Beantwoord

Toevoegen Office 365 licenties -> onmogelijk?

  • 26 December 2017
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

We hebben op vandaag één O365 licentie in "test", daar wilden we 3 extra licenties aan toevoegen om nu echt van start te gaan en probeerden dit via de website, echter werden er geen drie licenties toegevoegd aan de bestaande, maar werden er nieuwe accounts toegevoegd. Daarmee zijn we niets als we dit wensen te koppelen aan een domeinnaam.

Ondertussen zijn we 2 maand verder en blijkbaar kan niemand bij Proximus die extra licenties wel toevoegen. Telefonisch kan niemand ons helpen en wordt er altijd gezegd dat we moeten mailen naar webservices... echter krijg je daar pas antwoord na 10 werkdagen en komt er een antwoord en je geeft antwoord dat het nog niet in orde is, kan je weer dan 10 dagen wachten.

Vorige week nog eens gebeld waarbij de operator toch zelf eens wou kijken en zei: hopla, aangepaster van 1 naar 4. Nu 24u wachten en het komt in orde.... Ondertussen 3 dagen verder en nog altijd staat het aantal beschikbare licenties op 1.

Dit is echt onmogelijk op deze manier. Ik vraag me af of Proximus wel O365 kan verkopen?
Indien niet, kan Proximus dit duidelijk communiceren zodat we een andere oplossing kan zoeken.
Ik vraag me echt af wat we gaan doen als we op een dag dringend een nieuwe licentie nodig hebben...

Ps: ik weet dat we dit ook rechtstreeks via Microsoft zouden kunnen afnemen, maar het is nog eenvoudiger als we alles bij één provider hebben en op één factuur.

Heeft er nog iemand ervaring met O365 en Proximus?
icon

Beste antwoord door PROMINOX 30 December 2017, 12:55

Bekijk origineel

1 reactie

Ondertussen is dit alsnog in orde gekomen. In de MS portal staan er de nodige licenties. In overzicht van Proximus zelf, wel nog altijd maar 1. Hopelijk duurt dit in de toekomst wat minder lang om in orde te brengen.

Reageer