trouw beloont


Reputatie 5
Badge +2
Enige maanden geleden heb ik 15 euro korting gekregen met als reden uw trouw beloond

Nu kijk ik op nog aan te rekenen bedragen op e service bij mijn fakturen en zie ik dat er deze maand 15 euro bekomt als rechtzetting

Heeft iemand dit ook al opgemerkt?

Anders moet ik wachten tot ik mijn faktuur krijg voor ik kan reclameren.


32 reacties

je krijgt die korting niet zo maar ze bellen een paar klanten op dan moet je bevestigen dat je nog een contract wil van 1 jaar en dan krijg je die korting .

zou zeggen neem eens kontact op met bgc als je contract bijna ten einde is
je contract verlengt niet automatisch na één jaar, pieter, ééns het jaar verstreken is kan je kostenloos weg mits de opzegperiode van één maand in acht te nemen

als je contract verlengt hangt je effectief terug één jaar vast en betaal je een verbrekingsvergoeding mocht je toch opzeggen binnen dat jaar

je kan idd zelf ook contact opnemen

mvg
Badge
Ok,

Maar als mijn contract vervalt, dan wordt het verlengd voor onbepaalde duur, veranderd er dan iets aan de kortingen ofzo?
alles blijft hetzelfde... je kan gewoon elk moment opzeggen (mits in achtname van opzegperiode van één maand)

indien je contract gaat verlengen krijg je €15 trouw maar moet je wel één jaar blijven of je betaalt opzegvergoeding

mvg
Ook bij mij een creditnota van 15euro gemaakt vandaag.
hou aub jullie rekening goed in het oog had een kredietnota gekregen die ik moest betalen voor 29/06, heb dat gedaan .

maar nu op 29/06 hebben ze nog eens de volle betaling afgehouden van de rekening omdat er een domicelering is via de bank

met als resultaat twee maal betaald heb een bericht gestuurd naar eva en hoop dat ze zo rap mogelijk terug storten

bedankt voor de verwittiging, redcliff

mvg

Reageer