Toegang e-services Proximus

  • 5 September 2011
  • 7 reacties
  • 7947 Bekeken

Het lukt me niet meer om toegang te krijgen, via gsm-nummer en wachtwoord.

Er wordt vermeld dat ik slechts een bezoeker ben.

Iemand die hier ook problemen mee heeft?

7 reacties

Als je gsm abonnement van Proximus gekoppeld is met je Belgacom abonnement dan moet je inloggen via de e-services van Belgacom want dan kan je niet meer met je gsm-nummer inloggen in de e-service van Proximus.
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, ik had hetzelfde probleem. Vroeger logde ik in met mijn GSM nr. maar vanaf verleden week liep dat fout. Na bellen met de helpdesk, heb ik het kunnen oplossen. In dat scherm waar je als bezoeker staat vermeld moest ik terug uitloggen en terug inloggen met mijn Proximus E-mailadres...(xxx.proximus.be), wat ik raar vond. Ik heb dan mijn profiel aangepast en mijn Belgacom account gelinkt aan mijn GSMnr. van Proximus. Vanaf nu log ik gewoon in met mijn klantennummer van Belgacom en kan nu probleemloos ook op "my proximus" (ik heb een Pay&Go Flex).
Bedankt voor de uitleg.

Zal straks eens proberen of een en ander lukt.

Het betreft 2 gsm's ( pay & go ).
Is gelukt met 1 gsm
Maar hoe gaat dat met een tweede gsm???
Ik heb ook geprobeerd om in te loggen bij Proximus, maar dat kan ik enkel als bezoeker. Ik kan niet inloggen als geregistreerde bezoeker waarschijnlijk omdat mijn gsm gekoppeld is aan mijn Belgacom factuur en ik dus geen pay & go heb. Als ik opnieuw volledig wil registreren bij Proximus krijg ik steeds de melding dat mijn gsm nummer reeds eerder is geregistreerd en lukt het niet. Ik heb wel mijn Belgacom account gelinkt aan mijn Proximus gsm nummer, bijgevolg kan ik gewoon ALS BEZOEKER INLOGGEN bij Proximus. Ook als ik opnieuw uitlog & opnieuw weer inlog krijg ik steeds hetzelfde antwoord. Dit is voor mij geen probleem want ik kan als bezoeker dus inloggen bij Proximus en de volledige e-service bij Belgacom raadplegen.
Beste Delle,

Indien u nog problemen heeft met de e-services, dan kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens doorgeven. (naam, gsm nr.)

Dan zal ik u door de bevoegde dienst een antwoord laten bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Het is gelukt.

Proximus e-Services is bereikbaar voor beide gsm's.

Bedankt Eva en co.

Reageer