trouw beloont


Reputatie 5
Badge +2
Enige maanden geleden heb ik 15 euro korting gekregen met als reden uw trouw beloond

Nu kijk ik op nog aan te rekenen bedragen op e service bij mijn fakturen en zie ik dat er deze maand 15 euro bekomt als rechtzetting

Heeft iemand dit ook al opgemerkt?

Anders moet ik wachten tot ik mijn faktuur krijg voor ik kan reclameren.


32 reacties

ik heb net hetzelfde, vorige maand kreeg ik 34euro 1 maand gratis internet dus met de mededeling "trouw beloont", fijn dacht ik bij mezelf, vaste klanten krijgen ook eens een kadootje. Bij de factuur van deze maand werd dit kadootje meteen rechtgezet, de 34euro werd er terug bijgeteld met de mededeling dat het foutief in mindering werd gebracht 😞 ik weet niet wat ze bij Belgacom aan 't doen zijn maar dit is helemaal niet leuk! groetjes Sandra
da's bizar.... eerst belonen en dan terug afpakken

maar ik zou wachten op de factuur voor klacht in te dienen, 't is niet altijd correct wat er in e-services staat

maar Sandra heeft haar factuur blijkbaar al gehad... meteen klacht indien zou ik zeggen, en laat het vervolg weten aub

mvg
heb zonet online het bedrag betwist, afwachten dus, ik ontving een sms dat ze binnen de 10 werkdagen mijn klacht zouden behandelen, ik houd jullie op de hoogte :)
Beste Valencia,Sandra,

Per vergissing werd bij een aantal klanten de korting van 'uw trouw beloond' 2 keer in mindering gebracht.

Op de volgende factuur wordt deze korting 1 keer opnieuw aangerekend.

U blijft de korting dus 1 keer behouden.

Onze excuses hiervoor.


Met vriendelijke groeten,

Eva
goeiemorgen allen, ik heb zonet een creditnota ontvangen voor 34euro, ik had het bedrag betwist. De klacht werd afgesloten. Dus voor mij een (voorlopig) happy end. Misschien dat ze me volgende maand de 34euro terug aanrekenen hihi. Dus Valencia, ik zou het bedrag ook betwisten, wie weet ontvang jij dan ook een creditnota.

groetjes

Sandra
ook ik heb in april twee brieven gekregen een voor 15 euro korting op vaste lijn en 15 euro op internet als ik intekende op een jaar contract.

in mei heb ik die kortingen gekregen op mijn factuur.nu in juni zie ik op mijn factuur op e-service dat ze me een maal te veel 15 euro hebben afgetrokken en moet dat nu terug bijbetalen .ben het daar niet mee eens want heb twee brieven gehad met die kortingen en aan de telefoon hebben ze dat ook gezegt.wou klacht indienen via web maar dat gaat niet .waar kan ik het beste deze toestand aanklagen want ben daar niet mee eens wat bgc doet .eerst geven en dan terug nemen zo werktdat toch niet
je kan het doen zoals sandra, bedrag betwisten eens je de factuur ontvangen hebt... 't is immers niet altijd correct wat er in e-services staat

of anders via de 0800 22 800 of via privé bericht naar Eva

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!

  • https:///people/2e8f1412c6" rel="nofollow

blijkbaar gaan ze er vanuit dat iedereen die 2x korting kreeg het per abuis toegewezen kreeg, wat in bovenstaande gevallen natuurlijk niet van toepassing is.... toevallig een foutje in hun voordeel... facturen controleren blijft maw de boodschap

mvg
Reputatie 5
Badge +2
IK heb nog steeds mijn faktuur niet gekregen, maar in april is er maar 1 maal 15 euro afgetrokken met als reden uw trouw beloont

Ik moet dus afwachten wat er nu op mijn faktuur deze maand staat, ik kan enkel zien bij nog niet gefaktureerd dat er 15 euro staat als regeling van mijn faktuur van april.

Van zodra ik dus de afrekening krijg neem ik kontakt op met eva en laat ik jullie iets weten

groetjes
mijn factuur verwacht ik een van deze dagen want het moet betaald worden tegen 29 juni.

maar op e- service kon ik het al downloaden .

laat jullie weten hoe het afloopt

maar ben het niet eens met hun werkwijze dat is boerenbedrog.
bij deze laat ik weten dat ik een credietnota ga krijgen van bgc dus de fout word rechtgezet.

had naar eva een bericht gestuurd met mijn gegevens .

dus voor mij alles in orde

dank voor de melding, redcliff

bij deze raad ik iedereen die korting kreeg zijn factuur goed te controleren, blijkbaar zijn ze iets te ijverig in het terug vorderen van de beloning, ook als deze terecht werd toegekend

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb vandaag mijn faktuur gekregen en de 15 euro trouw beloond is er weer bij, dus ik moet deze maand 15 euro meer betalen met als reden dat ik 2 maal de korting zou gehad hebben, maar dit is niet zo , ik heb maar eenmaal de korting gekregen

Ik heb nu vandaag dit bedrag betwist, zal zien wat het geeft, ik zal voor alle zekerheid een persoonlijke mail naar eva sturen met de uitleg, want op de betwisting kan je dat blijkbaar niet

Wordt vervolgt

Bij mij ook zogezegd 2x15euro gegeven, maar het staat er maar 1x op. Nu ook extra 15euro aangerekend. Heb mijn factuur betwist.

