Beantwoord
Toch abnormaal hoge roamingkosten in verbruik (nog niet aangerekend)
van 19/9 tot 28/9 waren wij op cruise in de Middellandse zee; af en toe zette ik mijn internet op;op 22/9 kreeg ik een sms dat mijn abonnement met 10 eur overschreden was; enkele uren later nieuwe sms : abonnement met 50 eur overschreden. Ik heb toen onmiddellijk gebeld naar het gratis nummer 02475156000.Een vriendelijke medewerker schakelde mijn abonnement om naar Tuttumis en ik zou onbeperkt kunnen surfen in het buitenland. De dag erna was het weer van hetzelfde; een andere medewerker deed een reset en het surfen was opnieuw mogelijk. De dag erna echter wéér prijs; totaal geen internet meer. Toen iemand van de technische dienst aan de lijn gehad; ik moest mijn sim kaart er uit halen en terug erin steken. Nadat ik echter mijn gsm had uit en aan gezet had ik weer internet. Ik ben terug thuis en keek eens in mijn verbruik naar mijn kosten tot nog toe; ik schrok mij een aap; verbruik tot nu toe is zomaar eventjes 691 eur; wat kan ik daar NU al aan doen?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Luc,
Je gsm gebruiken op een cruise schip valt altijd buiten de bundel, ongeacht wel abonnement dat je hebt. Dit valt niet onder de gunstige regeling van de EU betreft de afschaffing van de roaming kosten. Hierover informeer je best voordat je op vakantie vertrekt.
Ik heb in dit geval dossier 31124378 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelJe gsm gebruiken op een cruise schip valt altijd buiten de bundel, ongeacht wel abonnement dat je hebt. Dit valt niet onder de gunstige regeling van de EU betreft de afschaffing van de roaming kosten. Hierover informeer je best voordat je op vakantie vertrekt.
Ik heb in dit geval dossier 31124378 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Groetjes,
Antonella
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.