan begint het, de eerste keer word mij verteld dat dit binnen de tien dagen in orde komt, de volgende keer zeggen ze dat ik niet eens recht heb op een GSM, iemand anders gesproken die zegt dat alles in orde is in mijn dossier en dat ik gecontacteerd zal worden, de keer daarop "oei, er is nooit een GSM besteld voor u en sowieso zijn deze pas in April terug voorradig". Na die telefoon heb ik een klacht opgestart om ervoor te zorgen dat de GSM wel goed gezet word in mijn dossier.

Ik krijg een brief (een week later) dat mijn klacht is opgestart en dat ze die binnen de 10 werkdagen zouden behandelen. Daarna een brief die zegt dat het wat later gaat worden.

Vandaag toch nog maar eens gebeld met de klantendienst, en ok, ze kunnen niks zeggen voor de klacht buiten dat deze in verwerking is maar op mijn vraag of er meer geweten is over wanneer de GSM's terug in stock zouden zijn weet de medewerker NIKS te zeggen. Vervolgens legt hij gewoon neer.

Mijn klacht is dat ik elke keer als ik naar de klantendienst bel een ander verhaal krijg en het lijkt gewoon alsof ze het allemaal zelf niet weten. Je zou denken dat Proximus toch een verhaal geeft aan hun medewerkers over een stock breuk op een actie waarmee ze nationaal zeer groots uitpakken?

Ik vind het al zeer vervelend dat ik tot april moet wachten op een GSM (die bijv bij coolblue zelfs nog voorradig is) maar oké, als ik correct geinformeerd word kan ik daar nog mee leven. Ik zou alleen graag de garantie hebben dat ik die in april dan ook ga krijgen en dat men dan niet uit de lucht komt vallen.

Ik heb de site in de gaten gehouden, vanaf een gegeven moment hebben ze de TV als niet meer voorradig aangegeven en de GSM als nog steeds beschikbaar dus het lijkt mij dat er geen probleem zou mogen zijn om mij nog een GSM te geven aangezien ik voor die site wijziging besteld heb.

5 reacties

Beste

Ik ben begin december in proxi center geweest en daar men contract gaan tekenen met de s6. Ging normaal 30 december geleverd worden, dagje verlof, voor niets.

Tot 2 maal toe gebeld hoe het nu eindelijk zat, ze hebben me tweemaal belooft dat ze me op de hoogte gingen houden, niet dus.

Afgelopen week dan plotseling mail dat ik mijn joint offer geannuleerd heb.

Dan nog maar eens gebeld en maakten me eerst wijs dat ik na "mijn" (lees: niet mijn) annulatie geen recht meer zou hebben op mijn s6! Ondertussen hebben we daar dan ook een klacht voor aangemaakt en hebben ze me wederom belooft dat alles in orde zou komen maar dat ik veel geduld zal moeten hebben.

Ondertussen is mijn vertrouwen in proximus toch echt wel zeer laag.

Ongelooflijk hoe dit zich voordoet op zo een grote schaal voor zo een groot bedrijf.
Reputatie 7
Badge +4
Dag pjay,

Alvast de excuses.

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

het spijt me.

kan u aub via een privébericht klantgegevens doorsturen voor verder nazicht ?

u hebt een dossiernummer ?

vriendelijke groeten

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.
Beste Tina.b,

Ik heb alles in een privé bericht doorgestuurd.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groeten,
Ik heb per ongeluk op beantwoord geklikt, deze vraag is nog niet beantwoord.

Reageer