Ze zullen werk hebben met hun betwistingen.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb zojuist gebeld naar de klantendienst, als reden geven ze dat de korting die 2 maal afgetrokken is niet dit jaar in april maar vorig jaar in november,

Moet je nagaan bijna een jaar na datum merken ze dit op en iedereen moet nu die korting terug geven

Onze trouw wordt zeker beloond zo

Dat dit zo laat gebeurd vind ik onaanvaardbaar, anders ben ik zeer tevreden van belgacom maar dit vind ik nogal straf
amaai... van een late rechtzetting gesproken.....Verrast

en klopt het dat je effectief die korting dubbel gekregen hebt in november vorig jaar?

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb nu juist kunnen mijn faktuur van november kunnen inkijken, die was gearchiveerd, ze hebben die zojuist weer vrijgegeven.

Volgens ik zie is er daar 15 euro afgetrokken voor mijn trouw in 2011, die nu vooronderstel ik is voor 2012,

Ik zie dus niet in waarom ze die nu aftrekken 8 maanden nadien,

Als er in november een korting gegeven wordt en u in april weer kan dat toch onmogelijk over dezelfde korting gaan vooronderstel ik

Het blijft voor mij geen raadsel
die korting krijg je normaal maar 1x per jaar krijgen bij verlenging van contract...

werd jouw contract in november verlengd? en nu terug? of heeft het niets te maken met verlenging contract?

mvg
Reputatie 5
Badge +2
voor zover ik kan kijken heb ik in 2010(augustus) en 2011(september) een brief gekregen voor 15 euro korting en ook de korting gekregen

voor die korting in april heb ik geen brief gekregen denk ik

op mijn faktuur staat dat ik een contract van bepaalde duur heb voor internet dat afloopt op 29/9/2012

Dus is die korting van april te vroeg of te laat afgetrokken, hopelijk krijg ik dan terug een korting in september

Hadden ze niet beter een brief gestuurd dat de korting nu te vroeg was toegekend en er in september geen korting ging toegekend worden

Volgens mij was dat veel klantvriendelijker geweest en veel beter overgekomen

In november contract verlengd en 15euro korting gekregen op telefoonlijn en 15euro op internet.

In mei contract laten aanpassen (van maxi naar comfort) en 15euro korting gekregen; mss omdat ik een nieuw contract heb genomen.



Uw trouw beloond: telefoonlijn

Uw trouw wordt beloond: u krijgt 15 euro (incl. btw) korting op uw Classic-abonnement voor

uw vaste telefoonlijn.

Toegekend aan lijn:



Uw trouw beloond: Internet

Uw trouw wordt beloond: u krijgt 15 euro (incl. btw) korting op uw Classic-abonnement voor

uw vaste telefoonlijn.

Toegekend aan lijn:


Reputatie 5
Badge +2
mijn probleem is opgelost, na tussenkomst van eva heb ik een creditnota gekregen van 15 euro, er was geen sprake van een dubbel boeking
good for you valancia...

ik stel me wel vragen bij heel dit gebeuren..... want er zijn blijkbaar veel mensen die dit voorhebben

mvg
Badge
Wanneer krijg je die korting? Moet je daar iets voor doen?

Ik zit namelijk al 10jaar bij belgacom en ik heb hier nog niets gezien van die kortingen???

Graag een antwoord daarover?
Ik ben telefonisch gecontacteerd geworden door een medewerker van belgacom voor vertrouwen..... Een korting belooft van €15.00 voor Belgacom TV en voor de vaste lijn €15.00. Via de post heb ik daar een bevestiging voor gekregen. Bij het nakijken van deze paperassen kom ik tot de vaststelling dat er een datum op staat van 2010(?!). Ik heb deze papieren in maart 2012 gekregen?

€30.00 is er op de factuur van juni afgegaan doch op de volgende factuur van juli hebben ze deze €30.00 er terug bijgezet?

groetjes


Dirk
je krijgt die korting bij verlenging van uw contract, Pieter

mvg
Badge
ahzo, ik zie op mijn factuur staan activatie TV vervalt 7/7/2012. Dus als ik niets doe, verlengd mijn contract automatisch en zou ik €15 moeten krijgen?

Reageer